„Nem a győzelem, hanem a részvétel a fontos”; „Gyorsabban, magasabbra, erősebben!” idézet Didon domonkos pátertől, Coubertin barátjától!
Légy Bátor BRUMMANTÓÓ!
Ha a bármiylen márkáju mkismotor odajön, és reggel a műszaki szemlén átmegy, akkor rajthozűllhat.
A műszaki szemle kb oylan mint egy nagymotor forgalmi szemle, csak gyorsabb és kevésbé részletes.
A fékeket, kerékcsapágyat, kormánycsapágyat vizsgálják fék fogjon, kormány-kerék ne lötyögjön, legyen a lábtartón gumi, a kormány markolatn gumi, a fékkar végén bogyó, és hasonlók.
Teháűt egyszerűen azt viszgálják, hogy a motor szereplése nem veszélyes e, nem fog e szétesni magától:)
A lkámpákat -indexeket vagy le kell szerelni, vagy szigcsóval leragasztani, hogy zakónál ne hulljon szét az üveg.
Tükröt le kell szerelni.
Igazából, meg sem tudjuk tiltani, hogy más márkával is oda lehessen állni, mert műyzaki kiírsunk úgy lett szerkesztve szádékosan, hogy bármiylen motorral ami a ccm határon belül van oda lehessen jönni racézni.
és értem és ha mondjuk ha tárcsafékes, alap 50-es gyári 5 felömlős gyári blokkal indulnék mondjuk kicsivel nagyobb karbival és gyári dobbal? és alufelnikkel? Bár ebből a mociból építenék. akkor szériába mehet vagy hogy?
A szériában max 70-es motorral lehet menni, és eléggé meg van kötve mit lehet kireszelni. Pl a gyári kipu kötelező, nem lehet tárcsafék, gyári futómű lehet csak , satöbbi.
Speciálban levegősből 90es, vizesből 70-es lehet max.
50ccm-es motort nem csinál csak egy szaki, 60as is csak egy van, a többi 70-es meg 90es speciálban.
Légy Bátor BRUMMANTÓÓ!
egyere el tolem nem messze van az is
Ha a bármiylen márkáju mkismotor odajön, és reggel a műszaki szemlén átmegy, akkor rajthozűllhat.
A műszaki szemle kb oylan mint egy nagymotor forgalmi szemle, csak gyorsabb és kevésbé részletes.
A fékeket, kerékcsapágyat, kormánycsapágyat vizsgálják fék fogjon, kormány-kerék ne lötyögjön, legyen a lábtartón gumi, a kormány markolatn gumi, a fékkar végén bogyó, és hasonlók.
Teháűt egyszerűen azt viszgálják, hogy a motor szereplése nem veszélyes e, nem fog e szétesni magától:)
A lkámpákat -indexeket vagy le kell szerelni, vagy szigcsóval leragasztani, hogy zakónál ne hulljon szét az üveg.
Tükröt le kell szerelni.
Nem betarthatatlan követelmények.
Ebből kifolyólag más márkával csak értékelsen kívül lehet indulni, tehát 2t 90ccm alatt bármivel, ami a műszaki szemlén(gépátvétel) átmegy.
A szériában max 70-es motorral lehet menni, és eléggé meg van kötve mit lehet kireszelni. Pl a gyári kipu kötelező, nem lehet tárcsafék, gyári futómű lehet csak , satöbbi.
Speciálban levegősből 90es, vizesből 70-es lehet max.
50ccm-es motort nem csinál csak egy szaki, 60as is csak egy van, a többi 70-es meg 90es speciálban.
Ez egy nem egészen 60ccm-es motor
http://youtu.be/LJKzlL_LYFY