Mert télre nem kell. De valami iszonyatos elektronika van rajta.:D Hőfokmérő a levegős hengeren, fokozatkijelző, ledes háttérvilágítás, Ledes hátsó lámpa, indexek. Megy a fényezőhöz olyan lesz mint az első Cobrám színe. Fekete kerekekkel polírozott élekkel
PostCobrából volt egy eladó itt. 1 éve 75 ezer körül. Úgy nézett ki mintha házilag kókányolt lett volna de nem. Cobrából szerintem többet gyártottak. Mert azért Cobrából több kerül elő mint Monza 6 ból
Nyár vége? Miért pont addig? Most van szezonja a motornak. A baseball ütőmnek pedig már nagyon viszket a vége.. Na jó, nehogy komolyan vedd, még a végén elmarad a buli..
Motorosmedvének, és mindenkinek akit még érdekel!
A jó múltkorában kérdezted, hogy hány Cobrát csináltak, és mennyi lehet még itthon belőle.
Amit most írok adatok azok a gyári papírok alapján kiadott gyártástörténeti kiadványban jelentek meg kb 4 évvel a gyár olaszok álltali átvétele után ausztriában, tehát elég hitelesnek tekinthetők, de sajna nem teljesek, mert a dígók leselejtezték a fél irattárat.
Tehát a hatsebességes motokokból ezek készültek ausztriábam:
-M-50 Jet Moped és Kleinemotorrad együtt 1973-1981-ig: 19.837 db
-Monza 6 Sl, Dajtona,Monza 6 SL Moped 1975-1977-ig: 102.067 db
- Cobra GT, GS. GTL 1977-1987-ig: mindössze:4744 db
Készült még az osztrák posta rendelésére egy speciális válltozat 80-as motorral egy üléses, tehercsomagtartós kivitelben 1977-ben Postcobra néven 1000 darabos szériában.
A 80 ccm-es verziókról nincs kimutatás, talán azért, mert azt a spanyol Avello gyár fejlesztette ki az 50-esekből és a motort is ők szállíthatták a Puchnak, cserébe a licenszjogokért ( ők elég sokat csináltak főleg cross, és trial kivitelben, de erről nincs semmi adatom).
Ezek szerint becsülhetően kb:1000-1500 Cobra lehet még, és ebből nem hinném, hogy itthon 200-nál több lehetne.
Remélem segítettem valamit, és bocs, hogy csak ilyen későn tudtam reagálni, de elő kellett szedni a papírjaimat, hogy pontos számokat írhassak, és ne csak a levegőbe szövegeljek!
Széles utat a motorosoknak!
bár csináltam egyszer házi rezót jóval nagyobbat mint a gagyirezó és az meg jobban vitte. és az meg 85-öt mentem vele 39-es dugóval :)
alacsony fordulaton kcisit lomha de középről meg megy mint az hülye.
amúgy ha sikerül megegyezni a illetővel lehet hogy lesz ktm ponny 4 sebis :) minimális hiánnyal
azaz kesztyűtartófedél, meg gumi kéderr meg hátsó lánctakaró lemez.
azon kívül gyönyörűen jár a motorja.
Ma reggel ahogy mentem dolgozni, a tegnap esti kipufogókönyök és a dob közül kifújta a motor a (bénán)berakott tömítést. Abban a pillanatban a nagy hang mellett úgy elgyengült a vas, mintha vagy 3lónak kirúgták volna a lábát. A munkahelyen megcsináltam és egyből minden helyreállt. Megint egy képessel közelebb állok ahhoz, hogy a 80-as cobrát is a simson rezon fogja vissza, ezért nem forog úgy, ahogy szerintem tudna..
A jó múltkorában kérdezted, hogy hány Cobrát csináltak, és mennyi lehet még itthon belőle.
Amit most írok adatok azok a gyári papírok alapján kiadott gyártástörténeti kiadványban jelentek meg kb 4 évvel a gyár olaszok álltali átvétele után ausztriában, tehát elég hitelesnek tekinthetők, de sajna nem teljesek, mert a dígók leselejtezték a fél irattárat.
Tehát a hatsebességes motokokból ezek készültek ausztriábam:
-M-50 Jet Moped és Kleinemotorrad együtt 1973-1981-ig: 19.837 db
-Monza 6 Sl, Dajtona,Monza 6 SL Moped 1975-1977-ig: 102.067 db
- Cobra GT, GS. GTL 1977-1987-ig: mindössze:4744 db
Készült még az osztrák posta rendelésére egy speciális válltozat 80-as motorral egy üléses, tehercsomagtartós kivitelben 1977-ben Postcobra néven 1000 darabos szériában.
A 80 ccm-es verziókról nincs kimutatás, talán azért, mert azt a spanyol Avello gyár fejlesztette ki az 50-esekből és a motort is ők szállíthatták a Puchnak, cserébe a licenszjogokért ( ők elég sokat csináltak főleg cross, és trial kivitelben, de erről nincs semmi adatom).
Ezek szerint becsülhetően kb:1000-1500 Cobra lehet még, és ebből nem hinném, hogy itthon 200-nál több lehetne.
Remélem segítettem valamit, és bocs, hogy csak ilyen későn tudtam reagálni, de elő kellett szedni a papírjaimat, hogy pontos számokat írhassak, és ne csak a levegőbe szövegeljek!
Széles utat a motorosoknak!
ennek hol a vége?
Lui Cobrája?
alacsony fordulaton kcisit lomha de középről meg megy mint az hülye.
mert ha az akkor lehetne nagyobbítani rajta nem?
azaz kesztyűtartófedél, meg gumi kéderr meg hátsó lánctakaró lemez.
azon kívül gyönyörűen jár a motorja.
azt oké hogy gyengéb lesz tőle a motor. mi az ami el van cseszve rajta...
Az a gyárihpz képest simsonon is, minusz 30 % teljesítmény.
(mint, ha 4t lenne:)
Ma reggel ahogy mentem dolgozni, a tegnap esti kipufogókönyök és a dob közül kifújta a motor a (bénán)berakott tömítést. Abban a pillanatban a nagy hang mellett úgy elgyengült a vas, mintha vagy 3lónak kirúgták volna a lábát. A munkahelyen megcsináltam és egyből minden helyreállt. Megint egy képessel közelebb állok ahhoz, hogy a 80-as cobrát is a simson rezon fogja vissza, ezért nem forog úgy, ahogy szerintem tudna..