Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem meg nincs ok panaszra... Arra, amire nekem kell, tökéletes.
De akkor ne cumiztass le, mint a múltkor, mert pszichopata leszek!
Mé kell kiiktatni a folytást?Nem fasza, hogy kényelmes "nyomatékos" motor?
jaa baszom :)
ühümm. akkor miér vanna folytva a 80-asok és kéne vmi ami ki lehet iktatni a fojtást?
Szentmiklósi börzére.:D
80 ra vannak folytva a 80 köbcentis Cobrák. Ha jól tudom a gyári kipuffba még be is volt ütve. Mint pl a többi 80 as motornak akkoriban. Vicces de végsebességre az 50 es többet tud.:D
ezt mire célzol?
mikorra gondoltad a találkát?
akkorr itt a kompressziót kellene megnézni :)
Szentmiklósra készülünk Tomibarátommal aztán ott csaphatnánk egy fórumtalálkozót.
Nem írtad meg a számlaszámot és a (kulturált) postaköltséget a múltkor említett cuccokra! Légyszi, pótold, ha lesz időd, mondjuk azonnal!
Köszönöm:)
Sziasztok! Kitisztítottam ma a benzincsapot, minden járata patyolat lett! És, megszűnt a be-befulladással együtt járó ciripelő hang.. :) Valamivel szebben is pörög, de még mindig nem az igazi! Az áttétel viszont nagyon hosszú.. Az 50-es cobrán, 6-ban ahány x1000 a fordulat, nagyjából annyi n/100 a sebesség. Tehát 7000-nél 70km/h. Viszont a 80-as már hosszabb, ott a 7000-nél óra szerint 85-el megyek. Valószínűleg sosem fog 6-ban 9-10ezret forogni.. Na mindegy, csak egy mai friss tapasztalat volt.
Pár éve kipróbáltuk, nem voltunk tőle boldogok.
A geometriája sem az igazi az anyaga is elég puha.
Vay valamit rosszul csinálsz, vagy nem érted, hogy működik, vagy valamelyik alkatrész utángyártott és méretpontatlan.
A gyári alkatrészekkel a váltó beálíltása kézmosással együtt 3 perc.

Az m8as anya alatt a hasított csőanya, a váltódob helyzetéhez képes, állatja a vonoék alap helyzetét.

Mivel a váltódob alaphelyzete a reteszelése folytán állandó, csak itt van lehetőség a kettő összehangolására.

A csőanya óramutató járásaával ELLENKEZŐ irányú forgatása, a váltó alaphelyzetét A NAGYOBB FOKOZATOK FELÉ tolja el.
(értelem szerűen, ha erre túltekered, nincs egyes)

A csőanya óramutató járásával EGYEZŐ forgatása a váltó alaphelyzetét a kisebb fokozatok felé tolja el.
(ha túltekered nincs negyedik)

Friss összerakás után célszerű még az asztalon beállítani a váltót.

Beálltod úgy, hogy egyes fokozatba kattintva, a csőtengely lénckerék oldaláról mérve, a csőtengely végétől a vonóék vége 46,6 mm re legyen.
Gyári váltónál ez elég is, ezt megcsinálod, és gyakorlatilag már be is állítottad, minden ótómatikusan a helyére kerül.

Utángyártorr alkatrészek esetén már nehezebb mert azok mind méretpontatlanok, d kiindulűs alapnak jó a 46,6 ennek a környákén lesz a beálíltás.
Melyik paramétere nem kielégítő?
jah igen...

"Puchoknál és a többinél összerakom aztán vagy jó vagy nem.

Hát ezért állítható a simson váltójának alaphelyzete:)
Minden "okos" ozzászólás ellenére, a sok motor váltóját valami módon be kell állítani.
A függőlegesen osztott blokkoknál gyakran a tömítés összenyomódása okozhat párszázados diffrencát, eztkell kieygenlíteni.
Más váltókben ezt előre, mérés alapján hézagok behelyezésével kell elvgezni.
De tudok oylan kifejezettem moderm 4t motorot,aminek a blokkját ténylegesen kétszer kell összerakni.
Egyszer öszerakod, mérsz, szétszeded, hézagolsz összerakod.
A simson álílthatósága csak egyfajta variációja uygan ennek.

Persze, vannak tudatlan emberek, akik azt hiszik azért állítható mert szar.
Neked jó.
Miért is?
eparts addel ponthu..... remélem azért annyira nem lesz szar....
az ndk ipar remeke!cimconny
Vonóéket is kiszedtem gyári és nincs elkopva. Nemértem most mivan:( Undorító ez az egész. Egyáltalán miért csinálták úgy hogy állítható legyen a váltó? Puchoknál és a többinél összerakom aztán vagy jó vagy nem. Nincs az hogy csak jó is meg nem is.
El tudnád regélni hogy kell S51 nél beállítani a váltót? Mert nekem akárhogyan állítom nem tudom meg alkotni hogy legyen mindegyik sebesség. Vagy van 1 meg 2 vagy van 1-3-4. És már ráment ma pár szál idegünk reggel Toomy val hogy beállítsuk de nem megy:(