Szerintem is inkább imola mondjuk előfordulhat hogy monza csak már újabb aztán azért ilyen fura de nem hinném.
Ami biztos hogy ez egy 1970-es Puch Monza 4sl:
Na, éppen besz... nem kell!
Most nem tudok címet írni, mert ebben a pillanatban ki kell lépnem. Elutazom. De megírom a bátyám címét. Biztosan jól elbeszélgettek.
Szép hétvégét!
Noyomozásom, ill. Ice véleménye szerint ez eredetileg egy Imola.
Nem tudjátok, hogy be lehet-e szerezni km óra kihajtást a kerékhez? Továbbá érdekelne, hogy van-e valakinek eladó komplett műszerfala?
Gyújtáskapcsolóhoz szerintem nem lesz meg a kulcs. Azért van kikötve.
De a Zündapp-nál is kompatibilisek egymással, hátha lehet másolni egy másikról. Kapcsolási rajz alapján meg mindent be lehet kötni.
Köszi a felvilágosítást slampixxx.
Délután megnézem a gépet. Annyit tudok, hogy valami idősebb emberé volt Budaörsön, ott állt egy ideig és a mostani tulaja tőle vette meg. ezeket a hibákat tudni:
- km óra nem üzemel (keréknél a kihajtás)
- fordszámmérő nem jól mér (úgy látom a műszer cserélve volt, talán amiatt)
- gyújtáskapcsoló kikötve, úgy kell lefullasztani
A többit majd délután 5 után meglátom élőben...
Sziasztok, valaki tudna segíteni abban, hogy hogyan kell bekötni egy ilyen elektromos fordulatszámmérő Puch Cobránál? Hátul egy sárga és egy barna vezeték van, melyik hová kössem a siker érdekében? Köszönöm.
Puch-ba nem vagyok otthon.
Ha valamiről infót akarok keresni, alig tudom megtalálni...
Ez a típus is rejtély... Annyit sikerült kideríteni, hogy Puch Monza 4SL (elvileg).
Egyébként vagy valami NAGYON RITKA, vagy nagyon jó kivitelezés az átalakítás.
De én inkább a ritkaságra tippelek.
Egy időbe túrtam a netet ezután, de nem találtam semmit.
Ilyet tankkal, és üléssel egyetlenegy Puch-ot nem találtam! De tény, hogy nagyon is összepasszol a képeken a két elem.
A felni is kérdéses. A hátsó eléggé 'Zündappos', az elsőt meg igazából csak KTM-ekbe láttam. Meg esetleg mopedekbe. Ha visszaemlékezel, a fekete KTM-en is ilyen volt.
Évjáratra nem tudom mit mondjak... Az első kereket ezekbe az időkbe kezdték berakni KTM-be, talán Puch-ba is.
Egy olyat találtam, hogy valami Monza-t, talán a 4SL-t '87-ig gyártották.
De mivel ismeretlen ez a hírdetett példány, megkockáztatom, hogy igaz amit mond. Én azért megkérdezném tőle, hogy mi alapján mondta, merthogy a nyaktáblán nincs rajta (amint látom).
Motorra nem sokat tudok mondani.
Találtam olyant, hogy 1,5 le 5200-es fordulaton, de valahol találtam nagyobb lóerős leírást is. Szerintem ez az 1,5 vicces lenne.
Ha gyári a fekete festés a blokkon, akkor biztos valami késői modellről van szó, mondjuk '85-től fölfelé.
Ilyen fejidomot láttam más Puch-on, pl. a tegnap linkelt endurón.
Ha nem lett volna kimerítő a válaszom, írj, azt kiötlünk valamit.
Elvileg itt úgyis sok a PUCH MÁNIÁS, nekik kéne hozzászólni a témához... már bocsánat
Nem Puchinátor?! Daytona tulajnak úgyis azt mondtad, hogy Puch fanatikus vagy.
slampixxx, most csalódtam benned.
Máskor már írtad volna a műszaki adatokat.
Ebben a formában egyébként eredeti? Ez a tank nekem furcsa. A kipu is túl szép. Az 1989-es évjárat stimmelhet? Gyártottak akkor még ilyet? Műszaki adatok? Teljesítmény, végsebesség? Lehet-e rajta egyszerűen javítani (porlasztóval pl.)?
Hogy mennyit érhet a volt Kreidlerem, fogalmam sincs.
Nekem is nagyon tetszett, büszke is voltam rá nagyon.
Rendkívül jól megcsinálták annnakidején. Ha vigyázol rá egy életre való motor. Én több mint 70 000 km-t mentem vele.
Nem hiszem, hogy a bátyám eladná. Annyira a családunkhoz nőtt és olyan erős érzelmi szálak fűznek hozzá, hogy nem akartam kivetni a családból. Ezért adtam a bátyámnak.
Két lányom nemrégen ezt írta nekem SMS-ben. (Pesten tanulnak most.)
"A Múzeum körúton egyszer csak egyt szívbemarkolóan ismerős hangra figyeltünk fel. Bátyád robott a Kreidlerrel."
Ha szerencsétek van, ti is megláthatjátok.
A Puch tényleg csak utolsó a listámon, de ha a Daytona összejött volna, mindjárt más lenne a helyzet
Amúgy most éppen elgondolkodtam minden eddig kapott tanácson és elkezdtem hajlani arra, hogy kezdő gyermekemnek hátha nem is kellene valami nagyerejű tip-top gép. Itt ez a Monza, úgy látom, leárazták, így nagyon olcsó már.
Lehet, hogy holnap megnézem.
Ez 4 LE-s és 4 sebességes? Puch Monza N50S 1989-esnek mondják.
Mit gondoltok róla?
Unoka tesomnak magyarázhatok éljel nappal hogy milyenek ezek a gépek nem hiszi el.
Inkább marad a Yamaha Jognál
Nyomhatnál pisztolyt a fejemhez a Monzát ako se cserélném el
Igen igen sajnos kevesebbet voltam itt a gépnél és nem tudtam annyire befolyásolni mint egyébként!
A puch a királyság megtestesítőlye a lényeg a puch!
Puch a márka puch vezet puchnál jobb csak puch lehet!
Puch a legjobb 50-es motor puch az életérzés puch a lényeg puch a tudás és bölcsesség!
Nekem a kutas 1000 szer megkérdezte hogy mi ez Sachs
A másik meg azt hogy mi ez simo
És igaz is marad az útánozhatatlan Puch
Úgy hogy inkább cobra tavaszal vagy daytona
Amit bmw elől elvitek az nagyon bejöt.
Felrakták a boncterembe:Na ki olyan bátor hogy klikel?
Ne aggódj mert a puch os keménymeg megtörhetetlen.(pont)
Hacsak nem kapok ingyen akkor sosm vetemednék zündappra max egy Ks 750-re!
Most különben megpróbálok énis beszerveni egy gyereket (zündappos) ide a fórumra!
Már csak egy két kreidler es kéne!
DE ahogyén észreveszem a dolog már kezd nagyon átmenni lóerőhajhászásba.
Szerintem örülni kéne annak hogy ilyen jó gépeink vannak.É mi legalább tudjuk mit takar a Ks 50 vagy a cobra monza floret...
A motorosboltos csákesz nézett ám amikor mondtam hogy puch ra van-e gyűrű.Mutatom milyen kell aztán hümmögött picit!
Jók ezek mindet elfogadnám!
Ami biztos hogy ez egy 1970-es Puch Monza 4sl: