Írd már le, hogy te hogyan csinálnád a plexi javítását, különös tekintettel arra, hogy elég komoly repedés, de nem törés van rajta! Előre köszi a választ!
A ktm motor váz simán elbírja mert ennek elvileg maximális összsúlya 270 kg! legalábbis az én barna cometemen van ráírva a váznyaktáblán. egyébként volt benne 125ös pitbike blokk is és lazán vígan vitte és nyomatékos volt és marha jó volt vele menni meg minde. csak egy bibi hogy paráztam a zsaruk miatt és eladtam belőle a pitblokkot.. és most benne egy 70-es pitblokk domborba ütött 49cm van benne. holnap majd előkotorom a képet.
Nem a tuning miatt kérdeztem, hanem az élettartam és a megbízhatóság szempontjából. Máskülönben a tuningról az a véleményem, hogy az elért eredményekhez képest igen sok a költség és aránytalanul sok a munka benne legtöbbször. Továbbá nem biztos, hogy a váz, a futómû és a fékek eléggé erõsek a megnövekedett teljesítmény elviseléséhez.
Hát igen, 4 nap ment rá, hogy a 21-et behangoljam, de a végén feladtam. A 19-cel viszont tökéletes lett. Úgy húz, mint a zállat. Valszeg a dob hangolása áll az igazság útjába. Egyébként nem sok különbséget érzek a levegõs és a vizes blokk között. A henger nem nikasilos, mert már valaki hüvelyezte. Van-e valakinek tapasztalata, mennyire birja a terhelést a hüvelyes henger és dugó?. Ja, a dugó egy gyûrûs.
Úgynézki típustársak lettünk:) Tegnap bolhapiacon vettem egy KTM Comet et olyan mint a tiéd csak hátul is tárcsafékes:) Lényegében egy rossz bicikli áráért:)
Az igen szép teljesítmény!Belegondolva, hogy az MZ-nek volt egy időszaka amikor többet szereltem mint használtam és annak is 90 környékére esik az utazója.
No akkor megosztok egy titkot mindenkivel. Az összes metakrilát anyagú lemez, - közkeletû nevén plexi - igen jó eséllyel javítható, ha nem törött, csak karcos. Ez igaz a bukó plexijére is. Igaz munkás kicsit, de nagyon megéri. Sajna a mélyebb karcok javítása után ott kissé torz lesz a kép. Az összhatás viszont jó, olyan újszerû.
Persze pár dolgot még meg kell rajta csinálni de alapnak elég jó:)
Kérünk leírást az állapotáról. Ha hibátlanul mûködik, akkor nagyon fogod szeretni. Kép is jöhet.
D:)
Ne fessed át, az nem hiba hoy régi, az csak patina.