Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.sportmotor.hu/motor...

01:15-nél énis ott hergeltem az MZ-t
Ami piros eltüntetni, ülést igényesen emgcsinálni, kerekeket kidobni jó messzire vagy legalább valami fényeshorgany vagy valami olcsóval kezeltesd amúgy széplesz ha kap normális kerekeket meg ahátsótelóról levakarod a pirosat.(meg a lánckeróról) a formája a hátsó lámpával meg egyetértek slampival.
Belül nézd meg, ott lesznek az öntés nyomai.
A dugattyúkat a különböző gyártók más és más logika szerint munkálják meg.
Némelyik egészen finomra köszörüli a felületet, mások meg vizsonylag "érdesre" ezstergálják tök szándékosan
(a palástot)

Az mondjuk alap, hogy a megmunkálás van oylan minőségű, hogy a felület fényes, még ha emellett érdes is.

A fényesedés nem csak megmunkálás, hanem ötvözet kérdése is, de ebből sajna semmiylen következtetést nem lehet levonni a minőségre nézve sem a megmunkálást sem az anyagösszetétel tekintetében.
Egészen moslék dugattyúk is tudnak a felületükön szemre szépek lenni és egészen jók is foltosak, matt felületűek, ez csak gyártásfilozófia kérdése.

Pldául, ha egy igen magas sziliciumtartalmú, tehát ötvözetét tekintve jó minőségű dugattyúról eltünteted az esztergálás nyomait, és felpolírozod a tetejét akkor gyarkan foltos lesz a felület, mert az eutektikum környékén a szilicium hajlamos így foltosodni.
Hát, nem tudom, ilyen még nem volt a kezemben. A felülete fényes, nem tűnik közvetlen öntöttnek. Az oldala is olyan fényes, mintha polírozva lenne, alig van nyoma gépmunkának. Rendelt már valaki ilyet? Ezt másképp kell bejáratni? Beteszem a hengerbe, befogom az elejét és amikor húzom kifelé, szinte beszívja a tenyeremet! Nem lehet, hogy túl szoros? Vagy ez a jó?
szerintem ennek az eljárásnak moslék felületminőségű kokillaöntés a neve:)

Utcai motorba tök jók a sima öntött dugók, nagyon meg len nék lepve, ha ez kovácsolt lenne.
Hogy a tetejéről ezeket a ragyákat miért nem gömbölyítették le azt nem tudom.
Zömítés.
Ez milyen dugó? Merthogy nem csak úgy esztergálva van a teteje, az fix! Szóval valahogy zömítve van.... De ennek az eljárásnak mi a neve?
Micsoda szép idő volt ma ránk! :)
Nem azt mondtam, hogy elbasztad, hanem hogy ronda:)
Az más kérdés, hogy gyárilag, és akkor ez a kozka forma volt a divat.
Ricsi, ahelyett, hogy eladod a KS-t, lehetne abból nagyon pofás gépezet!
ooookkkkééééé. bár a ülés egyenlőre marad. majd halesz zsém meg br akkor csinálok igényesebbet.
Keresel! Építesz!
Börze, eBay, Marktplaats.....
és hol találok ilyen lámpát?
Így van! A hely adott, meg kell csinálni!
jaa az az csöcs lámpát kapna mi? a k két végdugasz helyett?
Hátsó lámpára gondoltam.
értem és milyen elsőlámpára gondolsz? és milyen ülésre?
Kapna egy igényes ülést, lerúgnám azt a semmitmondó lámpát (ott van a váz végét lezáró két csöcs, az nagyon kíván két lámpát!), eltekintenék a piliszka blokk + bölcső okozta érdekes látványtól, akkor még faszányos motorka is lehetne.
a tank az gyári rávaló...és a fényezés is valamilyen szinten meg a krómozás. de a piros csíkozás az nem :) de mondd csak mi a gáz a tankban?
nemá nem fogom szétkapni az egészet ha vkinek nem teccik az meg ez...
A tankkal nincs baj, főleg ezzel a kormánnyal.
De az az ülés...
ez a Cündi amit Slampi mutatott tökre egyben van (mivel Slampi még keveset használta D:)
Szerintem az kifejezetten jó vétel.
Persze, mire megbízható lesz beleszaalad a 200 ba, de legalább nagyrészt megvan mindene.