Pontosan utána kéne néznem, de nagyából 27000-és 30000 Km között mentem eddig vele. Még nem akarom átfesteni, mert eddig nem találkoztam olyannal, amit az eredetit megközelítőre sikerült fújni, akkor meg inkább hámlódjon, de legyen az eredeti! Tény, hogy ennyire gyárival még nem találkoztam, ez persze nem azt jelenti, hogy nincs, csak a fehér holló egy hétköznapi tucatmadár az ilyen kígyóhoz képest! Már csak egy jó plexi kéne a boldogságomhoz (persze nem 80 euróért)!
Gratulálok az eredményhez. Eszedbe ne jusson átfesteni, mert lehet, hogy ez az egyetlen eredeti állapotú gép az országban. Amúgy, a közelmúltban a fórumon felvetettem azt a nézetemet, hogy a cobra megy a legjobban. Erre több típust is felhoztak ellenpéldának, de akár bevallja, akár nem, mindenki szeretne egy ilyet magának...
Amikor megvettem: Fulladozott, lógtak a hátsó szilentek,annyira, hogy életveszélyes volt, a villa több centit lógott, és nagyából minden el volt állítva rajta. Süttetem bele új szilenteket, beállítgattam, és ment mint a golyó. A legnagyobb meglepi a fogyasztása volt, mert nekem a fórumos társakkal ellentétben erre sincs panaszom. Ha csak 80-ig hajtom: beéri 2.8-cal, de nyélgázon is elég a 3.5 neki.Álltalában 90-95 körül utazok vele, és ezen jól is érzi magát. A víz még 38 fokban sem megy 95 fölé. Mióta megvan: Szilent csere, fogaskerék csináltatás, lánc csere (rögtön az elején kellett),Bowdenek készítése, eredeti huzatú ülés beszerzése, és indexpótlás volt rajta. Tehát megvolt a nagyszervíz, de azóta csak olajat cseréltem, és megy. Az egyetlen gyíkom: még mindíg nem jöttem rá, mitől keményedett fel az első telóm. Nem vészes, de kicsit zavar, bár meredekebb kanyarvételnél kicsit talán jól is jön. Beszereztem hozzá egy rakat pótalkatrészt, de eddig nem kellett semmit felhasználni!
Érdekes látni friss motorosoktól a lesajnáló pillantásokat a lámpák előtt, és aztán a csodálkozó elismerést, ha utólérnek! Már, ha utólérnek! Szóval nem egy hétköznapi gép!
Üdv urak!
Egy páér kép a saját Cobrámról. Kicsit kopottas, de szinte szög eredeti és 6. szezont futja hiba nélkül. Remélem tetszik valakinek!
Széles utat minden motorosnak!
Sziasztok! Kedves Puch Monza tulajdonosok, kérnék tőletek egy kis segítséget. Van egy 4 sebességes monzám, amiben kuplung lamellát cseréltem. (1mm es parafa, kétkomponensű ragasztó... szépen megragadt) Az lenne a problémám, hogy nem tudom összerakni. Nem emel ki a kuplung. Linkeltem egy képet még a szétszedés előtt. A kiemelő rész a kis állító pöcök most mozog, ki be jár. vagy valamit nem raktam bele vagy rosszul raktam fel. Valaki nem tud az összerakásról képet, vagy bármilyen robbantott ábrát linkelni, amiben minden alkatrész látszik? Előre is nagyon köszönöm!
Motoplant... Ez a gyerek meg nemnóóórmális...:D
Amúgy köszönöm de jelenleg van itthon belőle pár darabom így nem kell. Alkatrészből most elég jól felkészültem. Kellene már valami Kreidler váz mert árválkodik szegény RS blokk.
Köszönöm a válaszokat közben találtam alkatrészeket az xmotor weboldalon ahol egy 4 gp bontottak de még egy alkatrész és teljesen pöpec a gépezet az első idom a műszerfalra na azt nem találtam sehol, de találtam egy aranytojást csak nekem nincs rá szükségem ajánlom slickricknek http://aprod.hu/hirdetes/sachs... itt a link
Érdekes látni friss motorosoktól a lesajnáló pillantásokat a lámpák előtt, és aztán a csodálkozó elismerést, ha utólérnek! Már, ha utólérnek! Szóval nem egy hétköznapi gép!
Kérünk vezetési és teljesítmény beszámolót!
Egy páér kép a saját Cobrámról. Kicsit kopottas, de szinte szög eredeti és 6. szezont futja hiba nélkül. Remélem tetszik valakinek!
Széles utat minden motorosnak!
Amúgy köszönöm de jelenleg van itthon belőle pár darabom így nem kell. Alkatrészből most elég jól felkészültem. Kellene már valami Kreidler váz mert árválkodik szegény RS blokk.