Szia, en nem vagyok Ago de ha visszabb olvasol akkor latod h nem art padon beallitani !Gondolom azert adtal ki penzt erte h jobb legyen szoval az en velemenyem az hogy kell dyno .
De majd meg mondjak a nagyok
Sziasztok! Rendeltem a motoromhoz egy power commander 5-ot. Nem vagyok otthon a temaban de kaphato hozza autotune is. Allitolag ha ezzel csatlakoztatom es letoltok egy map-ot a motor/kipugohoz akkor nem kell dynora vinnem. Valakinek van barmi tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Amúgy a múlt7en volt itt megint két motor, amiket máshol több, mint 20LE-vel mértek többnek.
De tényleg nem vágom, hogy az a hülye, aki méri vagy pedig az, aki elhiszi, hogy a motorja a gyárból +2xLE-vel jött ki többel...
Előre nem lehet tudni, mivel minden motor más, nincs két egyforma motor.
Mivel a te motorod eléggé "régi", így nagyobb eredményt lehet elérni, mint a modernebb tipusoknál, bár kérdéses, hogy a motorod a kora miatt milyen állapotban van.
Elméletileg megoldható, de ha valamit "elrontunk", akkor jóval nagyobb kár keletkezik, mint amennyi a munkadíj.
Nem éri meg a kockázatot pár ezresért...
Ámérikábú írájk, hogy parazita ellenállás is ki szokott alakulni. Tekintettel arra, hogy amikor megmelegszik, recsegő hangot ad, én a fogaskerékre tippelek. persze ha a léptető egyik tekercsének valamiért felugrik az impedanciája akkor nem lép, hanem csak ide-oda rázkodik, meg remeg, szóval még az is lehet. hétvégén STVA generál. Köszi a kitartó figyelmet!
Igen, PC-t nem lehet úgy beállítani, hogy pl. a PAIR rendszer nincs elzárva. Mi minden esetben elzárjuk, hiszen ez az előírás illetve csak abban az esetben jó a beállítás.
Elég sok olyan esetről hallottunk - sőt még videókon is látszik, hogy nincs elzárva, mert sok esetben fel kell emelni a tankot, le kell venni az idomot, stb... -, ahol nem zárták el, de sok motorosnak az olcsóbb beállítás is megfelelő, ahol nem szakszerűen csinálják.
Sőt a múlt héten volt olyan karbis motor nálam, ahol máshol nem zárták el a mérésre és úgy mérték az AFR-t. Ilyenkor van az, hogy az olcsóbb később drágább lett...
Szóval a mérés idejére KÖTELEZŐ elzárni, utána már nem oszt szoroz. Többek között a katalizátor "működéséhez" kell a plusz levegő. Utcai motoroknál nem szoktuk véglegesen elzárni, de versenymotoroknál általában igen, hogy nagyobb legyen a RAM-AIR nyomás.
Ez az áramkör nem K1 1000-hez való, hanem olyan 2001-előtti Suzuki modellhez, aminél az STVA még egyenáramú motor volt és nem léptetőmotor. Mivel se tárolót, se komparátort nem tartalmaz, négyszögjelhez nem lehet használni. További probléma, hogy a léptetőmotor áramellátása el van szigetelve, a 12 voltos hálózattól, ezért nem okos dolog tranzisztor kapus áramkörrel neki menni. Én legalábbis nem mertem. Nincs közös testpontjuk.
Nem tudom mi szokott a hibája lenni, de sejtem mi a hibája ennek. 99% hogy a fehér teflon körcikk fogaskerék van elkopva, annak is a hengeres (tengely) része. A tolómérő tanúsága szerint legalább 0.6mm-t lóg, a foga alig nagyobbak ennél.
Be tudok szereznni Nálad ilyen teflon mütyűrt?
(Egyébként az üzemzavar csak meleg állapotban jelentkezik, hideg motornál nem csinálja.)
Eddig tartott a tudásom. Szerintem kár buzerálni az állítás időtartamán kívül. Ha bedugaszolod talán kicsit nagyobb lesz a légszűrőházban a nyomás. +0,5Le
Semmi különösebb szerelést nem igényel. Ago a PC állítás időtartamára el szokta szorítani a csövet egy érfogóval. Beállítás után semmilyen hatása nincs a motor működésére. Esetleg a kipufogó durrogása fog változni.
De majd meg mondjak a nagyok