Szia Ago.
Frissíteni szerettem volna a pc3usb-m firmware-t, hogy aktiválhassam a "Start Fuel Features"-t.
De nem ment így rákerestem, és azt találtam hogy csak a 2.1.2 -től fölfelé lehet frissíteni, de az enyém persze hogy 1.0.0.18-as :(
Van más mód frissíteni, ha már itthon USB kábelen keresztül nem jutottam eredményre?
Korekt cég lehet, telephely" AVIA_benzinkút" hehe, lemerem fogadni ha valaki elégedetlen többet a telefont sem veszik fel.
De ez is csak a szokásos verjünk át valami szenzort tipusú tuning.
A leírásában az is benne van, hogy a gyári gyújtástérképet is eltolja. Szerintem azt nem tolja el a MAP szenzor, de ezt meg kellene néznem, mert még nem teszteltem.
Felteszek egy motort giagnosztikára és elkezdem melegíteni a szenzort és nézem változik-e az előgyújtása... lehet 80 fokos bemenő levegőnél már fog..:))
Idézet a cég weboldaláról:
"A MEMJET EVO modul egy új termék amely több évnyi kutatás, fejlesztés után jött létre, célja hogy növelje motorunk teljesítményét, különösebb beavatkozás nélkül. Motorunk különböző fordulatszám tartományokban eltérően viselkedik...."
Ha a motorunk különböző fordulatszám tartományban eltérően viselkedik - mint ahogy a a saját weboldalán irja a forgalmazó a termékről -, akkor a motort a kölünböző fordulatszám tartományban eltérően kell állítani. Akkor a készüléknek legalább pár bemenetének "KELLENE" lennie, amelyek közül az egyik a fordulatszám. Na most ennek a készüléknek ilyen nincs.
MInt a képen is látszik - és ahogy Kozmax mester is irta - az egyik érzékelő jelét verik át - általában a bejövő levegő nyomását vagy hőmérsékletét - , aminek hatására vagy EGYSÉGESEN több, vagy EGYSÉGESEN kevesebb üzemanyagot ad a motornak. Ha EGYSÉGESEN mtud csak módosítani, akkor hogyan küszöböli ki a különböző fordulatszámokhoz tartozó "hibákat" fordulatszám nékül!?
A válasz egyszerű, SEHOGY!
A leírás szerint minden változtatás után meg kell tenni 10-20km-ert. Igen.. mivel nincs közvetlen hatással az elcsalt érték a motorvezérlőre, ezért "időnek" kell eltelnie, hoyg "hatása" legyen.. már ha van.
Persze felmerül az a kérdés is, ha 10 program van, akkor ha mindet kiakarod próbálni, akkor kell hozzá 200km-ert motorozni?! hmmm
Nekünk már vagy 4-5 éve szeretnék eladni ezt a z Olaszok, hoyg forgalmazzuk, de nem szeretnénk olyan terméket árulni, aminek a hatásfoka nem megfelelő.
Ez a mi véleményünk!
A ZX-6R (2005-2006)- os PCIIIUSB-je csak úgy rakható bele a ZX-6R (2007-2008)-asba, hogy ha a TPS fehér, 3 pólusú csatiját levágod a PCIIUSB-ről és rácsatlakoztatod a TPS kábelre, mint ahogy gyárilag is kell a 2007-2008-as PC.jével. A többi csatlakozó megegyezik...
Ez a kütyü is csak a teljes gyári térképet tolja lejjebb, vagy feljebb.
Ennek is csak az dől be, aki még nem látott ténylegesen mért lambda értékeket egy gyári motornál.
Ez nem a legjobb hír. A csatikat néztem képről az ugyanannak tűnik. A PC nem csak a csatik miatt modellspecifikus a benne lévő hw és sw az ugyan az vagy tévedek?
Egy olyan kérdésem lene, hogy a 05-06 zx6r-hez van egy PCIIIUSB-m. Ez kompatibilis a 07-08-as évjárattal is, csatlakozók ugyanazok? Aki szerelt már 05-06 és 07-08 zx6r-be is az legyen kedves megirni.
a CBR1000RR power commander csak úgy jó egy motorba, ha levágod a Power Commanderről is a csatlakozókat, meg a motorról is és összeforrasztod fixre...
Akkor talán...
Szia! Kissé zöldfülű vagyok, de lenne egy kérdésem. 2004-es cbr1000rr-ben van egy dynojet power 3-as és néha nagy fordulaton ránt egyet a motor. Lehet ez a commandertől? Ha kiveszem belőle akkor simán "visszaáll" gyári beállításra a motor gyári vezérlője?
Nincs valakinek kölcsönbe, vagy eladó 9V-os csatija PC3 USB-hez?