igen-igen ricsi tudom hogy te mit tudsz és azt is állitottad, hogy a kuplunghoz legalább 3 ember kell hogy összerakja. na akkor én mágus vagyok mer egyedül megcsináltam
az meg h milyen tipus azt nem is irtam sztem de te biztos megint jobban tudod. idézem "ilyesmi"
Nem, sajnos ez nem az. Motorfelújítást végeztek rajta...
Erre mondja motorguru barátom (neves restaurátor), hogy nem szereti a felújított blokkokat, mert már túl sokat dolgozott utánuk.
Alig tűntem el, máris hiányzom?
Tegnap megnéztem a Cobrát. Hát izé...
Ez sem kellene. A küllem egy dolog (az sem volt szép), de azt hiszem a motorral is voltak problémák. Alapjáraton még csak elpöfögött, de ahogy gázfröccs után ejtette a fordulatot, komolyan zörgött egy bizonyos fordulaton, aztán alatta ismét elhagyta.
A hétvégén megnézett KTM Sachs motorja ehhez képest nagyon finoman forgott és nem volt semmi zörej.
Szóval ez sem az amire gondoltam. Várok a jó motorra, tavaszig még van időm. Ráérek március tájékán idegeskedni, ha addig nem lesz.
Pedig volt.
A 70es évek terméke.
Kurva ronda, de műszekilag elég egyedi a szocialista táborban.
Iylen szériában forgótárcsás balhét kismotorban csak néhány nagy gyár mert magának megengedni nyugaton is,pl a suzuki.
A KS50-esből több volt.
Amit linkeltél, olyat építek most.
6 gangos Zündapp pedig soha nem volt. Szériában legalábbis. Csak talán a 350-es, de abból csak 1 példány készült.
Amit linkeltél:
2 verzió volt belőle. 3 különböző lóerővel.
5 kW (6,8 PS) / 8800 U/min
5 kW (6,25 PS) / 8400 U/min
6 kW (7,46 PS) / 8600 U/min
Gyárilag 85 km/h, illetve a 6 lóerősöknek 90-92 az adata.
Sanyi ismerem azt a motort. A tied nem GTS 50 mint a képen a tied egy CS50. 4 Gangos. 19 vagy 18 as Bing karbival. Ismerem azt a motort gondolom tudod..:D
http://hu.fotoalbum.eu/sj90/a2...
Mondtam, hogy ritka ronda.
Ez 90ccm es nemtom mind az volt e, mindesetre olyan kicsi mint egy riga.
az meg h milyen tipus azt nem is irtam sztem de te biztos megint jobban tudod. idézem "ilyesmi"
Ez a blokk csak ott készült.
Igazi neve Belmondo Fifty.
Csak a súber.
Szerintem akollega a csapágyakra a csapszegre az alsótűgörgőre a kuplungra gondolt en mholmi "súber-ra"!
Erre mondja motorguru barátom (neves restaurátor), hogy nem szereti a felújított blokkokat, mert már túl sokat dolgozott utánuk.
Lehet ennél is ki van kicsit kopva.
Alig tűntem el, máris hiányzom?
Tegnap megnéztem a Cobrát. Hát izé...
Ez sem kellene. A küllem egy dolog (az sem volt szép), de azt hiszem a motorral is voltak problémák. Alapjáraton még csak elpöfögött, de ahogy gázfröccs után ejtette a fordulatot, komolyan zörgött egy bizonyos fordulaton, aztán alatta ismét elhagyta.
A hétvégén megnézett KTM Sachs motorja ehhez képest nagyon finoman forgott és nem volt semmi zörej.
Szóval ez sem az amire gondoltam. Várok a jó motorra, tavaszig még van időm. Ráérek március tájékán idegeskedni, ha addig nem lesz.
A 70es évek terméke.
Kurva ronda, de műszekilag elég egyedi a szocialista táborban.
Iylen szériában forgótárcsás balhét kismotorban csak néhány nagy gyár mert magának megengedni nyugaton is,pl a suzuki.
Múlt szombati börzén volt egy iylen kis jaffa.
De Jawa-ról nem.
Amit linkeltél, olyat építek most.
6 gangos Zündapp pedig soha nem volt. Szériában legalábbis. Csak talán a 350-es, de abból csak 1 példány készült.
Amit linkeltél:
2 verzió volt belőle. 3 különböző lóerővel.
5 kW (6,8 PS) / 8800 U/min
5 kW (6,25 PS) / 8400 U/min
6 kW (7,46 PS) / 8600 U/min
Gyárilag 85 km/h, illetve a 6 lóerősöknek 90-92 az adata.
A nevemre kattintva megtalálod a címem.