Cobráztam egyet ma. Nagyon jó volt egyet suhanni. Megnéztem mit tud végsebességre. Óra szerint 105 körül van ami valóságban 95. De még így is rendkívül jó gép. Viszont a hátsó házi készítésű lánckereket leveszem mert nagyon le kell forgatni 4. ben hogy 5-6 ban ne lassuljon. Viszont 4. ben 80 at megy 9000 es fordulat mellett. Nagyon jó gép. Bátyámnak meg készítgetem a Cometet tudjunk együtt menni motorozni. Csak tűszelepem elfogyott itthon.
tee. milyen ktm comet lehet az ami ha ilyen a kinézete azaz ilyen tankos és turbósblokkos puch van bent és eredetileg így van és semmi átalakítás. az milyen típusú lehetett. mert nem találtam a neten sehol csak talán a comet crossnál volt olyan ami turbós blokkos.
Bing Karbiba tűszelepet! (SRG karbi)
Vagy komplett karburátort 14 es méretben. Most 17 es van rajta de 14 es szívócsonkkal amivel nem érek sokat. Aki tud segíjjen már.
A 4500 a gyári adatok alapján. A spanyoloktól hozhattak be egész mocikat is,de arról semmi hiteltérdemlőt nem tudok, csak hogy az Avello is gyártott minimális külömbséggel utcai Cobrát is.
Tényleg nagyon kevés a Cobra, és a GTL különösen, aminek az egyik magyarázata az lehet, hogy 1987-ben 30.000 schilling volt az ára, amiért akkoriban egy-két éves Opel Kadettet lehetett venni. Az azért kint sem volt olcsó!
Voltam kint egyet kerülni. Érdekes a GTL lent jobban húz ezt ha nem pörgetem úgy megy mintha nyomva tartanám a féket!:D De 6000 fölött meglódul kb 8-10 et csal az óra...
Nabasszamegakutya! Nemrég láttam egy ilyet feldobozolva és azt hittem, hogy szétvágta valami vadparaszt az ülést és a vázat. Ezért nem is érdekelt. Persze, a tudatlanság ára ilyen..
Bing Karbiba tűszelepet! (SRG karbi)
Vagy komplett karburátort 14 es méretben. Most 17 es van rajta de 14 es szívócsonkkal amivel nem érek sokat. Aki tud segíjjen már.
Bééézbózütőőő!