túl késő volt az előgyújtása :) mert nekem a puchon volt amikor összeraktam a generál után
és folyamatosan durrogot és kéklángot dobott.
és újra belőttem a gyújtást akkor már jó volt :)
Egy simson starban volt nekem! Valami baja volt, mert a gyertya folyamatosan elcseppent, ha hajtottam, a kipufogó (rezon) pedig izzott. Ha óvatosan mentem vele, majd újra hajtottam, akkor begyulladt az olaj és 4-5cm-es, kék színű szúróláng égett hátul. Viszont a környéken nem volt ellenfelem. Hogy mi volt más benne, nem tudom, sosem kellett szerelni. Csak a gyertyákat ette. Így is adtam tovább. Valószínűleg valami gyújtás balhé lehetett a jelenség oka.
Úgy bizony!:) Az SHB mostmár csak az enyém! Jön a magyarmotorbebuzulás.:D Ha nem sikerül alkatrészt szereznem (sárvédők hátsó lámpa, kezelőszervek) akkor megcsinálom idegen alkatrésszel amit antikolni próbálkozok. Aztán ihajj megyünk a nyárba.
Ez a gond. Ma cseréltem el a KS-t mint mondtam pár napon belül meg kellett ejteni a dolgot. SHB Sachot kaptam a 30 as évekből meg egy KTM et meg egy Peugeot betekerős valamit.
SHB volt már minden vágyam egy ideje. 3 gangos tankváltós ritkábbik széria.
Haver tiszta oxigént nyomatsz egy izzó olajos koxos vacaknak azért az elég durván feltud melegedni a megolvadot meg nme hasraütésre mondtam!Amikor az MZ kipuffom kiégetés után szétvágtam az illetszésnél akkor láttam, hogy a bennelévő kis csövecskéknek a végei megfolytak.Eléggé belehet oda fűteni hidd el.
és folyamatosan durrogot és kéklángot dobott.
és újra belőttem a gyújtást akkor már jó volt :)
de mivel a bicó is PUCH ezért nincs gond.
Miért is vártam mást...
SHB volt már minden vágyam egy ideje. 3 gangos tankváltós ritkábbik széria.
A Super Combinettét meg majd elviszed.