Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hány fokon is folyik meg a vas? Ahhoz elég sovány a hőfok..
Mégegyszer leirom eladó öt lovas zündapp csónakmotorom érdeklődni mail ben!
Szempont, hogy nem mindenki szeretné tönkretenni a galvánbevonatot kívül.
Neki lehet menni grombábá eszközöttek is, egy koszmotornál, ahol a kipu eleve ronda, ott tök mindegy, de egy krómozott alkatrészt mégsem feltétlenül muyzáj tönkretenni.
Ahhoz tényleg jobb a lassabb, türelmesebb módszer.

Én spec pb vel gyújtom be a koxot, és fűggőben felakasztva, hagyom magától kiégni.
HA nem hevíti az ember túl mondjuk kompreszorral, a vizes rongy tényleg képes megóvni a krómozást.
nekimehetnék én is telibe gázzal, harmad annyi idő alatt meglenne, de kár a gyári csőért.
tudom. bár én a hősugárzóvalszoktam mert az pont 500 fokot fújja be és egy kis idő után be is lobban az egész és szépen folyamatosamn kiég és izzik is. :) elég neki kb 5 perc mire belobban és olyan 10-25 perc hogy mennyire koszos :) egyébként érdemes amikor kezd izzani akkor kívülről vizesrongyot betekerni a króm miatt. és akkor fújatod közben és közben kívülről a betekert rongyot meg folyamatosan vékonyan locsolgatod.
és akkor megmarad szép a krómja :)
és közben összeolvad a picsába a belseje
Én mindig lánghegesztővel csináltam. Oxigénszegény keverékkel begyújtod a belsejét, majd kopresszorral nyomod bele a levegőt.. Úgy kiég, hogy narancssárgán izzik az egész! Közben az összes lerakódást kifújja magából! Szép látvány! :)
ja égettem már nagyon sokszor van egy másik videóm is csak nincs fent a neten. csak azért kérdeztem rá mert panaszkodsz hogy a mocid nem megy 90nél jobban. csak segíteni akartam :P
és persze már utána tiszta fém, lett. :)
Az 50-es cobrám is ment annyit a hulladék dugóval, viszont a felét sem fogyasztja. Most az 50-es járatós.. Nem baj, ha nem gyorsabb. Én minden motornál inkább arra mentem, hogy úgy járjon, mint a doxa. Megbízható legyen!
Amiket most felsoroltál, mind kevesebb hőt ad, mint vagy a kipufogógáz.. Égettél már valaha kipufogót? Mert én igen.. Az kívül-belül puszta fém maradt.
Alapvetően le kellene villogni, mert addig csak találgatás.
De a csere sokkal szimpatikusabb lenne...
Az "ünnepek" alatt le is zavarhatnánk.
Nekem olyan gyújtás van rajta ami bőven 9000-fölött dolgozó motoron van és úgysem engedi tovább forogni elkell fogadni hogy egy alacsony fordulaton dolgozó motor azt kész erre keészült nem többre viszont azt tudja faszán!
http://www.jofogas.hu/fejer/Zu...

Valakinek nem kell olcsón Zündapp? Csupán 200 at akar érte a tulaj, szerinte 0 szériás darab.
130.000
hm...
tudod mit ha tudsz ki kéne égetni rendesen a kipukönyököt és a kiput gázlámpával vagy hősugárzóval. és hátha jobban megy.
Lehet. Ki kell próbálni másik tirisztorral.
Le kellene villogni a gyújtását.
lehet, hogy behúzza nulla fok közelébe, hogy ne tudjon elforogni.
A kis motorokat mind így fojtják.
(többek között:)
Hónap poénja: GTS 50 200 ezerért!:D
http://www.jofogas.hu/fejer/Zu...
80 ra van folytva a 80 as Cobra. Mint a Zündappok. De a 80 at viszi 2 személlyel is.
SEmmi baja nem lesz tőle(nem szabad lenni) Viszont, ha csk 1 ezerel fopgor üresben a terheletlen fölé, az esetleg azt is leentheti, hogy fordszámkorlátozott a gyujtás. Le kell villogni
Nemértem hova szeretnél 90-nél többel menni a 80-asoddal gyanítom hogy a hengerbe hegnerfejbe kipuba bele is van öntve/ütve hogy 80Km/h.
Természetesen nem szabad, azért mégis kíváncsi voltam: Üresben 9000-körül van a max fordulata a 80-asnak. 6-ban 8000-a vége. Elvileg most jó az áttétel? Az előző lánckerékkel 7500-volt a vége.
A szürke az nagyon zsír, ha vagyonos lennák bevállalnm
Pénzben mennyiért adnád a KS 50 et? Lehet tudok rá itt vevőt.
HA uygan annyit megy rüvidebb áttételltel, akkor nyilvánvalóan túl hosszú volt a korábbi.