Mentem egyet ma a 8.5 lovas Sachs RS el.
Tapasztalatok: Alul nem húz valami jól sőt. Inkább semennyire sem. De ha felpörög nincs megállás! A sebring kipufogónak inkább már fütyölő a hangja nem dübörgő.
De úgy újítottam fel hogy legalább így jelenleg 95%-os eredetiségben tudok bizonyítani.
a moci kapott festést, motorblokkgenerált. újmatricát. kábel átvezetékelést pár helyen akkor a kipufogófelújítást. stb...
bár ahogy nézem hogy amióta eladtam azótta 3-ik tulajnál van tőlem...
Hozzám meg jött úgy motor lábon, hogy 7 tizedet ütött a főtengelye, de úgy jártak vele munkába naponta, és oylan si volt, hogy a csávókám egy hétig járt úgy a motorral, hoy törött volt az alsó görgő. Tudta, de használta.
Olyan is volt, hogy törött volt a kuplungtengely, ott lobogott 1csapágyon a komplett váltó, amin még mellesleg megdarálta egymást egy fogaskerék pár is.
Attól hogy még működik, még nem jó.
Azon vagyok, de ha nem sikerül akkor is kifogástalan alkatrészbánya, alig használt benne minden. A kuplung olyan, mintha új lenne. A váltó jobb, mint a doxa órám. Igaz, ez a sachs blokk amúgy is igen jól eltalált szerkezet. Sokat kibír.
Tapasztalatok: Alul nem húz valami jól sőt. Inkább semennyire sem. De ha felpörög nincs megállás! A sebring kipufogónak inkább már fütyölő a hangja nem dübörgő.
a moci kapott festést, motorblokkgenerált. újmatricát. kábel átvezetékelést pár helyen akkor a kipufogófelújítást. stb...
bár ahogy nézem hogy amióta eladtam azótta 3-ik tulajnál van tőlem...
Minusz harmincezer D:)
mert a felismerem mert a villaszáron van két kis matrica és a tankon is van matrica. és én újítottam fel!
Olyan is volt, hogy törött volt a kuplungtengely, ott lobogott 1csapágyon a komplett váltó, amin még mellesleg megdarálta egymást egy fogaskerék pár is.
Attól hogy még működik, még nem jó.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akam...
https://fbcdn-sphotos-h-a.a
kam...
Ez szerintem még vígan javítható.