1: mit nevezel simsonnak? azt amin vizbe burkolt ufó henger van felfúrva akár 80-asra is? 2:a kategóriákat ne keverjük már össze,ami 60,70,80ccm-es,az nem 50-es kategória! 3:nekem az erededi márka azt jelenti,hogy a föbb darabok:fötengö,henger-dugó,váltó az gyári! akkor lehetne ezeket a hibrideket pld. simolini-nek nevezni(polini tuninggal),stb. sok simsonos elfelejti azt,hogy amit kidob a gépéböl,és helyettesiti más cuccal,azáltal már csak a simson feliratot cipeli magával
nem az a lényeg ebben a történetben,hogy melyik megy jobban,egy 60-as széria simson vagy egy gyárilag már 7,2 lovas suzuki,hanem hogy vannak olyan bunkó paraszt emberek,akik más motorját próbálják lehúzni,akkor amikor felrakta hirdetni.ráadásul úgy,hogy utána se nézett,hogy mi a gyári adat....
nem tudom de nem értem hogy mitöl van ekkora arcod,mi az a +
amivel többet tudsz a motorokrol,mint esetleg a zoli?
A kis suzi nem 1 rossz motor de nem kell töle hanyat esni mert bármelyik hasonló korú japán azt tudja.Az hogy 105 a vége ahhoz sok dolognak kell passzolnia meg vagy 2km egyenesnek de nem ez alényeg. A simson meg a saját kategoriájába kiváló, de ha elmennél és körülnéznél 1 versenyen hát meglepödnél milyen jól mennek.
maradj csak a simsonodnál,az nagyon jól paszol hozzád.a szellemi képességed megegyezik a motorod müszaki szintjével és legközelebb ne ülj suzukira,mert megint ugy fogod érezni,hogy ugy megy mint egy simson 60-as...
A sajátos butaságotokkal ásott gödörből vagytok képtelenek szabadulni. Örüljetek a szutykaitoknak ha működnek, néhány kivételtől eltekintve itt olyan aki használja a motorját nemigen van.Gyorsabb mindíg lesz!
Természetesen szoktam baromságokat mondani, írni, és ez így rendjén is van az én egóm nem sérül ettől..
Az én önbecsülésemnek nem hiányzik, hogy mint egy kisgyerek váltig hajtogassak olyasmit ami nyilvánvaló hülyeség, mert nem egy folyamatos harcnak fogom fel az életet, amiben mnden nap meg kell nyerni a csatákat mindenáron, vagy így, vagy úgy.
Vannak viszont oylan szerencsétlen sérül marhák, akik a tévedéseik elsimerésére képtelenek, és mivel a mindennapi frusztrációjukat kiélni járnak motoros fúrumokra, csak lökik a süketet mint pistike aki álllítja, hogy nem ő törte be az ablakot, pedig a keze is vérzik, meg ott áll a betört ablak előtt...
Én meg lehetnék intelligensebb annál, hogy pistikékkel vitatkozzak inkább a görgetőt kellene használnom.
már elöbb irtam,de ugy látszik értelmi képességeiddel van a baj akkor leirom mégegyszer: aki a 120-at irta,az nem a hivatalos suzuki oldal alapján irta valószinüleg,hanem amit a vekkeren látott,ami lehetett 120 is,mivel az órák csalnak! a 105 a gyári mért adat...igy már felfogtad?
mutass nekem egy széria 60-as simót ami 105-el megy.. az lehet,hogy nem merted huzni gázt,mert azt hitted,hogy csak 5000-et pörög,mint a simson... a lényegen nem változtat,mindig beszolsz baromságokat,mielött utánanéznél a dolgoknak!
Monnyuk nem alaptalanul:)
(mellesleg azt álítottam, hogy "úgy megy mint egy jó karban lévő 60as"
Ezt a megállípításomat két dologra alapoztam:
1: mentem iylen bicigli előtt a hatvanasommal
2: mentem iylen biciglivel a 70es motoromról átülve , és az volt a határozott érzésem, hogy leszállok és megtolom:)
Persze a váza az pilincka vékony elsőtelót leszámítva sokkal jobb mint a simsoné, a blokkról nem is beszélve.
Érdeklődék, hogy a DS 50-esed megvan- e még, és igényt tartanál- e egy- két kézi váltót blokkra?
amivel többet tudsz a motorokrol,mint esetleg a zoli?
A kis suzi nem 1 rossz motor de nem kell töle hanyat esni mert bármelyik hasonló korú japán azt tudja.Az hogy 105 a vége ahhoz sok dolognak kell passzolnia meg vagy 2km egyenesnek de nem ez alényeg. A simson meg a saját kategoriájába kiváló, de ha elmennél és körülnéznél 1 versenyen hát meglepödnél milyen jól mennek.
Legközelebb gürgetek.
Természetesen szoktam baromságokat mondani, írni, és ez így rendjén is van az én egóm nem sérül ettől..
Az én önbecsülésemnek nem hiányzik, hogy mint egy kisgyerek váltig hajtogassak olyasmit ami nyilvánvaló hülyeség, mert nem egy folyamatos harcnak fogom fel az életet, amiben mnden nap meg kell nyerni a csatákat mindenáron, vagy így, vagy úgy.
Vannak viszont oylan szerencsétlen sérül marhák, akik a tévedéseik elsimerésére képtelenek, és mivel a mindennapi frusztrációjukat kiélni járnak motoros fúrumokra, csak lökik a süketet mint pistike aki álllítja, hogy nem ő törte be az ablakot, pedig a keze is vérzik, meg ott áll a betört ablak előtt...
Én meg lehetnék intelligensebb annál, hogy pistikékkel vitatkozzak inkább a görgetőt kellene használnom.
Utána azt, hogy 105 öt, és megint én vagyok a hülye.
Alapvetően igazad van, tényleg elment az eszem, hogy leállok vitatkozni veled.
Döncsükmáe'
:)
(mellesleg azt álítottam, hogy "úgy megy mint egy jó karban lévő 60as"
Ezt a megállípításomat két dologra alapoztam:
1: mentem iylen bicigli előtt a hatvanasommal
2: mentem iylen biciglivel a 70es motoromról átülve , és az volt a határozott érzésem, hogy leszállok és megtolom:)
Persze a váza az pilincka vékony elsőtelót leszámítva sokkal jobb mint a simsoné, a blokkról nem is beszélve.