Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megnézem hogy milyen van nekem bár nekem automata kuplungos de ha lamella egyezik akkor nekem nem kell. bár van egy alkatrésznek való majdnem komplett egy sebis maxim eladó olcsón. csak nagyon útba van. a vázból lett kiszedve a blokk és szétkapva a felújtás miatt de idő hiány miatt nem lett összerakva stb.
Fekvő igen, 84, vagy 85-ös a motor.
http://img263.imageshack.us/im...
Pont ugyanígy néz ki. Állapot, szín, matrica, csak fekete a nyereg, de ez nem egészen számít jelenleg.
bocs nem olvatam vissza lefele. de már látom a képet. DE ez a blokk fekvőhengeres?
tedd fel a képet ide .mert ebből a g4-es ből létezik kétféle fajta kuplung és így nem tudom hogy melyik kell neked. És ha megvan az akkor megnézem hogy van e.
várom a válaszod.
Kedves Szaki!
Lentebb ajánlottak, tehát érdeklődnék, hogy rendelkezel-e elfekvő tartalék lamellával G4 kuplungba?
Mondom a méreteket...
belső d=52mm
külső D=70mm
fogaknál D=75mm
illetve a két szebbik lamella vastagsága 2.8-2.9mm, ez nem tűnik rossznak számomra, ha ezek az értékek jók, akkor egyetlen darabra lenne igényem.
Tehát ha van, és eladó, akkor érdekel.
Ty.T.
Régebbi Puchokból is jó bele a lamella pl DS,MV, Monza, Imola stb. Kérdezd brumot neki hátha van
Azt nem tudom melyik jó helyette.
Még az árral nem lenne gond, de esetleg országon belül vajon lenne rá esély?
Avagy valamely Tomos modellé azonos esetleg?
Vagy keresek egy kuplungtárcsafelújítással foglalkozó éget.
Hello, itt találsz:
http://www.mopedparts.de/produ...

meg van az ebayen a moped garage: http://stores.ebay.de/Moped-Ga...
Sziasztok!
Puch (Maxi?) G4, 4 sebességes moped-féleséghez keresek kuplunglamellát, lamellákat. Ismer valaki helyet, bontót, egyebet ahol ez beszerezhető?
Érthetetlen okból az alsó és a felső dörzslamella szinte sértetlen, a középső viszont fémig kopott.

Mindamellett gyújtáskapcsoló is érdekelhet, lehetőleg kulccsal.
Üdv.:Ty.Tamás
bazz de angolul itt http://www.bikermetric.com/i-w...

az előzó hsz az meg fordítóval volt..... :S
kis érdekesség hogy anno a amerikai oldalon írtak magyar danuviáról. a dumák jók... :) www.bikermetric.com%2Fi-wont-d..." title="http://translate.google.hu/translate?sl=en&tl=hu&js=n&prev=_t&hl=hu&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.bikermetric.com%2Fi-wont-d..." target="_blank">http://translate.google.hu/tra...
Ja, közben megnéztem én is. De gondolhattam volna, mert nem "w" -vel rsv.
Ez levegős gyárilag is.
A vizes blokkhoz elektronikán kívül mindenem van, ha kell.
Ez is hasonló. Nemrég került hozzám rendbe kell tennem.
szevasztok. Ilyen 4 sebességes, lábváltós blokkot szeretnék venni mint ami a képen van. ha esetleg valakinek van és megválna tőle az jelentkezhet a tritrilla@freemail.hu email címen.
se hengerre, se fejre se gyujtásra nincs szükségem
Sach Safari Dk- hoz keresek mindent
Ügyi.
Azok már szerepeltek itt, egyébként kösz.
A második kép háttér nem semmi!
No, itt a bizonyíték; mégis csak lehet szarból várat építeni!
Talán még emlékeztek, hogy korábban Ktm rlw blokkfelet kerestem, hogy egy meglevő anyaghiányos elemet kiváltsak vele. Akkor megoszlottak a vélemények, lehet, vagy nem lehet idegen elemeket összeépíteni. Két napra rá, egy fehérvári srác hirdetett egy hasonlót. Azt megvettem. Ha nem jó, akkor 6,5 rongy ugrott. Az előzetes mérések alapján jónak tünt, de azon is 80-as henger volt, ezért a meglevő hibátlan levegőst tettem rá (a vízpumpa bakelit fogaskerekét levettem, a lyukakat ledugóztam). Szartam papirtömitést vágni, hanem amit a Zoli ajánlott pasztát azt használtam az összerakásnál. Ez tényleg jól tömit. Az igaz, hogy ilyen motor igazából nincs is, mert egy katyvasz, de második rugásra beindult, hibátlanul vált és hulladékokból lett egy motor.
Ez tényleg nagyon csini, de azért az olsz gizájn nak is megvannak a hogy úgy mondajm sajátos elemei.
Duci multistrada, vagy fiat doblo, vagy az európai izlés ellen merényletet végrahajtó, több évtizedig tartó szappantartó forma megálmodása a a60-as évek végén (fiat-lada)
Talán nincs is ilyen Tx 220 az országban. Az olasz design utolérhetetlen. 1998 környékén jártam először Reggióban, meg Imolában. Akkor ezeknek a "fa" kerekű gépeknek egyszerűen nem volt áruk. 100-150 márkáért ami 15- 20000 ft volt újszerűt vehettem volna. Érdekes viszont, hogy a németeknél a Kreidler, Zündapp, Maico sosem volt igazán olcsó, legalább is Mannheimben.