Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hátulról úgyis az első leszel.
hát pár dolgot láttam már traktoroztam is de ez sokkkkkk!
ez szép de mucsán már a levét vedeljük!
„Nem a győzelem, hanem a részvétel a fontos”; „Gyorsabban, magasabbra, erősebben!” idézet Didon domonkos pátertől, Coubertin barátjától!
Légy Bátor BRUMMANTÓÓ!
De tökre lemaradni az nagy gáz.
tudom. De nem első akarok lenni hanem maga a részvétel a lényeg :)
Hú te azt azért meggondolnám az a szar elég jól megy azon a videón!
ja vágom :) akkor kb tavasz közepétől tervezek építeni :)
az a haverome,megvannak a blokkjaid is
egyere el tolem nem messze van az is
Mégmagyarabbul:

Ha a bármiylen márkáju mkismotor odajön, és reggel a műszaki szemlén átmegy, akkor rajthozűllhat.

A műszaki szemle kb oylan mint egy nagymotor forgalmi szemle, csak gyorsabb és kevésbé részletes.

A fékeket, kerékcsapágyat, kormánycsapágyat vizsgálják fék fogjon, kormány-kerék ne lötyögjön, legyen a lábtartón gumi, a kormány markolatn gumi, a fékkar végén bogyó, és hasonlók.

Teháűt egyszerűen azt viszgálják, hogy a motor szereplése nem veszélyes e, nem fog e szétesni magától:)

A lkámpákat -indexeket vagy le kell szerelni, vagy szigcsóval leragasztani, hogy zakónál ne hulljon szét az üveg.
Tükröt le kell szerelni.

Nem betarthatatlan követelmények.
akkor a 90 ccmnél eléggé ki kell hegyeznem akkor a motort hogy le ne maradjak :D
Igazából, meg sem tudjuk tiltani, hogy más márkával is oda lehessen állni, mert műyzaki kiírsunk úgy lett szerkesztve szádékosan, hogy bármiylen motorral ami a ccm határon belül van oda lehessen jönni racézni.
Ez nem kismotor kupa, hanem simson kupa.

Ebből kifolyólag más márkával csak értékelsen kívül lehet indulni, tehát 2t 90ccm alatt bármivel, ami a műszaki szemlén(gépátvétel) átmegy.
és értem és ha mondjuk ha tárcsafékes, alap 50-es gyári 5 felömlős gyári blokkal indulnék mondjuk kicsivel nagyobb karbival és gyári dobbal? és alufelnikkel? Bár ebből a mociból építenék. akkor szériába mehet vagy hogy?
te... a Dsről ami írtál smsben az nem az a ds ami anno nektek adtam el blokkot?
mondjuk egy cobrával indulnék ezen szivesen.
jo szol a motorka(milyen specifikacio?),de a pilotaval vannak gondok
Két kategóriánk van, speciál és széria.

A szériában max 70-es motorral lehet menni, és eléggé meg van kötve mit lehet kireszelni. Pl a gyári kipu kötelező, nem lehet tárcsafék, gyári futómű lehet csak , satöbbi.

Speciálban levegősből 90es, vizesből 70-es lehet max.

50ccm-es motort nem csinál csak egy szaki, 60as is csak egy van, a többi 70-es meg 90es speciálban.

Ez egy nem egészen 60ccm-es motor
http://youtu.be/LJKzlL_LYFY
ha nyerek a Tied! Becsszó ra!
oké. értem és itt van vmi különbség hogy egy 50 -es simson és egy 70- es hegyesre kireszelt simson között hogy ha egy kategóriában induljanak kupán?
Fizeted? Vagy adsz alám ilyet?