Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ktm rsl 50 1977. Ez az eredeti forma, kivéve a kipufogó és nincs rajta a csomagtartó. Volt ilyen kis fejidommal is.
Amúgy ez pontosan milyen KTM is ami még levegőhűtéses Sachs blokkos Bing 19 karbival elöl hátul tárcsafékes és 5 ágú alukerekes? Mert nem találok semmit róla a neten:(
Azt hittem, hogy a 125-ösrõl van kép, még a régi állapotban.
Keresek német kismotorhoz való Magura fékmunkahengert! Lehetőleg olyat ahol ez egyben van a gázkarral stb.
a képeket a nevemnél katt és galériában találod és meg a 125-ös blokkot már rég eladtam...
Brumo, nem jött még kép a spéci Cometrõl. Mi lett a 125-ös blokkal?
Sziasztok! Ha valakit esetleg érdekel, eladnám a Monzámat. 4 sebességes. Csúszik a kuplungja, lamellák cserélve, akkor is... lehetséges hogy rosszul raktam össze, feladtam a küzdelmet akinek kell szóljon, megegyezünk. Ami hiány rajta az első kerékben nincs fékdob. Nincs bekötve a világítás, bovden cserére szorul, gumik kopottak. Külső szemmel én ennyit látok, akinek kell: szalkacity@gmail.com
Dobd el azt a karbit róla...
Ó köszönöm Zsolibá:) Van itthon egy pár darab de mind törött valahol pl a felfogatásnál. Amúgy érdekes de Cobrára a TS MZ karbi jobb mint a gyári. Jobban leforog vele
Ha véletlen Slicknek nem kell, akkor engem erősen érdekelne, hiányosan is, mert van egyem nekem is, de nagyon mostoha élete lehetett a lelkemnek, mert több repedés is van rajta, meg a ház egy darabja epokittal van pótolva. Szóval a belső jó, de a ház kuka. Van olyan blokkom amihez jó lenne!
Nem is arra gondoltam, hogy te aggyá.
elküldöm( bár monnyuk suber asszem éppen nem van benne) oszt legyél vele bulldog, én úgysem hazsnálnám.
Há jó. Nekem csak régidelljeim vannak a 60-as évekbül.
a 15 ös bingnek (vagy mittomán melyik amelyik a késői simsonokon is volt) azoknak az a trükkje, hogy ngyon kevés benzin van az ufóházában, és nagyon kicsi az alapjárati fuvi.

Ebből fakadóan rettentően érzékeny az úszószint beállítására, viszont azt belőni egy rémálom.
Én kaptam a Zündappal egy 21es binget, azt elvarjúzhatod, én gysem tennék fel iylesmit inkáébb valami modernebb dellt.
tesviiirem,bisztos hogy meggbiiszhátó? http://www.jofogas.hu/nograd/M...
na ja igen hogy ilyen állapotban marhára kéne :)
főleg a nagy kerekei miatt tetszik :)
Ahogy írtam, a kloroform a ragasztóanyaga. Egyébként, csak a klasszikus repülõgépes megoldás marad: a repedés végébe fursz egy, 1,5-2 mm-es lyukat, az megállítja a továbbrepedést és esetleg a repedés hosszában belûlrõl felragasztasz 2 komponensû epoxi gyanta ragasztóval egy kb. 2-3 cm széles, 1 mm vastagságú csíkot pvc vagy plexi lemezbõl. Lehetõleg víztiszta legyen, különben olyan snassz.
Klasz egy szerkezet!
Mindíg szerettem volna egy ilyet (de tényleg!), de sajna most sem engedhetem meg magamnat, bár ebben az állapotban ennyiért szinte ingyen van!
Köszi! A repedésre tip?
Á be vannak állva a fékek ráadásul mindkettő szorul is. Szét kéne húznom kitisztogatni őket. Motort ma szétszedtem kitisztogattam átnéztem új olaj mindent átolajoztam és 3. rúgásra indult is. Szépen veszi a fordulatot is nagyon szépen. Nekem is problémám volt a Bing 21 és a 15 szériával ezek eléggé elfuseráltak. Addig jó ameddig jó utána szinte beállíthatatlan. Bing 19 vagy SLH ami jó. Vagy az SRG typ
így is mondhatjuk igen az :)
Eredetileg ez is olyan.
Az jó lesz.
A repedés az baj. Elvben kloroformmal javítható, de hozzájutni körülményes és igen nagy körültekintést igényel a kezelése, mert eszméletvesztést okozhat. Amit biztosan lehet javítani az a karc. Le kell szerelni a plexit, jól alátámasztani és a karc mélységétõl függõen a megfelelõ szemcsenagyságú ceriumoxid csiszolóporral nedvesen a karc irányában puha pamut textiliával operálunk. Szinte tovább tart elmondani, mint megcsinálni. Elvben a pornak 3 fokozata van, de a legtöbbször 2 is elég. Én optikus vagyok, ezeket az anyagokat a lencsek csiszoásánál használják.