No akkor a Kreidler történet...
Ritkán van ilyen, hogy egyszerre kér Rs-t hirdetnek, egy olcsó hibátlant és egy drága üzemképtelent. Mivel az Elektronik mindig is tetszett, ezért azt választottam. Velem többször előfordult már, hogy a jó gépért messzire kellett utaznom pl. a Comet is Hajdúböszörményből való. Kivételesen a hirdetés képe nem csalt, mert ránézésre egész korrekt állapotban volt a moci. Amit ilyenkor ellenőrizni lehet, - főtengely, váltó, fék, törés hiányzó alkatrész stb.- annak alapján némi alkuval megvettem a gépet. ( A kulcsok eltüntek). Itthon derült ki, hogy több okból, akkor sem lehetett volna indítani a motort, ha van kulcs. A tankban több éves rohadt büdös szétesett benzin volt az ilyenkor szokásos rozsdával egyetemben, a karbiban szintúgy. Valaki próbált a gyújtáskapcsolóval ügyeskedni, de szerencsére nem barmolt szét semmit és biztosan sikertelenek voltak az indítási kísérletek, mert szikra sehogy sem jött elő. Nosza le a lendkerék és a tekercsek. Ott már láthatóvá vált, hogy a kis gyújtótrafó vezetéke 10 centi hosszan leégett. folyt. köv. holnap
Ugy is mindig panaszkodtok hogy nincs már eladó M50S, most van nálam egy, árát ti mondjatok mit adnátok érte. Motor-vázszám stimmel, szikra van, inditani lehet, tank belül rozsdamentes, gumik jók. Az ülését kell ujraszivacsozni, meg hizni, ennek még a régi, rugós ülése van, nem a telibelemezelt.
bár ezt pontossan nem tudnm meghatározni.de viszon "pl" robogó dugó némelyikében vékony vastagságú volt és elég sokáig elketyegett hibátlanul. de pl a simson dugó az meg látásra is elég vastag tud lenni. egyébként ha van digitális sublered, és akkor egy alapméretes dugót mére le a szoknyánál hogy milyen vastag. és egy túlmérete dugót is leméred a alsó szoknyavastagságánál és látni lehet azért a különbséget. bár vannak olyan gyártók akik nem fognak csinálni minden százados túlméretenként egy célszerszámot hanem pl mondjuk minden második vagy minden harmadik célszerszámvan és akkor ebből ami kell leesztergálnak.... van ilyen is.... ha annyira kivi vagy akkor ha holnap nem felejtem el és akkor lemérem neked a két dugó közötti különbséget a alap és a túlméretes között. Bár a emzoli is tudná jobban kimagyarázni.
És te hogy ítélnéd meg hogy milyen vastag a dugó?Beavathatnál :)
Mármint érted hogy elég vastag-e!? És ha nem elég vastag?vagy van olyan lehetőség hogy nem elég vastag?Más tulajdonságának nemis kell elnnie szerinted egy jó dugónak? (nem a borosüvegbe)
épp ezért kiváncsi lettem volna rá,egyébként ha belegondolnénk hogy a puch blokkos comet állítólag kb 60 ezer példányban adtak el. ebből többféle szériában futott is persze lehetnek gyakori meg ritkák is :)
Ritkán van ilyen, hogy egyszerre kér Rs-t hirdetnek, egy olcsó hibátlant és egy drága üzemképtelent. Mivel az Elektronik mindig is tetszett, ezért azt választottam. Velem többször előfordult már, hogy a jó gépért messzire kellett utaznom pl. a Comet is Hajdúböszörményből való. Kivételesen a hirdetés képe nem csalt, mert ránézésre egész korrekt állapotban volt a moci. Amit ilyenkor ellenőrizni lehet, - főtengely, váltó, fék, törés hiányzó alkatrész stb.- annak alapján némi alkuval megvettem a gépet. ( A kulcsok eltüntek). Itthon derült ki, hogy több okból, akkor sem lehetett volna indítani a motort, ha van kulcs. A tankban több éves rohadt büdös szétesett benzin volt az ilyenkor szokásos rozsdával egyetemben, a karbiban szintúgy. Valaki próbált a gyújtáskapcsolóval ügyeskedni, de szerencsére nem barmolt szét semmit és biztosan sikertelenek voltak az indítási kísérletek, mert szikra sehogy sem jött elő. Nosza le a lendkerék és a tekercsek. Ott már láthatóvá vált, hogy a kis gyújtótrafó vezetéke 10 centi hosszan leégett. folyt. köv. holnap
Amúgy a gyári méret 38.85
Mármint érted hogy elég vastag-e!? És ha nem elég vastag?vagy van olyan lehetőség hogy nem elég vastag?Más tulajdonságának nemis kell elnnie szerinted egy jó dugónak? (nem a borosüvegbe)
egyébként amikor öntik a dugókat akkor általában egy dugóból legalább 2-3-4 szeres túlméretet lehet leesztergálni.
Bár a gumimarkolattal csinálj valamit azért így zavar engem :) Na meséljél a történetéről :)
Suzuki eko-ba lehet kapni gyári méretű dugattyút?
Webshopban csak túl méretest találtam.
Ha valakit a története is érdekel, akkor megírom.
http://aprod.hu/hirdetes/puch-...:
mert a ktm comet ről összes létező típus érdekelne.
1 jeladó, és balra forgó.
A képen a jobb oldali. 80-as motorra kell.