Azannya!
Ezt nem gondoltam volna. Akkor fel kell kötnöm a gatyámat. Azt hiszem, ezt nem tudná a KTM. Mentem vele 95-100-at viszonylag rövid nekifutással, de ha emelkedő jön, akkor hamar kéri a visszakapcsolásokat. Igaz, nincs összehasonlítási alapom. Nagyon befolyásol a BMW, aminél ugye tök mindegy mekkora emelkedő jön.
Te nem vetted meg a 80-ast...
50-ért ingyen volt, olyan szép...
Egyébként meg nem igaz, hogy elhidegültem.
De ez kiesik a tudásomból. Egyenlőre.
Múltkor egyébként eléggé megpróbáltam segíteni szerintem.
Mikor elmentél megnézni.
Slampixxx,
látom ám, hogy amióta megvan a KTM, azóta elhidegültél
Jobban szerettem volna egy Zünappot, de nem szereztél.
Most aztán osztályidegen lettem...
Köszi Puchinátor!
Azért nem teljesen fogtam a gondolatmenetedet.
Kicsit ellentmondásos amit írtál, de mindegy. Legjobb lesz, hogy mielőtt a blokk felújításába kezdek, kipróbálok egy másik hasonló típust. Legközelebb SlickRick van hozzám. Úgyis szeretne BMW-ni. Majd cserélünk...
Sajna a kifugóról gondoltam, hogy nem egy csúcsminőség, de legalább úgy is néz ki Egyébként nincs rossz hangja.
A blokkot kikell szedni felújítani akkor nemkell majd ilyan kérdésekre látatlanba választadni!
A moci jó a kipu valami odakohánykodás!
Az hogy 2 be 3 ba mentél az egy dolog verseny motor nem falmászó.
Azon tól kevés a 2 3 ott legalább 4 be kéne felmenned!
A puch az osztráka alpokba lestt tervezve em is gond a domb!
Ja, raktam be képeket, de minek?
Kérdeztem is mindenfélét, de semmi válasz.
Hát Bástya elvtársat már senki sem akarja megmerényelni? (from Tanú c. film)
Ismét megpróbálkozom. Akkor ez most milyen kipufogó?
Ki tudja? Aztán kérdezgettem azt is, hogy úgy kell-e mennie egy ilyen motornak, ahogy azt tapasztaltam és leírtam?
Délután amúgy elkezdtem szétdönteni. Lesz itt munka gazdagon.
Hát most kinek mi.
Néha az ilyan megjegyzést tevő embereknek anék egy rometot hogy használj ugyanúgy mint a nyugati seggrakétáját!Akkor becsülné amilye van és nem fikázna hanem meghajolna a puch előtt!
Ezt nem gondoltam volna. Akkor fel kell kötnöm a gatyámat. Azt hiszem, ezt nem tudná a KTM. Mentem vele 95-100-at viszonylag rövid nekifutással, de ha emelkedő jön, akkor hamar kéri a visszakapcsolásokat. Igaz, nincs összehasonlítási alapom. Nagyon befolyásol a BMW, aminél ugye tök mindegy mekkora emelkedő jön.