Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerencsére már sehol D:)

Az több krt csinált mint hasznt.

Ezeknek a tiknyókna a neve tulképpen "foléykony tömítés" és ez nagyon találó elnevezés.
A tényleges adheráló képességük szándékosan kicsi, hogy ne esztergakéssel kelljen lekapargatni..
Bontásnál szépen lejönnek, ronggyal dörgölve.
Ténylegesen tljesen mindegy miylet veszel..
Beballegsz az első autós vagy motoros boltba, hogy potkivánok hő, olaj, benzin álló tömítőpasztát kérek és adnak.
Nekem mst valami abszolút nevenincs ATV silicone gasket black fedőnevű izé van, mert ez volt a boltban...

A tömítő felületeket meg úgy is rendbe kell hozni, és makulátlara letisztítítani, végeredményben csak egy pr zsázadnyi réteg marad, azért is mindegy szinte hogy micsoda, hiperszeuper, vagy nevenincs.
Az én pasztám neve 70 forintos karton a helyi írószerboltból. Igen szépen ki lehet vágni és sosem lesz taknyolt kinézetű tőle a motor. És még az újrafelhasználást is kibírja.
Kösz. A paszta nevét azért add meg kérlek. Ez most az a projektem, ahol az idegen blokkfeleket rakom össze. Olyan finoman passzol minden, hogy már csak a végleges összerakás van hátra. A bökkenő csak ott van, hogy amikor én utoljára blokkot raktam össze akkor még hermetiket használtam. Hol van már a hermetik?
Szertem én szrerelek itten a legtöbbet (mer szar a simson hihi:)
Én meggyőződésból tök prosztó tömítőanyagot használok.

Próbáltam már mindenflét, és nagyjábó teljesen mindegy, a legolcsóbb is teljesen megfelelő, ha nem a tömítőfelület mechanikus sérüléseit akrják kitaknyolni vele..

Most valami 600 frintos tök primkó benzinálló cuccom van, működik.
Mindenki Loctite 510-et használ illesztő pasztának, vagy van más is?
ugy látszik,egyre nagyobb divat,hogy csak szórakozásból irkálnak ide.. .
saját kreálmány. :D kis fotóbót.
A kért fotó.
van
Szép! A karbi felöl lehetne kérni fotót, megköszönném!
Szia!
Talán tudnék segíteni, ha este 19-óra után , vagy holnap akár mikor felhívsz! 06-20/289-55-85
A rezonancia miatt, inkább hátul szokott elrepedni, konkrétan kireped a lemezből a felfüggesztése a rezónak, ezért ildomos ottan szilentbe rakni.
Ugyan nem teljesen ugyan az, de van nekem erre egy megoldásom
Ez itt nem pontosan ilesztett párhuzamos, mint a snap-on, hanem nagyon enyhén kúpos a két darab, ezért a rugó húzóerejétől összeszorul és tökéletesen tömít.
szép kis motor
Én csak hozzávetőleges árakat tudok mondani, a siklóernyős portálokon viszont minden információt megtalálsz. Nagyon barátságos népek vannak ott, pl a sirius, vagy felhőút stb. Először úgyis elvisznek egy tandem repülésre, hogy magadban el tudd dönteni, tényleg akarod-e, vagy győz a tériszony, esetleg a józan ész... A tanfolyam tehetségtől, memóriától függően 4-5 hét lehet. Belső vizsgák vannak, elmélet, meg gyakorlati is. Addig is kedvcsináló, igy néz ki a Duna-kanyar fenntről.
Mennyiből lehet kihozni egy ilyen gépet kompletten? Meg kb mennyi egy reporvosi meg az oktatás? Azért érdekel mivel még sosem ültem semmin ami repül...
Kedves uram ez siklóernyős trike. Reporvosi kell hozzá, meg egy oktató, aki megtanítja, hogyan kell vele repülni. Hatósági vizsga nincs, de a légügyi hatóság egy csomó dolgot azért követel. Amúgy hajrá, nagyon jó móka!
Hol lehet ilyen gépre jogsit szerezni? Illetve kell hozzá egyáltalán? Mennyi egy ilyen sárkányrepülő kb? Pár napja elkezdett érdekelni a téma.
No, szóval régebben egy-két versenymotoron is volt ilyesmi megoldás, mert az erős vibráció miatt az összes rögzítés feladta. Annyi a feladat, hogy enyhén kúposra kell reszelni a csonkot és a könyökre ráhegeszteni a kb. 2-3centis ellendarabot. A henger hűtőlamelláiba kicsi lyukat fúrni. Ha van hely, akkor 120 fokoként 3, vagy 180 fokban 2 fület hegeszteni a könyökre. Talán igy jó lesz, de a kollégák majd megszakértik. Ja és ez filléres megoldás. Csak a rugó kerül pénzbe.
Azt hiszem, van egy ötletem, hogyan lehetne megoldani. Mindjárt csinálok egy fotót a trikeom kipufogójáról, azon megmutatom.
Sajnos nem.De nézegetem ebayen a hengereket :)
Azóta sem jutottál dűlőre azzal az elnyalt menettel?
Szerintem is. Mindene javítható akár út szélén is.
Amit írtál, az valóban jelentkezik álló helyzetben. Menet közben viszont, a gravitáció és a centrifugális erő együttes hatása miatt , nem érezni teljesímény változást.