Szigetszentmiklósi börzén van egy emberke utánfutóról árul használt motorgumikat valakinek esetleg megvan az elérhetősége?Kéne egy 2,75-17 valami jobb...
Te annyira egyszerű vagy hogy kár igaz érveket felsorakoztatni az igazam bizonyítására mert ha megis érted akkor is a kövtkező pillanatban elfelejted és hozod a baromságaidat, hogy 85-öt ment lazán a 4 sebességes puch blokkod :D :D :D :D :D De mi így szeretünk csak pont azé írtam bele hogy szériában.De már annyiszor kifejtettük és elfogadtuk a tényt, a végsebességét tekintve, hogy igazán fölösleges többször leírni.JA nem tényleg nem 40 a vége hanem hangsúlyozom széria (mintha már az előbb is hangsúlyoztam volna) áttétellel olyan 45-ig azért kigyorsíthat.Te meg már megint világolsz itt a 85-ről :D mentél már egyáltalán 85-el motorral?Bár érdekes lenne megtanulmányozni a felétek előforduló fizikai törvényeket :D vaahogy feléd mindíg minden többet tud mint amit a JÓZAN ÉSZ diktál.Feléd nincsenek menetelleállásokból adódó vesteségek :) gykorlatilag csak a motor ereje van más nincs :D felejcsd már el brummantó mester.
40-et tud nemááá. ha fojtások nélkül lazán kirakja a 65-öt :)
bár amikor a piros cometet elhoztem a turbós 500s-t na az max 50 volt a vége, és a kipuvégén volt fojtócső az levágtam és rögtön a 65 a vége. :) na persze ha lenne 17-es karbim akkor laza 70.-es lenne a vége maxon :)
Annó énis 4-gangos puchal kezdtem mert mindenkinek Simsonja volt.Végsebességre a simson többet tud jólva!Mivel az x50-is 40-et tud plafon szériában.Gyakorlatilag ha jó állpotút veszel nemigen kell hozzá alkatrész néha egy bowden de azt magad is megtudod oldani.
Motorbontósok (xmotor) hirdetnek szinte mindent x50hez kérdés mi használható belőle.A váltója tud tönkremenni az pont olyan dolog amivel meglehet szívni de amúgy nincs vele baj sosem hagyott ott sehol.Am én egy Puch Maxi G4-el mentem de aki ismeri a puch 4-es blokkokat sejti, hogy a belük pár dolgot kivéve azonos.Külön öröm ha dombos terepen laksz megkönnyíti a hazajutást mert olyan sűrű a váltója, hogy igen nagy dombokon képes 4.ben is akár felmenni :)
puch x 5 4 sebességes mocit keresek.vkinek esetleg eladó?másik,hogy alkatrész nálunk újonnan mennyire könnyen beszerezhető?ettől tartok kicsit,mert simohoz minden van zsákszámra,de abban reménykedem,hogy mérföldekkel jobb motor.. :D
tudok róla régóta. de vannak akik akad komoly vevő persze nem egyből viszi hanem esetleg foglalózhat.. és akkor egyeztetett időban elviszi vagy kiszállítás van.
Próbáltam itt utána keresni, hogy monzához ki milyen olajat használ, de mindenki mást írt.. A szerelő 20-50est ajánlott, de itt sokan írták, hogy 10w40-st használnak. Melyik a jobb, ti mit ajánlanátok?
Börzén nem akarnak venni a legtöbben semmit csak sétálni mennek ki vagy nézelődni ezt meg kell szokni. Minden motort lefikáznak lehet ott akár mi és mindig van aki okosabbnak hiszi magát nálad. Amikor azt mondják hogy az Uralnak a DKW hoz van köze és nem a BMW hez és ott okoskodnak na azt szájbaverném egy disznószaros gumicsizmával.
miért? amúgy ma kivittem a piros comet 500s turbós blokkos 4 gangos szépen felújítva full gyári hiánytalanul. és irányárban 100-asért kínáltam. és az eredmény átlagban 10ből 2 valamennyire komoly érdeklődő volt. a többi meg csak köcsög nepper...
még a mini solexet is 100-ért kínáltam kb annyi mint egy nagy solexért de erre sokan csak neppercélből akartak volna szarhúgyér venni. na azokat lelőnném. egyébként a solex full eredeti gyári hiánytalan pöccröff. és az is 100-asért kínáltam. sokan nincsen tisztában a ritka mini változatról.... a röhej hogy hollandiai ár szerint egy ilyen kint 1500 júróba mennek akkor itthon bőven nagyon töredéke ennek! én csak ennek a solexet komoly gyűjtőnek adom kezébe aki tisztába van vele.
D:)
Mintha nem tudna róla kb mindent. Keresett már így 6 gangos Puchot is galériában
bár amikor a piros cometet elhoztem a turbós 500s-t na az max 50 volt a vége, és a kipuvégén volt fojtócső az levágtam és rögtön a 65 a vége. :) na persze ha lenne 17-es karbim akkor laza 70.-es lenne a vége maxon :)
Motorbontósok (xmotor) hirdetnek szinte mindent x50hez kérdés mi használható belőle.A váltója tud tönkremenni az pont olyan dolog amivel meglehet szívni de amúgy nincs vele baj sosem hagyott ott sehol.Am én egy Puch Maxi G4-el mentem de aki ismeri a puch 4-es blokkokat sejti, hogy a belük pár dolgot kivéve azonos.Külön öröm ha dombos terepen laksz megkönnyíti a hazajutást mert olyan sűrű a váltója, hogy igen nagy dombokon képes 4.ben is akár felmenni :)
Próbáltam itt utána keresni, hogy monzához ki milyen olajat használ, de mindenki mást írt.. A szerelő 20-50est ajánlott, de itt sokan írták, hogy 10w40-st használnak. Melyik a jobb, ti mit ajánlanátok?
Illetve, vennék monzához GYUJTÁSKAPCSOLÓT! viraggeri@vipmail.hu
még a mini solexet is 100-ért kínáltam kb annyi mint egy nagy solexért de erre sokan csak neppercélből akartak volna szarhúgyér venni. na azokat lelőnném. egyébként a solex full eredeti gyári hiánytalan pöccröff. és az is 100-asért kínáltam. sokan nincsen tisztában a ritka mini változatról.... a röhej hogy hollandiai ár szerint egy ilyen kint 1500 júróba mennek akkor itthon bőven nagyon töredéke ennek! én csak ennek a solexet komoly gyűjtőnek adom kezébe aki tisztába van vele.
(minden balfasz kimehet mán bőőrzére? :)
De ebay jobb.
http://www.chainsawcollectors....
http://aprod.hu/hirdetes/puch-...
http://www.mopedarmy.com/forum...