Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itthon lehet még kb 30-35 Cobra és kész. De biztos, hogy több készült belőlük.
Mert télre nem kell. De valami iszonyatos elektronika van rajta.:D Hőfokmérő a levegős hengeren, fokozatkijelző, ledes háttérvilágítás, Ledes hátsó lámpa, indexek. Megy a fényezőhöz olyan lesz mint az első Cobrám színe. Fekete kerekekkel polírozott élekkel
PostCobrából volt egy eladó itt. 1 éve 75 ezer körül. Úgy nézett ki mintha házilag kókányolt lett volna de nem. Cobrából szerintem többet gyártottak. Mert azért Cobrából több kerül elő mint Monza 6 ból
Nyár vége? Miért pont addig? Most van szezonja a motornak. A baseball ütőmnek pedig már nagyon viszket a vége.. Na jó, nehogy komolyan vedd, még a végén elmarad a buli..
Jajajjj nagyon félek.:D Ez nyár végéig legalább biztos megmarad.:D
Már emlékszem Rád! Nálad van a kormányhíd! :)
Megdöbbentően kevés! Nagyon szépen köszönöm az adatokat!
Motorosmedvének, és mindenkinek akit még érdekel!
A jó múltkorában kérdezted, hogy hány Cobrát csináltak, és mennyi lehet még itthon belőle.
Amit most írok adatok azok a gyári papírok alapján kiadott gyártástörténeti kiadványban jelentek meg kb 4 évvel a gyár olaszok álltali átvétele után ausztriában, tehát elég hitelesnek tekinthetők, de sajna nem teljesek, mert a dígók leselejtezték a fél irattárat.
Tehát a hatsebességes motokokból ezek készültek ausztriábam:
-M-50 Jet Moped és Kleinemotorrad együtt 1973-1981-ig: 19.837 db
-Monza 6 Sl, Dajtona,Monza 6 SL Moped 1975-1977-ig: 102.067 db
- Cobra GT, GS. GTL 1977-1987-ig: mindössze:4744 db
Készült még az osztrák posta rendelésére egy speciális válltozat 80-as motorral egy üléses, tehercsomagtartós kivitelben 1977-ben Postcobra néven 1000 darabos szériában.
A 80 ccm-es verziókról nincs kimutatás, talán azért, mert azt a spanyol Avello gyár fejlesztette ki az 50-esekből és a motort is ők szállíthatták a Puchnak, cserébe a licenszjogokért ( ők elég sokat csináltak főleg cross, és trial kivitelben, de erről nincs semmi adatom).
Ezek szerint becsülhetően kb:1000-1500 Cobra lehet még, és ebből nem hinném, hogy itthon 200-nál több lehetne.
Remélem segítettem valamit, és bocs, hogy csak ilyen későn tudtam reagálni, de elő kellett szedni a papírjaimat, hogy pontos számokat írhassak, és ne csak a levegőbe szövegeljek!
Széles utat a motorosoknak!
Ha eltünteted az országból, akkor készülj a legrosszabb évedre! Szar dolog lesz törött kézzel a darabokra zúzott orrban fikázni!
pukk-oooocsoooonnn,de jo messze http://www.jofogas.hu/bacs_kis...
mékehülyeségetírniafórumra?
bár csináltam egyszer házi rezót jóval nagyobbat mint a gagyirezó és az meg jobban vitte. és az meg 85-öt mentem vele 39-es dugóval :)
alacsony fordulaton kcisit lomha de középről meg megy mint az hülye.
gondolom kicsi?
mert ha az akkor lehetne nagyobbítani rajta nem?
amúgy ha sikerül megegyezni a illetővel lehet hogy lesz ktm ponny 4 sebis :) minimális hiánnyal
azaz kesztyűtartófedél, meg gumi kéderr meg hátsó lánctakaró lemez.
azon kívül gyönyörűen jár a motorja.
A mérete
egy dologban nem vágom hogy miért szar a simson gagyirezó?
azt oké hogy gyengéb lesz tőle a motor. mi az ami el van cseszve rajta...
Jaa, hogy még ráadásul a gagyirezó is van rajta?

Az a gyárihpz képest simsonon is, minusz 30 % teljesítmény.
Az a simson gagyirezó aztán minden de főleg drágán eladott vashulladék.
Úgyvan. Az enyémen annak idején MZ Magyar kisipari "rezó" volt. Viszont erősebb lett alacsony fordulaton.
A 2t motor vezérlésének gyakorlatilag része a kipufogó, nélküle a motor hurka.
(mint, ha 4t lenne:)
Újabb tapasztalat:

Ma reggel ahogy mentem dolgozni, a tegnap esti kipufogókönyök és a dob közül kifújta a motor a (bénán)berakott tömítést. Abban a pillanatban a nagy hang mellett úgy elgyengült a vas, mintha vagy 3lónak kirúgták volna a lábát. A munkahelyen megcsináltam és egyből minden helyreállt. Megint egy képessel közelebb állok ahhoz, hogy a 80-as cobrát is a simson rezon fogja vissza, ezért nem forog úgy, ahogy szerintem tudna..