Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.tesztmotor.hu/webshop/product.php?id_product=1456

2005-20
07 es modellhez :)
Sziasztok érdeklődnek hogy menyibe kerülne egy Power Commander tuning egy 1000 SV hez és hogy megérie?
Mester R6,

áááááá..még nem volt rá időm.. meg igazán motor se
De azért vettem, hogy legyen ha kell.
Amúgy átmentem a Yamahába és nekik is ilyenük volt.
Köszi!
Kipróbáltad már a yamaha diagnosztikát valami csodán?
MesterR6,

Mint írták, bárhol kapsz, ahol van "számítástechnikai" részleg!
USB - mini USB kábelt keress....

Üdv
AGO
Köszi az infot!
Teljesen szabvanyos kabelrol van szo, barmelyik sarki boltban kapsz ilyet.
Üdv! Nem tud valaki PcIII-hoz USB kábelt?Vagy ez valami szabvány és lehet venni vmi elektronikai üzletbe?
fiveurban,

ha elakadsz, szólj...
Hálás köszönet!
fiveurban,

Hogyne lenne... csak nem a csomagolásban, hanem a weboldalunk menüpontjában.
Ott van angolul is, magyarul is... és még jó pár motorhoz fényképes beszerelési is van...
Csak keresni kell

De segítek, itt a link hozzá:
http://www.agomotors.hu/websho...
Ago!
Megkaptam ma az X-Tre power box-ot, de nincs magyar nyelvű leírás?
A power commandert sikeresen beszereltem , a map-ot ratoltottem.
A motor hatarozottan jobb lett. Eltunt nyitott dobnal az a pillanatnyi megtorpanas is. De majd meglatjuk mit szolnak ha dynora viszem
LZ,

Amennyiben üzemanyag ellátási gondok miatt van az alapjárati gond, akkor igen!
hát köszönöm, de javít az egyenetlen alapjáraton is?
LZ,

Mivel nicns két egyforma motor, így nem lehet előre megmondani, mennyit hoz!
Ami biztos: jobb gázreakció, gyorsulás, dinamika, linearitás, lóerő és nyomaték növekedés.
ago motors!

érdeklődnék, hogy egy 2009-es yamaha xjr 1,3-on mit hozna egy pc-beszerelése?
egyébként nyitott dob van a motoron, és ha nagyon meleg van akkor lehetetlenül jár alapjáraton…
Zoli,
Szia! Mindkettő van a motoromban. E- mail az adatlapomon, Skype név: pamer.attila
Na akkor most mar ezt is tudom
Zema,

Két lehetőséged van:
1. letöltöd a download menüből
2. lefotózod és PhotoShop...

Mondjuk ahhoz tudni kéne fotózni ...
gsxr-zolee,

A te irásodra annyi csak a megjegyzésem, hogy azért "kell/célszerű/javasolt" fékpadon beállítani, mert a beállítás lesz a te motorod jó alaptérképe és utána szokás az autotune-t használni, mint finombeállítás. Ilyenkor a korrekciós határértékeket nem kell nagyra tenni, nem lehet gond késöbb és teljesen jól látszik majd a korrekciós térképből (illetve ha én csinálnám, akkor térképekből), hoyg mikor mit is csinál a motor...

Az én motorom nem véletlenül megy most is 55 térképpel és 2 éve nem volt padon. Meg az összes versenyzőmé sem...
Én letöltenék egy új titanium akrát, unom a karbont. Hogy lehet?
gyenlac,

Már a mondataidban is van ellentmondás.
Idézet:"Allitolag ha ezzel csatlakoztatom es letoltok egy map-ot a motor/kipugohoz akkor nem kell dynora vinnem."

Na most a letöltött kipufogóhoz (?!) való térképpel ha nem kell vinned dynora, akkor minek az autotune?!
Ha nem akarod dyno-ra vinni, csak autotune-nal hazsnálni, akkor meg minek letölteni térképet?!

Ha megfelelően összeépíted és MEGFELELŐEN konfigurálod, akkor kihagyható "esetleg" a dyno bizonyos komprumisszumokkal.
Egy két biztonsági határt ki kell kapcsolni, vagy nem lesz jó a beállítás. De aztán ne szídd a cuccost, ha valahol nem lesz az "igazi".
Arról nem is beszélve, hogy sok konfigurálási lehetőség van, de abból csak egy az, ami jó.
Mondjuk páran már voltak nálunk, akik megpróbálták "házilag", de egyik sem volt jól konfigurálva arról nem is beszélve, hogy kettő nem is működött benne...

De gondolom ahol vetted, ott tudnak neked segíteni, konfigurálni, beszerelni...
Nem veszem meg hogyha meg utanna kell vinnem dynora is. Arban korolbelul ugyanannyi az autotune es dyno beallitas is, ezert kerdeztem.
Koszonom a valaszokat!
Azért nem egyszerű össze konfigurálni a kettőt, hogy tényleg jól működjön minden. Egy párat már végig néztem AGO-nál, de biztos, hogy nem kezdenék neki.
De remélem, majd megírja a tényleges tenni valókat, mint mindig