Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért szar az ambika? Ismerős tunnying Simsonjában is az van 60/4 rezóval és szép még egyszer sem főtt meg. Igaz 0.4 es illesztési hézaggal van a gyűrű de jól húz.
Ezt hol rendelted amúgy?
Kisnyuggerből? Na ne má!
Most szólok, hogy ez szerintem Ambika ami valami indiai hulladék.
Ennél bármyleik kisipari Magyar is jobb.
HA az.
HA nem az akkor tévedtem.
Értem Főnök! :D Egy a baj.... Nem tudom, hogy hol, ki, mennyiért, miből, kivel, mekkorára, mi kell hozzá, milyen színben és formában, bla...bla...bla... Szóval elakadtam.
nna végre megrendeltem és csak várom a futárt a puch dugókat és remélem jó lesz. két dugót vettem egyik 38.5 a másik 38.75 de van 40-es is de az már nem jóóóóó.
a dugók a fekete cometemre lesz és ahhoz a 5 felömlőshöz. és amint megszereztem a dugót akkor elviszem fúratni.
Ez a tunitech dugó jó.
(jó xar:)
Jópénzé bármennyit!
A Puch-ok kipuj eléggé egyszerű szerkezet, amennyiért szerzel egy eredetit rozsdásan, összehprpasztva, belül hót koxosan, annyiért le is lehet gyártani.
Meg amúgy is.. Simson rezoncső a Cobrán?! Szerintem leginkább ott kezdődik a baj! Gyári, vagy egy ehhez épített kipuffogó cső után lehet tovább vakarózni vele..
Üdv! Abbul a Ződ Drótbul Külgyél má .kellene pár száz méter a Szőlőbe!
Melyik van folytva? Gyárilag a német? Volt már 80-as Derbim, ugyanezzel a felépítéssel.. Ott is 40mm lökethossz mellé 50mm dugattyúátmérő tartozott. A látványos különbség az csak abban van, hogy a Derbi az membrános. Mégis a 80-as Puch és a 80-as Derbi között akkora különbséget érzek, mint egy Riga vs. Cobra között.
Demenő itt az elvtárs.
Köszönöm a kérdést, nincs velük baj.
csapágyak szimeringek?
Derékszögelve lett, blokk takarítva, mi egyéb kifogást látsz a képeken?
tee. megint megfogod ölni a dugót meg a hengert! mert ha főtengelyt is kezelésbe vedd! no meg nem ártana neki egy kis generál azaz csapágyak cseréje meg blokk pucolás belülről is meg új tömítések. és akkor sokáig jólesz nna.
A 80-as motorok fojtva vannak, ezért nem nyújt többet egy 50-esnél.
Ok, de a kérdést azért teszem fel, mert segítséget/tanácsot várok és nem lebaszást! Amúgy meg ott találtam meg azt, ami a börzére nem lett kihozva, ezért kezdtem ott!
A kötözködő majmoknak:
jelentem, a motor ma összeállt, új TuniTech dugó, új gyűrű, hónolás...
Akadtak még problémák, a lendkerék nem volt rendesen ráhúzva.
Viszont észrevettük, hogy Dongó gyújtásos!
Mivel siettem randira, dugó-henger-hengerfej össze + blokk beszerelés, beindítva 50 perc alatt megvolt.
Utam alatt elszakadt a kuplungbowden, gázbowden se sokáig húzza...
Vegyél szemüveget!
(kezdésnek ne az eBay-n)
Rozsdás megnyúlt 15-felé horpadt sárvédőbetét mögötti részről beszélünk szétkéne fúrnom sőt szétvágom és új anyagot belepótolni!Nem lenne túl egyszerű de lehet megcsinálom.
Ha jössz Tatabányára átvenném!
Van egy eladó 80-as levegős Sachs blokkom tökéletes váltóval és főtengellyel. 5000 Ft.
Ha valakit érdekel Írjon.