A 80-as herculesem alacsonyabb fordulaton dolgozik mint az MZ-m 6000 a hercules 6100-az MZ a 80-as cobra jellege is szeritnem a törvényi háttér miatt nagyon ahsonló kell hogy legyen.
A simson kipuja egy széthúzott karakterisikáju , csökkentett ellenállású, és viszseverődésü cucc, olyasmi rendszer mint a fixes gokartoké.
Ez tökre megfelel a simson traktor karakteréhez, a 80as cobrához viszont egészen biztosan nem.
A kilakítása következtáben ezzel alul fog menni, ahol a cobra hengere a vezérlése folytán nem képes nagy teljesítméynt leadni, magyarul, a két tárgy enyhén szólva nem összevaló.
(ezt lehet úgy is interpretálni, hogy "A simson kipuja szar" de ez hüyleség, nem szar, nagyon is jó kis cső, az eredeti hengerhez)
Viszont, neked egyáltalán nem iylen cucc kell a cobrára.
Tegnap, Tisztelt Milotai Sándorral való beszélgetésem során tudtam meg, hogy az a kipufogónyílásban fényképezett kimarás az előkipufogás miatt van! Majd elindult a fejem és a következőt raktam össze:
Nekem a 80-as cobra csak azért megy lassabban és nem pörög úgy, ahogyan várnám, mert egy simson rezoncsövet barkácsolt rá az előző gazdája. Mivel az ezzel kapcsolatos ismereteim hiányában ennek nem adtam nagy jelentőséget, nem is gondoltam erre a lehetséges hibára. És most egy kérdés. Elképzelhető, hogy a simson rezoncső a cobrát, a simsonnak megfelelő optimális fordulatszámra próbálja hangolni? Tehát alul erős, fent pedig nem is pörög igazán, mert a cobrát teljesen más tartományokkal építették és így most éppen magamat szívatom?
Vagy ez annyira nem nagy jelentőségű, mint amennyivel többet várnék az 50 kontra 80 ccm különbségéből?
Szinte látom magam előtt a beszélgetést, amikor behozták:
-Te! Dikkmán, ez mi a rák lehet?
-Nem tudom hájjják meg, de ez naon dzsukel!
-Oszt mekkora szíííve?
-Devla tuggya! De sukár dupla kipufogó! Há biztos van 125-csak gyengébb már!
-Nem baj szosszimo! Valakit lehúzunk vele heee!
mér nem kupálod ki szépen?
http://www.emot-oldparts.nl/we...
A simson kipuja egy széthúzott karakterisikáju , csökkentett ellenállású, és viszseverődésü cucc, olyasmi rendszer mint a fixes gokartoké.
Ez tökre megfelel a simson traktor karakteréhez, a 80as cobrához viszont egészen biztosan nem.
A kilakítása következtáben ezzel alul fog menni, ahol a cobra hengere a vezérlése folytán nem képes nagy teljesítméynt leadni, magyarul, a két tárgy enyhén szólva nem összevaló.
(ezt lehet úgy is interpretálni, hogy "A simson kipuja szar" de ez hüyleség, nem szar, nagyon is jó kis cső, az eredeti hengerhez)
Viszont, neked egyáltalán nem iylen cucc kell a cobrára.
Az eredeti, csövével felül erős lenne.
Tegnap, Tisztelt Milotai Sándorral való beszélgetésem során tudtam meg, hogy az a kipufogónyílásban fényképezett kimarás az előkipufogás miatt van! Majd elindult a fejem és a következőt raktam össze:
Nekem a 80-as cobra csak azért megy lassabban és nem pörög úgy, ahogyan várnám, mert egy simson rezoncsövet barkácsolt rá az előző gazdája. Mivel az ezzel kapcsolatos ismereteim hiányában ennek nem adtam nagy jelentőséget, nem is gondoltam erre a lehetséges hibára. És most egy kérdés. Elképzelhető, hogy a simson rezoncső a cobrát, a simsonnak megfelelő optimális fordulatszámra próbálja hangolni? Tehát alul erős, fent pedig nem is pörög igazán, mert a cobrát teljesen más tartományokkal építették és így most éppen magamat szívatom?
Vagy ez annyira nem nagy jelentőségű, mint amennyivel többet várnék az 50 kontra 80 ccm különbségéből?
-Te! Dikkmán, ez mi a rák lehet?
-Nem tudom hájjják meg, de ez naon dzsukel!
-Oszt mekkora szíííve?
-Devla tuggya! De sukár dupla kipufogó! Há biztos van 125-csak gyengébb már!
-Nem baj szosszimo! Valakit lehúzunk vele heee!
Pedálozik az osztrák árakkal, de azt se tudja hány ccm.
Legyen PayPal-je!