Haver nekem is összeállt a 80-as Sachs SA blokkom eddig amit produkál nagyon tetszik szépen húz allulról minden fokozatban erős olyan mintha valami traktordízelen ülnék 1-esben óvatosan kell húzni mert bármikor kiveszi kerékre kellemes eddig anygon tetszik.
Friss hírek:
Dugó, henger, hengerfej csere után 6-ban 30-nál még nem fullad be a motor. (ilyet már rég csinált, persze a 80-asnak ez természetes :D) És mit ad Isten, a gyári új dugóval a rezonanciák java-része megszűnt.
Mielőtt szétkapjátok egymást, itt a házi feladat! Kivettem a yamaha dugót! Méreteit, alakját tekintve mindenben tökéletesen a gyári cobra dugattyúnak felel meg, kivéve, hogy ezen egy széles gyűrű van! (vékonyra emlékeztem) Szóval? Miben lehet ez?
szterintem meg te az vagy mert csak gyűjtögetsz és sose csinálod meg büdös életbe a mocijaidat és inkább csak elpasszolod hónapok után vagy évek után.
"így érték inkább nem nyúlok hozzá vagy szétszedem hogy több hely férjen el a garázsban" én legalább csinálok valamit ennyi!
szerinted ennyire hülyevagyok,,, persze tudom hogy elvékonyodik de az tudom hogy ha nagyobbra kell akkor perselyezni kell. vagy gyári alapméretre. De amiket felfúrtam azok bő beleférnek a vastagságban. alap 38.00 helyett egyik 38.5 a másik meg 38.75 mm
problem? de ha nagyobat akarom persze hogy csak más henger vagy persely.
hófehér nem jó jel mert túl keveset kap a benzin! őzbarnának kell lennie!
kicsit kormos az nem vészes de olajos korom fekete meg hófehér nem jó.
és milyen gyertyád van?
persze ha diagnosztika meg mérésekre igaz tudom. De mindenképp ha egy komolyabb tuningnál így van. de a hobbináál meg más tészta.
és nem mindig barbárkodás az. mert vannak célszerszámok is azért nekem is :)
bár azon is filóztam hogy egy puh főcit megerősíteni nagyobb alsó csappal csak nem tudom hogy melyik hajtókar lenne jó rá...
tudo ez eszterga munka stb de én ezt nem csinéálom csak elviszem csak kikell mérni természetesen a paramétereket hogy minden passzoljon.
És te most komolyan azt akarod, hogy toljak alád egy hibátlan motort, amit te tudsz használni minden probléma nélkül, plusz még adjak mellé mégegyett, hogy azért valamiből mégiscsak jöjjön pénz.
Napszúrást kaptál?
Egy új dugó 35 euró körül van, 45-ért küldenek Hollandiából postával.
2 hete használom megint ezt a dugót (számold ki napi 150 km-el), semmi probléma. Ma néztem, 75 km/h-t biztos mentem vele.
Az eredeti ajánlatomban két projekt motor szerepelt, plusz kp.
Most adok egy ugyan olyan értékűt, mint a 175-ös, HASZNÁLHATÓ motort, mert ezzel ki is mehetsz a közútra. Ezt még odaadom mellé,de akkor Te szállítasz, mert nincs kuplung a kocsimon.
Ezek tökéletesek. Próbáld levenni a karbit beleönteni pár ml benzint rugdosni ha beindul akkor a karbi ha nem indul 6-7 rúgás után akkor vedd ki a gyertyát itasd fel róla a benzint próbáld újra ha így sem Próba ugyanez mégegyszer. Elvileg ha minden jó a blokkban (szimmering) akkor be kell indulnia.
KS 50 WC TT 530-03
1 oldaldoboz hiányzik.
Duda nem működik.
És most a régi dugó van benne, mert a TuniTech kellett a narancsba. De új gyűrű, új tűgörgő...
Helló.SEGITSÉG. Monza gyujtás beállitás. 39-re furva uj dugó. A megszakitó hézag 0,4 a gyujtási pont 1, 5 szép szikra majdnem hofehér, a karbi tiszta de nem indul már egy hete szenvedek.A 0,4 és az 1,5 nem az igazi?.. és más a beállitási pontok. Üdv OJ.
Dugó, henger, hengerfej csere után 6-ban 30-nál még nem fullad be a motor. (ilyet már rég csinált, persze a 80-asnak ez természetes :D) És mit ad Isten, a gyári új dugóval a rezonanciák java-része megszűnt.
"így érték inkább nem nyúlok hozzá vagy szétszedem hogy több hely férjen el a garázsban" én legalább csinálok valamit ennyi!
problem? de ha nagyobat akarom persze hogy csak más henger vagy persely.
kicsit kormos az nem vészes de olajos korom fekete meg hófehér nem jó.
és milyen gyertyád van?
és nem mindig barbárkodás az. mert vannak célszerszámok is azért nekem is :)
bár azon is filóztam hogy egy puh főcit megerősíteni nagyobb alsó csappal csak nem tudom hogy melyik hajtókar lenne jó rá...
tudo ez eszterga munka stb de én ezt nem csinéálom csak elviszem csak kikell mérni természetesen a paramétereket hogy minden passzoljon.
:)
Napszúrást kaptál?
Egy új dugó 35 euró körül van, 45-ért küldenek Hollandiából postával.
2 hete használom megint ezt a dugót (számold ki napi 150 km-el), semmi probléma. Ma néztem, 75 km/h-t biztos mentem vele.
Az eredeti ajánlatomban két projekt motor szerepelt, plusz kp.
Most adok egy ugyan olyan értékűt, mint a 175-ös, HASZNÁLHATÓ motort, mert ezzel ki is mehetsz a közútra.
Ezt még odaadom mellé,de akkor Te szállítasz, mert nincs kuplung a kocsimon.
1 oldaldoboz hiányzik.
Duda nem működik.
És most a régi dugó van benne, mert a TuniTech kellett a narancsba. De új gyűrű, új tűgörgő...
Nem dobok mellé semmit. Pont egába van a kettő.