Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Félreértesz.
Ninc silyen motorom, csak tetszik.
Morini blokkom van, mondjuk másfél.
Nem.
Nekem van egy saját Franco Morini blokkom (igazából kettő) Dimmának meg egy saját Mina P6 ja van.
van nálam 1 p6-os ha arra gondolsz,van még a forumon akinek van ilyenje adtam neki 1 blokkra való alkatrészt, de ki vagy?
Amelik Dimmánál van?
Csak a blokk eladó, vagy az egész motor?
Hát nemom..

Én műszakilag értem, de nem egy meggyőző valami.
Az ujságíró nem láttott bele a blokkba, énmeg de.
Gynegécske kis izé.
A Das Motorrad 1977/14-es számában szinte végig dicséri a szerző, csak azért fanyalog, mert túl magas fordulaton jön az erő, meg hogy csak a rohadt drága Castrol TT olajjal garantálják a hosszú élettartamot.
Nekem a formája nagyon bejön, de...
Az a morin blokk egy szar.
(van egy eladó nem érdekel? D:)
Volt már egy ilyenem de meg sem közelített egy RS Sachsot vagy egy Puch Jetet.
Keresek ilyen blokk-hoz bármit!
5000 km -ig és szét esett!
Persze, de nem csak a divat miatt, hanem akkor a németeknél a nyolcvanasok adója, meg biztosítása nagyon kedvező volt. Viszont a teljesítményt és a végsebességet korlátozták 80 km/h-ra. Az a kis 50-es Fantic, gyárilag 8,5 lóval 96 km/h-t tudott.
ebbe valami olasz blokk van! hasonlit a ktm pl 40-re,abba is morini van ha jól emlékszem!
Üdv. ne haragudj de nem tudlak felhivni, mert külfőldi vagyok. de ha emailben tudnánk értekezni nekem az is nagyon megfelelne. a cimem: tritrilla@freemail.hu
Ezt, meg én nem ismertem mostanáig.
Ja meg mint a Horex...
Jópofa gép, de ez már nem az aTornax, amit Wuppertalban gyártottak. Morini 6 gangos blokkal, ugyan az a vonal, mint a Ktm-Zündapp-Kreidler 80-as. Jól cseng a név, hát megvették...
én se,mert nem lehet megnyitni az oldalt
Ez az 1976 előtti verziójú henger?
Motoros berkekben előferdül még hogy valamit nem kifejezetten tömítés szerűen, hanem ténylgesen ragasztva kell megjavítani.
Ennek jelemzpen hő és olajállónak kell lennie.

Ilyen hibák kijavítására például kiváló a chemistik cég platelit nevű gyurma állagú ragasztója.
Enneknagy előnye, hogy nem folyik egyáltlaán, ahová odanyomod, ott marad.
Tényleg 200+ fokig hőálló, iylenekkel szoktuk ragasztani e felömlőket, ha kilukad a bordák között például.

Van ennek folyós, tubusos vátozata, ha direkt folynia kell.
Korábban erre diemantot hazsnáltam, az iylen fémpor tartalmú cucc, dettó eléggé mindenálló, mindenféle likakat vígan meg lehet ragasztgatni vele
Rézpasztából véletlenül tök márkásat...
(lemaradt az eleje)
lvéletlenül valami tök márkásat vettem legutóbb, de kb véletlenül..
Viszont Csapágyragasztóból, meg csavarrögzítőből a Loctitét tolom, de főleg azért, mert vissza lehet zárni, mert jbb minőségű a tubusa:)
Ricsárd úr, van sniccerem, meg rongyom, és nem félek hasnyálni:)

Az egy dolog, hogy a tömci szerelés után kilóg, meg a paszta kinyomódik, de azt nem kő úgyhagyni.

még frissen le lehet törölni, ha megkötött a kilógó tömcit meg le kell vágni, és nem látzsik belőle semmi.
Parasztországban szokás mindeféle piros izékkel vastagon összekenni a blokkot, és úgyhagyni.
De hát nem muszáj hüléynek lenni:)