Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hm, hanem Mt, D:)
Tulképpen mindedj..
Szegényke, egy kicsi nagyon hülye is ráadásul, mert ez egy NS blokk nem nsr,és nem gilardoni (amit rosszul ír a prosztókám) hanem a sima NS-re való HM vashenger, rajta is van, csak el köllött vóna óóvasni:)
Tipikus magyar unortodox megolgás! Gratuláció képpen levágnám a tökeit az ilyennek! Gondolom még büszke is magára a nagytudású!
Épp be akartam linkelni. Egy Suzuki Minicross-Condor vagy milyen blokk van beleekkentve és még ráadásul marha drága is. Eladója aztmondta hogy egyet látott a német interneten 2400 euróért eladót ezért ő ezt olcsón adja most.:D
igy kell elkúrni egy cobrát.. http://olx.hu/hirdetes/puch-co...
Azért, szerintem nagyobb bizalommal van valaki felé az ember, ha tud róla valamit, mint ha nem! Ez kicsit olyan dolog minta bemutatkozás (ahogy már írtam is). Persze ebben is lehet linkelni (ilyen is van bőven). Szóval az egész "csak" bizalom erősítő dolog!
az adatlap kitöltése az olyasmi,mint pld. a vaterán a regisztráció.ha elérhetöség nélkül irkálnak ide emberek,egész más a forumtagok hozzáállása a válaszoláshoz! az elmult évek tapasztalata miatt is mondom ezt,mivel megfordult itt már pár ember,akinek pld. nagyon kellett valami alkatrész,de mikor az üzletröl lett volna szó,eltünt mint a kámfor...
Köszönöm válaszod!Az hogy az adatlapomat nem töltöttem ki, azért van mert megfeledkeztem róla és fontosnak sem tartom!Bárki írhat oda bármit!Semmi jelentősége szerintem ha valaki kulturáltan kérdez és a szabályok szerint használja a fórumot!
Vizesből csinálták a legkevesebbet, így itthon is ez a legritkább, egyébként a gyáriak szerint az összes változatból együttvéve 4044 db készült. Állapottól függően kint 1500-3500 euróért kelnek el. Itthon óriási malaccal találhatsz pár év kutakodás után 60-70 ezerért is, de pl az enyémre már többször kaptam 300.000-ft.feletti ajánlatot, és ez nem vicc! Persze nem eladó! Az "értéke" viszont minden eredeti darabnak felbecsülhetetlen. Pláne itt a "gányolók" országában! Azért a legtöbb esetben "van az a pénz amiért korpásodik mindenkinek a haja", persze tisztelet a kivételnek!

Egyébként mért van az, hogy egyre több fórumozó (nem csak Te) nem tölti ki az adatlapot, ami szerintem ugyan az a kategória mint ha beszélgetni akarnék valakivel egy klubban, de bemutatkozni nem lennék hajlandó?
A willhaben.at-on találsz
Sziasztok.

Manapság milyen áron lehet hozzájutni itthon egy közel gyári állapotú,eredeti festésű vizes Puch Cobrához?Egyáltalán vannak eladó gépek,mert én nem nagyon találok a neten.Mi az értékük?
Köszönöm a válaszokat!
kis off érdekes blokk tervezet. http://youtu.be/c19kn3drdFU
Eladó kompeltt motorja biztos nincsen.
Amugy ne haragudj, elérhetőséget nem igazán adnék, mivel felesleges, a srác nem nagyon kommunikál a magyarokkal és meg is kért, hogy ne küldjek hozzá embereket... velem azért tartja úgy mond a kapcsolatot, mert már jópár éve ismerjük egymást pár közös ismerős által. :)
szia
ismerősödnek nincsen véletlenül eladó puch motorja?
ha van,tudnál adni egy elérhetőséget?
köszönöm
Megköszönném, ha elküldenéd az elérhetőségét a címemre: bmw3@freemail.hu
Igen, jól láttad, a hátsó indexek nem a gyáriak.
Ilyesmiket alapvetően mindig tudok szerezni, egy ismerősöm 8 Cobra tulajdonosa, ebből 6 vizes, 2 levegős, illetve van neki 4 vagy 5 4sebis Monzája illetve 1 hatos váltós :)
Ja és persze eszméletlen mennyiségű alaktrész :)
holnap rakok fel. de lehet hogy sokkolni fog :)
Oldalról is jöhet fotó...
nna felvonultam a comet cafémmal. elég sokan megnéztek a kisvasamat. :D meg hogy néztek hogy hogy megy a gép. https://www.facebook.com/photo...
Mondjuk, én, mivel nem volt még m50-esem soha nem értettem mire való a két kipufogó. A gázcsere nem indokolja , az esztétika vagy a divat miatt lehet, ki tudja. Azt kár eltagadni nagyon pofás gép. A Cobra pedig, - akár a levegős, akár a vizes -, igen kiforrott konstrukció, szinte típushiba nélkül. Erről már folyt itt diskurzus a Rick, meg a Gorcsa jóvoltából. Sokat elmond, hogy aki megszerzi, nemigen válik meg tőle. Amit a végsebességről írtál, gps-sel ellenőrizve, kicsit csalódás, ugyanis nálam a 105, alig volt 90 km/h. Bár sok gép ezt sem tudja gyárilag.
a comet cross-ról van e képed? hogy milyen meg hogy nézki. mindegy hogy milyen állapot :) lécci :) amúgy én egy nagy comet fan vagyok. itthon kb 5-6 db van kompletten és plusz alkatrészekkel.
A Cobrán a jobb hátsó index, mintha nem niox lenne. Nekem is ebből van hiányom. Ha látsz valahol elfogadható árban, (max. 20 euro ) szólj légszíves! 50-ért én is láttam darabját, de akkor inkább nem lesz.
Ja és az M50-hez még annyit, hogy nem a gyorsaságáról, hanem inkább az erejéről híres gép. A vég sebessége kb 50-60 körül lehet. De ugye a felújításnál figyeltem arra is, hogy minden gyári folytás és stb is megfelelően belekerüljön.
Jobban szeretem mint a Cobrát mondjuk, személy szerint jobban hozzám nőtt. :)
A Cobra az teljesen jó állapotban volt, viszont az előző tulajdonos kihagyott 1 hézagolót a váltónál, amiatt volt gond, de az javítva lett, azóta tökéletes, 100+ km/h könynedén viszi :) Annyi, hogy egy új első plexi kerül majd rá, mert a mostani törött.

Az M50 Racing is működött amikro hozzákerült, de elég ramaty állapotban volt. Teljesen a legapróbb részletig szét lett szedve, ki lett pucolva, amit kellett azt kicseréltem és az egészet rozsdátlanítottam, majd újra festettem.
A blokkban pedig a csapágyak, szimeringek lettek cserélve, illetve kapott egy új dugattyút gyűrűkkel együtt. Műszerfalat vettem hozzá még, illetve mivel a leálíltó gomb sokszor megtréfál, ezért egy gyújtás kapcsoló lesz bekötve a napokban, mivel 1hét múlva lesz az első osztrák oldtimer találkozón való bemutatkozásom vele :)

A Ranger is működik, annyi, hogy néhány dolog hiányzik róla, illetve a berúgókar visszahúzó rugót cseréltem ki rajta 2hete, azóta még darabokban van, majd 2hét múlva, ha a találkozó, ahova az M50-nel megyek lecsengett, akkor állok neki majd utána jön a Comet Cross.
Jól néznek ki. Jöhetne még infó róluk: pl. mit kellett javítani rajtuk, melyik, hogy megy stb.