Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amugy ez a tavalyi melom...
Okésos.
Elkelt... Bár a srác most akarja berakatni 125 ös pitblokkot.
POnt ezt próbáltammagyarázni, hogy így az avalitás nem feltétlenül a kívánatos lesz, henm esetleges.
Brummantó mester miért nem hagyja az észmunkát az okosokra?Miért kell mindenáron minden alkalommal olyat tenni aminek értelme nincsen?Inkább áruld el mi lett az MLS el?
áhá így már most világos minden ha igaz. :) egyébként házilag a oválitást a csapszegnél belül gondolom két kúposítottcsavart tesznek bele és kifeléfeszítik és akkor így leesztergálnak. és akkor vissza engedik így akkor ovál lesz ugye. csaaak nem tudom hogy a oválisnál mennyi a század érték a két irányból? (függőleges és a víz szint között hány század különbség kell lennie?) amúgy van indikátor órám. azzal le tudnám ellenőrizni.
Már x alkaromal leírtam.

A kerektől eltérő minden forma, a dugattyú hőhatásra történő méretváltozása miatt szükséges.
Azért kúpos, mert fölülről melengeti ugye a gázrezsó, avális meg azért, mert a csapszegnél sokkal tobb anyag van mint máshol, ezáért az jobban tágul.
Ezért nem lehet dugót csinálni sima egyetemes eszetergán.
(persze, van pár trükkös ombre, akik megfeszítik a dugót a csapszegnél, mndjuk eg ycsavarral, és úgy esztergálják meg. A csavar kvétele után a dugó ovális lesz, csakhogy eléggé esetleges mértékben és módon.:)
azt értem. de nem tudom hogy a dugónak miért kell hogy oválnak lennie? a kúpossága az tudom hogy a kenőképesség miatt. de a ovál bazz nem tom. kérek kis fejtágítást. :)
Ok, köszönöm!
Üdv mester! Ez a túlon túl hivatalos formát szerintem hanyagoljuk a továbbiakban ez egy sima motorosfórum nem a golfclub. Am nem cseréltem rajta mert valaki már elhagyta a rajtalévőt asszem és csak a fele volt meg tán.
Tisztelt Puchinátor Úr!
Légszűrőt nem cseréltél-e azon a korábban megnevezett motoron?
Megyünk?
(értsd: el e tudcsz e vinni (e)? D:)

este feltelefonírozlak.
na és miért. Holnap kakucs?
universal 3 a tipusa nekem 20 éve van minden cuccával együt,menetet lehet vágni, W és M is de dugattyuba ne gondolkozz mert az kupos és ovál
Én kérek elnézést:)
Zoli!

Az egész életed kevés lenne ahoz, hogy akár csak egy hülyét is jobb belátásra téríts. Te meg má' rögtön az összeset megpróbálod?
Nem kértem javaslatot !
MIndamellett, hogy abba mostan nem mennék bele, hogy M és W meneteken kívül igen sok másféle is létezik, és hogy ezek közül néhány a gömbölyítőgépen is előállítható (ha már nagyon szagszerűek (e) vagyunk ugye..) viszont én ilyen kötetlen stílusban szoktam értekezni, mert a szakszöveg rendszerint száraz mint a tábori fapina.
Rendszerint megpróbálom a civileknek is emészthető nyelvre fordítani a bikkfanyelv szerű megnevezéseket.
Kétség kívül van akit ez idegesít, hogy "gyula, karbi, légyszűró, benga satöbbi.
Ha téged is zavar, akkor elnézést kérek.
Viszont, nem áll szándékomban változtatni ezen a szokáson, tehát ha idegesít, a továbbiakban tisztelettel a görgő hazsnálatát tudom javasolni.
EZ! A Menet nem perverz ombre: Hanem : Metrikus vagy withworth!
nem szégyenítünk meg egy szakmát!
Bár fogalmam sincs melyik része nem teccett, de örülök, hogy újabb színfolttal gazdagodott a topik:)
A hetet-nyolcat kijártad e hogy ilyen baromságokat irsz a Brumónak-e.
Mielőtt belekezdesz légyszi ezt olvasd el!(minimum)
http://www.ele.hu/elehu2/index...
meg ezt is:http://hyundai-barkacsgep.hu/W...
igenigen tudom mire gondolsz.. a dugattúyt azért megpróbálom egyszer egy rossz túlméretes dugóóból ha engedi a vastagsága. de azért megér egy próbát :)))
Jóféle légszűrő! KTM foxi mókás kismotor tavaj volt egy elég szép állapotúm belőle.1 fokozatú sachs 504-es automatik :) 1,8 lóval ez volt azok a közül a legerősebb :)
http://www.mopedparts.de/produ...

Ezt a fajta légszűrőt keresek egy Sachs 505-öshöz. Magyarhonban lehet ilyent vásárolni?
KTM Foxi elvileg ilyen motoros még.
Köszönöm!