Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Írd már le, hogy te hogyan csinálnád a plexi javítását, különös tekintettel arra, hogy elég komoly repedés, de nem törés van rajta! Előre köszi a választ!
Ha lesz fórumtalálkozó én bizony ezzel megyek:)
Persze pár dolgot még meg kell rajta csinálni de alapnak elég jó:)
Domborba ütött?:D Ilyet még nem hallottam. Gondolom a felöntésre gondolsz.:)
Hopp nem ilyenem van az enyém még bizony régi blokkos és levegőhűtéses.:)
A ktm motor váz simán elbírja mert ennek elvileg maximális összsúlya 270 kg! legalábbis az én barna cometemen van ráírva a váznyaktáblán. egyébként volt benne 125ös pitbike blokk is és lazán vígan vitte és nyomatékos volt és marha jó volt vele menni meg minde. csak egy bibi hogy paráztam a zsaruk miatt és eladtam belőle a pitblokkot.. és most benne egy 70-es pitblokk domborba ütött 49cm van benne. holnap majd előkotorom a képet.
Nem a tuning miatt kérdeztem, hanem az élettartam és a megbízhatóság szempontjából. Máskülönben a tuningról az a véleményem, hogy az elért eredményekhez képest igen sok a költség és aránytalanul sok a munka benne legtöbbször. Továbbá nem biztos, hogy a váz, a futómû és a fékek eléggé erõsek a megnövekedett teljesítmény elviseléséhez.
ha hüvelyes akkor lazán lehet tuningolgatni:) pl 80 gyári 80-as akkor lazán keményen 100-asra lehet hüvelyezni ha van még annyi anyag a hengerben
okéé köszike:)
Nekem a 80-as AC volt igen kellemes motor.
Hát igen, 4 nap ment rá, hogy a 21-et behangoljam, de a végén feladtam. A 19-cel viszont tökéletes lett. Úgy húz, mint a zállat. Valszeg a dob hangolása áll az igazság útjába. Egyébként nem sok különbséget érzek a levegõs és a vizes blokk között. A henger nem nikasilos, mert már valaki hüvelyezte. Van-e valakinek tapasztalata, mennyire birja a terhelést a hüvelyes henger és dugó?. Ja, a dugó egy gyûrûs.
Bing 21 inkább való erre!
Ha hibátlanul működne már külföldön lenne...
Ameddig a slick elkészíti a fotót, addig itt az enyém újrafogalmazása. A részleteket késõbb.
nana! a cometről egy képet kérek szépen :)
Rossz állapotú. fékek beállva kerekek aranyszínűre fújva persze a gumi is. Blokk átforog
Gratulálok!
Kérünk leírást az állapotáról. Ha hibátlanul mûködik, akkor nagyon fogod szeretni. Kép is jöhet.
Úgynézki típustársak lettünk:) Tegnap bolhapiacon vettem egy KTM Comet et olyan mint a tiéd csak hátul is tárcsafékes:) Lényegében egy rossz bicikli áráért:)
Ez már lejárt lemez.
És szét lenne akasztva a dugója az olaj nélküli menettől és szét lenne repesztve a fődci
D:)
Ismerhetnél, akkor már rég körbe lenne fotózva kívül-belül! Ja, és szét lenne szedve!
Az igen szép teljesítmény!Belegondolva, hogy az MZ-nek volt egy időszaka amikor többet szereltem mint használtam és annak is 90 környékére esik az utazója.
Na ki vette?
No akkor megosztok egy titkot mindenkivel. Az összes metakrilát anyagú lemez, - közkeletû nevén plexi - igen jó eséllyel javítható, ha nem törött, csak karcos. Ez igaz a bukó plexijére is. Igaz munkás kicsit, de nagyon megéri. Sajna a mélyebb karcok javítása után ott kissé torz lesz a kép. Az összhatás viszont jó, olyan újszerû.
Télleg cép.
Ne fessed át, az nem hiba hoy régi, az csak patina.