Utánvétellel vettem egy 80-as vizes Sachs blokkot alkatrésznek. Szétkaptam, mert a jobb blokkfél sérült volt. Belül viszont minden tengely, fogaskerék stb. hibátlan, úgyhogy szivem szerint egyben hagynám. Ha valakinek van egy felesleges jobb blokkfél ( pontosítva; a motoplat oldal ), megköszönném, ha szólna. Vétel vagy csere is lehet, rengeteg ktm-sachs cuccom van. bmw3@freemail.hu
Nemis volna stílusos központi telósra alakítani.
le kell hántani a felesleget, r egy csutka és hajrá.
Szerintem a fölül vezetett scrambleres kipu nem illik ehhez a stílushoz.
most már nagyon elegem van belőled,húzz vissza a simsonos haverjaidhoz mint a vadlibák! te bomlasztod itt a fórumot a sok hülyeségeiddel,mondd már el mit keresel itt? értsd már meg,hogy te meg az idecsőditett haverjaidra senki sem kiváncsi! ha simsonmániás vagy,mi a francot keresel itt? vedd már észre,hogy a nagy többség nyuGATI KISMOTOROKKAL FOGLALKOZIK,NEM A TECHNIKAILAG ELMARADOTT HULLADÉK KELETI SZAROKKAL...
nem nem egy rúgós lesz. hanem marad az eredeti.
lásd a neten a cafe racer képeket a képkeresőnél a gugliban és na olyanok lesznek nna. köbö ilyenre gondoltam. De lehethogy marad a gyári mert van rá érdeklődő.
örömmel kijelentem hogy a gikszer működik! a önindítóját megcsináltuk, és akkor utána beállítottam a szelepeket és egyhamar beindult. semmi csattogás meg csörgés nincsen! és sem füstölés. És szépen jár a motor. a karbihoz nem is kellett nyúlni.
innentől már van merre indulni. :)))) és most kell gyártsak rá normális dobot. mert ami van rajta az csak pléh díszdob. mert belül nincs semmi tompítás és se perforált sem. csak egyenes cső van benne. és most az lesz hogy csinálok dobot rendeset neki. Egy kérdés hogy ha kéthengeresnél külön álló dob vannak rajta. ha a két könyököt összeközösíteném és így egy dobbal menne akkor növeli e a teljesítény azaz jobb öblítése lesz e? vagy ugyan az marad?
csak az a baj,hogy ez nem simsonos fórum,ha még nem vetted volna észre... minden ami a rovat ciméhez kapcsolódik,szabadon közölhető! nem kell itt bizonyitani semmit,aki simsonozni akar,az ne ide irja a hülyeségeit,mint ahogy én sem irok a simsonos fórumba dicsőiteni a kreidlert
mit bizonyitootál hogy kint is atommá reszelik a motort. Itthon mutass 1 ilyet mert a simsonok itthon készülnek de nem is vita ki mit szeret azt ami az övét lehet az ural vagy yamaha. De magyar legyen.
igen de úg kell majd átalakítani a kaffét hogy a kpm ne tudjon belekötni
pl a futóműveket nem bántsuk meg a vázat. a többi meg lehet
persze a műszaki vizsga után kap csutakormányt vagy M kormányt.
és akkor üléspúpot satöbbi.
Én arra gondoltam, hogy kaffaizénél szokás kicsit megültetni a futónyűvet, átszabdalni a kormányt csutkára, hátra tenni a lábtartót közelebb akasztani a sárvédőt a kerékhez satöbbi, ezek közül azért va olyanmunka amihez kell némi felkészültség
Jólvan, csak mintha te valami kaffaizét akartál volna építeni, és arról bezséltem,hogy iylesmi irányú ismereteket nem villantottál volna itten idáig, de ha perfettó vagy benne, akkor várom a végkifejetet.
tee milyen műszakifelkészültégre gondolsz?
elvégeztem a autóvillamosságot azért valamennyire is tudok a elektromosságről. akkor a négyütemű működésről is.
bár ha valamit nem tudok akkor mindig utána járok.
jelenleg önindítót kell csinálni mert az rossz rajtamost.
akkor utána a többi és akkor derül ki hogy merre tovább.
MI baja?
Hátha meg lehet javítani
le kell hántani a felesleget, r egy csutka és hajrá.
Szerintem a fölül vezetett scrambleres kipu nem illik ehhez a stílushoz.
lásd a neten a cafe racer képeket a képkeresőnél a gugliban és na olyanok lesznek nna. köbö ilyenre gondoltam. De lehethogy marad a gyári mert van rá érdeklődő.
innentől már van merre indulni. :)))) és most kell gyártsak rá normális dobot. mert ami van rajta az csak pléh díszdob. mert belül nincs semmi tompítás és se perforált sem. csak egyenes cső van benne. és most az lesz hogy csinálok dobot rendeset neki. Egy kérdés hogy ha kéthengeresnél külön álló dob vannak rajta. ha a két könyököt összeközösíteném és így egy dobbal menne akkor növeli e a teljesítény azaz jobb öblítése lesz e? vagy ugyan az marad?
http://static.fotoalbum.hu/pic...
http://static.fotoalbum.hu/pi
c...
pl a futóműveket nem bántsuk meg a vázat. a többi meg lehet
persze a műszaki vizsga után kap csutakormányt vagy M kormányt.
és akkor üléspúpot satöbbi.
elvégeztem a autóvillamosságot azért valamennyire is tudok a elektromosságről. akkor a négyütemű működésről is.
bár ha valamit nem tudok akkor mindig utána járok.
jelenleg önindítót kell csinálni mert az rossz rajtamost.
akkor utána a többi és akkor derül ki hogy merre tovább.
am6-os turbóval szigorúan 50-es és kb 20 pacis...
(nemtom, kérdezem)