Az am nem tetszik az RS-ben, hogy nagyon műanyagos a dolog, és az idomok nagy része hajlamos tönkremenni.Egy KTM ami neked is van egy vizes sachs blokkal (az hogy 5 vagy 6 sebsséges olyanmindegy mert kellemes mindkettő) azért még a hagyományosabb értelemben vett motorformát testesíti meg.Ha elkészül az RS-em kíváncsi leszek mit tud majd kanyarban főleg :)
Hogy milyen a Sachs Rs? Jó!Széria vezérléssel karbival egy koppintott kipuffal nagyon nagyon nagyot szól!Lassan oda ér az enyimé, hogy kipróbálható lesz bár valószínű tökéletesen gyári vagy azt megközelítő soha.
Ma ismét elõvettem a kismotorokat. Nem tudom a vigyort letörölni az arcomról, ha rajtuk ülök. Hihetetlen élmény, - olyan, mint kölyök koromban a vidámpark. Pedig hát voltak már alattam igazán jelentõs darabok az évek során. Csak a legspécibbet említem, bár az nem a sajátom volt: a ringen kõrözhettem egy AJS AR7 boyracerrel ,ami egy 1962-es 350-es versenymotor. Ezek a kis gépek, fõleg a Comet lenyûgöznek. Milyen lehet a Sachs Rs?
Hálistennek a régiek megvannak, csak az előző tulaj nem megcsináltatta amikor elszakadt, hanem ilyen toldókkal és szgetelőszalaggal oldotta meg a dolgokat.. holnap beugrok az itteni motorosboltba, hátha..
kösz a segítséget.
Ha megvan a régi, akkor egy normális motorosboltban minden kütyü alkatrészt ( forrvégek, feszítő, stb) Be tudsz szerezni hozzá. Érdemes minden néretet felírnod, és egyből duplán készíteni mindent. mert renreteg időt vesz igénybe a pontos kiméregetés (főleg, ha nincs mintád hozzá), és ezt jó megspórólni a jövőre.
Először én is bowdenkészítőt kerestem, de nem találtam senkit. Én is azon gondolkodtam közbe, hogy simsonét megveszem, hátha tudok vele valamit kezdeni..
Bowdenkészítőt találj. Vagy a régiek alapján gyártsd le Simson/Babetta/MZ Bowdenekből ha megvan a régi akkor könnyebb dolgod van ha nincs akkor bizony lesz vele munka. Pl gázbowdennek simson jó bele. Persze a markolatokat is tudni kellene milyenek rajta.:)
Hello mindenki!
Hadd kérdezzem meg, hogy ha monzámhoz új bowdeneket kell szereznem, hol tudom ezt legyártatni? Szerelő műhelyek foglalkoznak egyáltalán ilyennel? Előre is köszi a segítséget.
Utcára nem gyártanak iylen kihegyezett motorokt mint a mndott derbi izé.
Ez kb oyln, mint bármiylan azonosságot feltételezni a van veen és a között az utcai kreidler között, amivel a nagyi meg a bótba párizsit venni.
Monnyuk kb ez is a célja az iylen szponzorácinak, hogy a nép (már aki) azonosuljon azzla, hogy olyan motorral jár közér'be amivel a világbajnok motrozik:)
Érted, a rigának is volt penge forgótárcsás cucca, de a riga 16 ettől még-hogy is mondjam- sajátos stílusjegyekkel bíró kismotor:)
Szóval 16 loerős 50es motor nem gyártanank utcára mert az enyhén szólva üzemórás lenne. Vélhetően valami megvásrolható Prduction racer-ről van szó, yilen meg kb minden gyárnak van, vizsont ennek az utcai motorhoz annyi köze van, hogy a matricán a felirat hasonló:)
1996 os de még 4 sebességes mivel Osztrák volt régen.
Kicsit meg lett piszkálva 45 helyett tud most 55 fölött picivel alattam. Barátnőm alatt meg 60 fölé is benéz picivel. (Ő 50 kiló Én 85-88 kiló)
Ügyes kis masina. Melyik volt az a sok lóerős motor?
Most nézem, hogy ez léghűtéses? A Derbi Senda alatt is ez a blokk van, amelynek a kuplung felöli kartelében benne van a vízpumpa. Simán átalakítható lenne vizesre, úgy meg aztán már mehet a tuning, mert van hűtés... Ha jól emlékszem, 50ccm-ben 16LE(!) volt a legtöbb, amit a Derbi még gyári szériában árult. Ez még 4 sebességes, vagy 6? Az 1993 utáni blokkok már 6 sebességgel jöttek ki.
http://viewitem.eim.ebay.hu/NE...
kösz a segítséget.
Hadd kérdezzem meg, hogy ha monzámhoz új bowdeneket kell szereznem, hol tudom ezt legyártatni? Szerelő műhelyek foglalkoznak egyáltalán ilyennel? Előre is köszi a segítséget.
Ez kb oyln, mint bármiylan azonosságot feltételezni a van veen és a között az utcai kreidler között, amivel a nagyi meg a bótba párizsit venni.
Monnyuk kb ez is a célja az iylen szponzorácinak, hogy a nép (már aki) azonosuljon azzla, hogy olyan motorral jár közér'be amivel a világbajnok motrozik:)
Érted, a rigának is volt penge forgótárcsás cucca, de a riga 16 ettől még-hogy is mondjam- sajátos stílusjegyekkel bíró kismotor:)
Szóval 16 loerős 50es motor nem gyártanank utcára mert az enyhén szólva üzemórás lenne. Vélhetően valami megvásrolható Prduction racer-ről van szó, yilen meg kb minden gyárnak van, vizsont ennek az utcai motorhoz annyi köze van, hogy a matricán a felirat hasonló:)
Kicsit meg lett piszkálva 45 helyett tud most 55 fölött picivel alattam. Barátnőm alatt meg 60 fölé is benéz picivel. (Ő 50 kiló Én 85-88 kiló)
Ügyes kis masina. Melyik volt az a sok lóerős motor?
Mondom, hogy nem vagyok hülye.... VAN belőle!