Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, en nem vagyok Ago de ha visszabb olvasol akkor latod h nem art padon beallitani !Gondolom azert adtal ki penzt erte h jobb legyen szoval az en velemenyem az hogy kell dyno .
De majd meg mondjak a nagyok
Sziasztok! Rendeltem a motoromhoz egy power commander 5-ot. Nem vagyok otthon a temaban de kaphato hozza autotune is. Allitolag ha ezzel csatlakoztatom es letoltok egy map-ot a motor/kipugohoz akkor nem kell dynora vinnem. Valakinek van barmi tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Hayakend,

A félreértések elkerülése végett nem gondolok semilyen "másik" cégre sem....
Mindenki úgy és azt csinál, ahogy akar.... és amennyiért..

Az ügyfél a hülye, hogy benyalja...
A "másik" cégre gondolsz?
Zema,

Ha felfúrjuk 1000-re, akkor talán...

Amúgy a múlt7en volt itt megint két motor, amiket máshol több, mint 20LE-vel mértek többnek.
De tényleg nem vágom, hogy az a hülye, aki méri vagy pedig az, aki elhiszi, hogy a motorja a gyárból +2xLE-vel jött ki többel...
Ne hadoválj, kijön belőle a 150 ló keréken, vagy nem, mert van ahol kijön!
kiki1990,

Előre nem lehet tudni, mivel minden motor más, nincs két egyforma motor.
Mivel a te motorod eléggé "régi", így nagyobb eredményt lehet elérni, mint a modernebb tipusoknál, bár kérdéses, hogy a motorod a kora miatt milyen állapotban van.
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy k1-es 600-as gixeren mennyit javít a power commander? esetleg kel mást is csinálni a motoron? Köszönöm!
giszo,

Elméletileg megoldható, de ha valamit "elrontunk", akkor jóval nagyobb kár keletkezik, mint amennyi a munkadíj.
Nem éri meg a kockázatot pár ezresért...
Dáriusz,

Egy jó kipufogó rendszer, hengerfej munka, veztengely fokolás, PC 4 térképes beállítással.
Ez kb 140-145LE, 78-82nm
hali csak érdeklődnék hogy mi kell ahoz hogy egy 05 ös 636 nak legyen olyan 80nm es nyomatéka?
Válaszod előre is kösözönöm
Ago,

PCV temaban az erdekelne, hogy pl. 04-05 ZX10-be raktatok-e mar PCV-t? Ha jol lattam, akkor a 08-as evjaratu 10-esektol kezdve csinaltak a PCV-t.

Itt mar valaki sikeresen veghezvitte ezt a projectet: http://www.zx-10r.net/forum/sh...

Viszont ha mar csinaltatok ilyesmit, akkor lehet nem kezdenek el kiserletezni vele otthon egyedul.
sziasztok!
z750re érdekelne hogy mennyit segitett rajta a power commander?(tapasztalatok,stb.)
köszi
Ámérikábú írájk, hogy parazita ellenállás is ki szokott alakulni. Tekintettel arra, hogy amikor megmelegszik, recsegő hangot ad, én a fogaskerékre tippelek. persze ha a léptető egyik tekercsének valamiért felugrik az impedanciája akkor nem lép, hanem csak ide-oda rázkodik, meg remeg, szóval még az is lehet. hétvégén STVA generál. Köszi a kitartó figyelmet!
Koszonom szepen a valaszodat!
feherCapa380,

Sajnos nincs ilyen teflon kerekünk.
Ha csak a lógása a gond, akkor furd ki nagyobbra és rézperselyezd meg.. esetleg csapágy...:))))))))))

nem véletlen, hogy "hivatalosan" nincs kiiktatója... szerintem csak úgy lehetne megcsinálni, ahogy leírtam..
giszo,

Igen, PC-t nem lehet úgy beállítani, hogy pl. a PAIR rendszer nincs elzárva. Mi minden esetben elzárjuk, hiszen ez az előírás illetve csak abban az esetben jó a beállítás.
Elég sok olyan esetről hallottunk - sőt még videókon is látszik, hogy nincs elzárva, mert sok esetben fel kell emelni a tankot, le kell venni az idomot, stb... -, ahol nem zárták el, de sok motorosnak az olcsóbb beállítás is megfelelő, ahol nem szakszerűen csinálják.
Sőt a múlt héten volt olyan karbis motor nálam, ahol máshol nem zárták el a mérésre és úgy mérték az AFR-t. Ilyenkor van az, hogy az olcsóbb később drágább lett...

Szóval a mérés idejére KÖTELEZŐ elzárni, utána már nem oszt szoroz. Többek között a katalizátor "működéséhez" kell a plusz levegő. Utcai motoroknál nem szoktuk véglegesen elzárni, de versenymotoroknál általában igen, hogy nagyobb legyen a RAM-AIR nyomás.
Ez az áramkör nem K1 1000-hez való, hanem olyan 2001-előtti Suzuki modellhez, aminél az STVA még egyenáramú motor volt és nem léptetőmotor. Mivel se tárolót, se komparátort nem tartalmaz, négyszögjelhez nem lehet használni. További probléma, hogy a léptetőmotor áramellátása el van szigetelve, a 12 voltos hálózattól, ezért nem okos dolog tranzisztor kapus áramkörrel neki menni. Én legalábbis nem mertem. Nincs közös testpontjuk.
Nem tudom mi szokott a hibája lenni, de sejtem mi a hibája ennek. 99% hogy a fehér teflon körcikk fogaskerék van elkopva, annak is a hengeres (tengely) része. A tolómérő tanúsága szerint legalább 0.6mm-t lóg, a foga alig nagyobbak ennél.

Be tudok szereznni Nálad ilyen teflon mütyűrt?

(Egyébként az üzemzavar csak meleg állapotban jelentkezik, hideg motornál nem csinálja.)
Koszi az eddigieket is.

Hatha Ago is hozzafuz valamit es ismetelten okosabbak leszunk.
Eddig tartott a tudásom. Szerintem kár buzerálni az állítás időtartamán kívül. Ha bedugaszolod talán kicsit nagyobb lesz a légszűrőházban a nyomás. +0,5Le
Ilyesmire gondoltam: http://www.zx-10r.net/forum/sh...

Ez veglegesen eltunteti az AIR rendszert. Kerdes, hogy a beallitas idotartaman kivul van-e ennek az egesznek barmi jo vagy esetleg rossz hatasa.
Semmi különösebb szerelést nem igényel. Ago a PC állítás időtartamára el szokta szorítani a csövet egy érfogóval. Beállítás után semmilyen hatása nincs a motor működésére. Esetleg a kipufogó durrogása fog változni.
Erdemes ezt veglegesen lehajitani a motorrol - a zoldek most ne figyeljenek -, vagy a beallitas utan azert illik visszarakni?

Ago esetleg arul ilyen block-off cuccot 04-05 tizeshez?
Így van! De nem csak a ZX-10R-en hanem szinte minden modern motorkerékpáron ott van ez a rendszer. A káros-anyagkibocsájtás csökkentését szolgálja.