Miért szar az ambika? Ismerős tunnying Simsonjában is az van 60/4 rezóval és szép még egyszer sem főtt meg. Igaz 0.4 es illesztési hézaggal van a gyűrű de jól húz.
Értem Főnök! :D Egy a baj.... Nem tudom, hogy hol, ki, mennyiért, miből, kivel, mekkorára, mi kell hozzá, milyen színben és formában, bla...bla...bla... Szóval elakadtam.
nna végre megrendeltem és csak várom a futárt a puch dugókat és remélem jó lesz. két dugót vettem egyik 38.5 a másik 38.75 de van 40-es is de az már nem jóóóóó.
a dugók a fekete cometemre lesz és ahhoz a 5 felömlőshöz. és amint megszereztem a dugót akkor elviszem fúratni.
A Puch-ok kipuj eléggé egyszerű szerkezet, amennyiért szerzel egy eredetit rozsdásan, összehprpasztva, belül hót koxosan, annyiért le is lehet gyártani.
Meg amúgy is.. Simson rezoncső a Cobrán?! Szerintem leginkább ott kezdődik a baj! Gyári, vagy egy ehhez épített kipuffogó cső után lehet tovább vakarózni vele..
Melyik van folytva? Gyárilag a német? Volt már 80-as Derbim, ugyanezzel a felépítéssel.. Ott is 40mm lökethossz mellé 50mm dugattyúátmérő tartozott. A látványos különbség az csak abban van, hogy a Derbi az membrános. Mégis a 80-as Puch és a 80-as Derbi között akkora különbséget érzek, mint egy Riga vs. Cobra között.
tee. megint megfogod ölni a dugót meg a hengert! mert ha főtengelyt is kezelésbe vedd! no meg nem ártana neki egy kis generál azaz csapágyak cseréje meg blokk pucolás belülről is meg új tömítések. és akkor sokáig jólesz nna.
Ok, de a kérdést azért teszem fel, mert segítséget/tanácsot várok és nem lebaszást! Amúgy meg ott találtam meg azt, ami a börzére nem lett kihozva, ezért kezdtem ott!
A kötözködő majmoknak:
jelentem, a motor ma összeállt, új TuniTech dugó, új gyűrű, hónolás...
Akadtak még problémák, a lendkerék nem volt rendesen ráhúzva.
Viszont észrevettük, hogy Dongó gyújtásos!
Mivel siettem randira, dugó-henger-hengerfej össze + blokk beszerelés, beindítva 50 perc alatt megvolt.
Utam alatt elszakadt a kuplungbowden, gázbowden se sokáig húzza...
Rozsdás megnyúlt 15-felé horpadt sárvédőbetét mögötti részről beszélünk szétkéne fúrnom sőt szétvágom és új anyagot belepótolni!Nem lenne túl egyszerű de lehet megcsinálom.
Ennél bármyleik kisipari Magyar is jobb.
HA az.
HA nem az akkor tévedtem.
a dugók a fekete cometemre lesz és ahhoz a 5 felömlőshöz. és amint megszereztem a dugót akkor elviszem fúratni.
(jó xar:)
jelentem, a motor ma összeállt, új TuniTech dugó, új gyűrű, hónolás...
Akadtak még problémák, a lendkerék nem volt rendesen ráhúzva.
Viszont észrevettük, hogy Dongó gyújtásos!
Mivel siettem randira, dugó-henger-hengerfej össze + blokk beszerelés, beindítva 50 perc alatt megvolt.
Utam alatt elszakadt a kuplungbowden, gázbowden se sokáig húzza...
(kezdésnek ne az eBay-n)
Ha valakit érdekel Írjon.