Az egyik cróm szárat erősen elhajtották (gondolom nagyot zakóztak vele), majd a bajt megfejelve satuban megpróbálták kiegyengetni. Így aztán menthetetlen, mert a pofák belemélyedtek, ráadásul most már "S" forma van benne, ami az álmos könyvek szerint nem sok jót jelent!
ha villakiflit kell megmérni amikor nem szoros állapotban van azaz kicsit kitágítva akkor kijöhet a 28 mm ha szerencséd van. ha nem akkor egyszerűbb első komplettet lecserélni.(telóval kiflivel)
Akkor lehet, hogy ez is beszerkeszthető lenne a Monzába, mert egy mili csak amit faragni kéne. Azért ha valaki tud egy db első telóba való használható cróm szárat Monzához, az szóljon! Esetleg komplett teló is érdekel!
Egyébbként tényleg ilyesmikre lenne jó használni a fórumot!
ha jól emlékszem talán 28 mm mert volt nekem is ilyenem anno csak eladtam nekem pl 40-es központi telós motor volt csak a blokkja szar volt mert nem lehetett igazán tuningolni. mert anno mikor megvettem akkor csak max 45 km/h volt. hiába szereltem ki a fojtásokat, és hiába volt nagyobb karbi, és hengerfej marással 1.5 mmrel. így is csak 65 km/h volt a utazója.... DE ami volt egy puch ranger épített vadállat ami ktm aluküllős felnikkel annak a blokkja kellett volna megtartanom mert az 80-as blokk volt és 4 gangos és ment mint a veszett és az meg 100 km/h-t tudott lazán és 10 ezreket pörgött. lásd a galériámban. amúgy a 80as hengernek gilardoni nicasil volt és nem membrános! na az elég ritka henger volt és nem találtam ugyan ilyet sehol. :( pedig ha lenne akkor vettem volna párat belőle.
http://www.jofogas.hu/pest/Ela...
Ezekből látott már valaki, vagy tud róluk valamit?
Egyébbként tényleg ilyesmikre lenne jó használni a fórumot!
Ha valamivel elkészülök, én is megosztom a fórummal.
Nem ez a normális?
Ennek hány mili vastag a telója?
Meg írd meg mennyi pénzt dobnál rá.