Szempont, hogy nem mindenki szeretné tönkretenni a galvánbevonatot kívül.
Neki lehet menni grombábá eszközöttek is, egy koszmotornál, ahol a kipu eleve ronda, ott tök mindegy, de egy krómozott alkatrészt mégsem feltétlenül muyzáj tönkretenni.
Ahhoz tényleg jobb a lassabb, türelmesebb módszer.
Én spec pb vel gyújtom be a koxot, és fűggőben felakasztva, hagyom magától kiégni.
HA nem hevíti az ember túl mondjuk kompreszorral, a vizes rongy tényleg képes megóvni a krómozást.
nekimehetnék én is telibe gázzal, harmad annyi idő alatt meglenne, de kár a gyári csőért.
tudom. bár én a hősugárzóvalszoktam mert az pont 500 fokot fújja be és egy kis idő után be is lobban az egész és szépen folyamatosamn kiég és izzik is. :) elég neki kb 5 perc mire belobban és olyan 10-25 perc hogy mennyire koszos :) egyébként érdemes amikor kezd izzani akkor kívülről vizesrongyot betekerni a króm miatt. és akkor fújatod közben és közben kívülről a betekert rongyot meg folyamatosan vékonyan locsolgatod.
és akkor megmarad szép a krómja :)
Én mindig lánghegesztővel csináltam. Oxigénszegény keverékkel begyújtod a belsejét, majd kopresszorral nyomod bele a levegőt.. Úgy kiég, hogy narancssárgán izzik az egész! Közben az összes lerakódást kifújja magából! Szép látvány! :)
ja égettem már nagyon sokszor van egy másik videóm is csak nincs fent a neten. csak azért kérdeztem rá mert panaszkodsz hogy a mocid nem megy 90nél jobban. csak segíteni akartam :P
és persze már utána tiszta fém, lett. :)
Az 50-es cobrám is ment annyit a hulladék dugóval, viszont a felét sem fogyasztja. Most az 50-es járatós.. Nem baj, ha nem gyorsabb. Én minden motornál inkább arra mentem, hogy úgy járjon, mint a doxa. Megbízható legyen!
Amiket most felsoroltál, mind kevesebb hőt ad, mint vagy a kipufogógáz.. Égettél már valaha kipufogót? Mert én igen.. Az kívül-belül puszta fém maradt.
Nekem olyan gyújtás van rajta ami bőven 9000-fölött dolgozó motoron van és úgysem engedi tovább forogni elkell fogadni hogy egy alacsony fordulaton dolgozó motor azt kész erre keészült nem többre viszont azt tudja faszán!
SEmmi baja nem lesz tőle(nem szabad lenni) Viszont, ha csk 1 ezerel fopgor üresben a terheletlen fölé, az esetleg azt is leentheti, hogy fordszámkorlátozott a gyujtás. Le kell villogni
Természetesen nem szabad, azért mégis kíváncsi voltam: Üresben 9000-körül van a max fordulata a 80-asnak. 6-ban 8000-a vége. Elvileg most jó az áttétel? Az előző lánckerékkel 7500-volt a vége.
Neki lehet menni grombábá eszközöttek is, egy koszmotornál, ahol a kipu eleve ronda, ott tök mindegy, de egy krómozott alkatrészt mégsem feltétlenül muyzáj tönkretenni.
Ahhoz tényleg jobb a lassabb, türelmesebb módszer.
Én spec pb vel gyújtom be a koxot, és fűggőben felakasztva, hagyom magától kiégni.
HA nem hevíti az ember túl mondjuk kompreszorral, a vizes rongy tényleg képes megóvni a krómozást.
nekimehetnék én is telibe gázzal, harmad annyi idő alatt meglenne, de kár a gyári csőért.
és akkor megmarad szép a krómja :)
és persze már utána tiszta fém, lett. :)
Az "ünnepek" alatt le is zavarhatnánk.
Valakinek nem kell olcsón Zündapp? Csupán 200 at akar érte a tulaj, szerinte 0 szériás darab.
tudod mit ha tudsz ki kéne égetni rendesen a kipukönyököt és a kiput gázlámpával vagy hősugárzóval. és hátha jobban megy.
lehet, hogy behúzza nulla fok közelébe, hogy ne tudjon elforogni.
A kis motorokat mind így fojtják.
(többek között:)
http://www.jofogas.hu/fejer/Zu...