Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia ago!

2001-es CBR 600 F Sportra lehet gyorsváltót applikálni? PC már benne van
Pityu,

Erről semmit sem lehet megmondani értelmeset, max azt, hogy ez egy Power Commander III Serial.
Hát nem tudom képről meg lehet e állapítani valamit?

Dynojet power commander

HONDA CBR 600 F4i, FSport

3-as
Pityu,

Érdemes lenne megvennid, de sajnos csak akkor derül ki róla, hoyg jó-e, ha beépíted és programozod... addig nem tudni!
zzrnorbi,

Egyik ATRE sem dolgozik 1-2-3-ban!
Ha nem a kikapcsolt ATRE funkció ( "-"jel az ATRE funkciónál) van beállítva, akkor mindig dolgozik 1-2-3-ban. A különbség főként - egy két extra kivételtől eltekintve -, hogy 4.től, 5.-től vagy 6.tól ne dolgozzon....
Tehát:
4 mód: 1-2-3-4 fokozatban mindig 4.et küld, 5-6-ban az eredetit.
5 mód: 1-2-3-4-5 fokozatban mindig 5.-et küld, 6-ban az eredetit.
6 mód: 1-2-3-4-5-6 fokozatban mindig 6.-at küld.

El gondolkodtató,anyagi dolgok most húzósak,mert most volt egy 100EFt kiadásom.Láttam használtan egy power commandert cbr600f4i hez 45000Ft ért használtan nem érdemes venni?
Ago !
Van egy gipro atre-m,azt szeretném hogy 1,2,3 ban kezdjen dolgozni.Lehet e ilyet csinálni vele ?
Pityu,

Igen, mindennel együtt!
Ezt úgy érted ha nállatok veszem a power commandert? azzal együtt ennyi?
Pityu,

Az állítás mindennel együtt (Power Commander) kb 120.000HUF.

A sportlégszűrő ügy is olyan, mint bármi más. Sok esetben állítás nélkül nem jó hogy, hanem rossz hatása van a motorra nézve!
És ha még csak úgy állítás mellőzése nélkül raknék a motorba egy sportlégszűrőt?
Gondolom a hangolás nem valami olcsó?
Pityu,

Azt hiszem nem fogok tudni neked olyat mondani, aminek örülnél... sőt, igazán olyat sem fogok tudok mondani, ami biztos lenne.

Sajnos a motorok még típuson és évjáraton belül sem egyformák, így nem lehet általános dolgot mondani. Mivel a motor gyári állapotában sem működik "optimálisan" - azaz alapból kellene hangolni hogy jó legyen -, szóval bármiféle változtatás még ront(hat) a helyzeten. Általában a végdobok felrakása esetén a motor hangolás nélkül veszít a lóerejéből, alsó/közép tartományban "butább" lesz, de mivel ezek általában jó hangosak, úgy érzik a motorosok, hogy erősebb.
Még annyi kérdés lenne ha pl lenne egy power commanderem,meg ugye van egy mivv gp dobom de még kéne légszűrő,meg ugye be kéne állítani a motort az mennyibe kerülne össz vissz és hogy elég a dob nem muszáj rendszer a dolgokhoz ugye?

Honda cbr600f4i fs
Meg próbálkozom itt is a kérdéssel bár félek nem jó hírt kapok,de az lenne a kérdésem hogy ha a motoromra rá rakok egy sportkipufogót mennyivel nő a fogyasztás és mennyivel gyengül?Volt egyszer egy kawám azt sport dobbal vettem de szerintem nem volt hozzá állítva de nem tudom,elég bika kis gép volt,most meg van egy 2001 es honda cbr600f4i fs gépem amin egy beépített db killeres sport dob volt na most ezt lecseréltem egy mivv gp nyitott dobra de szerintem a hondán sem volt hozzá lőve a dob gondolom én,ráadásúl ahogy látom a lambda szonda is ki van iktatva,és vajon sok hátrányt fogok szenvedni a fent említett mivv gp nyitott dobbal?
zzrnorbi,

Sajnos nem nagyon értem a kérdésedet! Ha leírod mit szeretnél, akkor megpróbálok segíteni!
Hali! Köszi a felhomályosítást, valóban nem volt tiszta pár tény. motorvásárlás elött vagyok, szóval még nemtudok mondani típust, de ha megvan akkor szólok:)
Sziasztok !
Olyan kérdésem lenne hogy a GIPRO ATRE-t át tudom e programozni hogy ne a gyárilag beírt 4,5,6 fokozatoban dolgozzon?
van egy eladó power commander 3 usb-m sv 1000-hez, vagy amibe bele lehet rakni.

féláron:35-ért
Hayakend,

Csak futárral tudjuk küldeni, aminek az ára 1905HUF utánvéttel.
Postáznál egyet? Küldök emailt.
Pray,
Van pár "dolog" a mondatodban, ami nem tiszta... mármint neked.. gondolom..:))))

A PC nem vezértli a Dynojet gyorsváltót, max fordítva és sőt olyen nicns is, hogy Dynojet gyorsváltó.
Van Dynojet gyorsváltó kapcsoló - a mi vezérli a PC-t (szerintem te erre gondoltál)
Van Dynojet Ignition Module, amit vezérel a PC, ha gyújtásmodulon keresztül akarod hazsnálni a gyorsváltót
Van a Dynojet Ignition Quick Shifter, aminek meg semmi köze sincs a PC-hez, hanem önmagában mint gyorsváltó elektronika működik.

És még ami fontos, hogy milyen motorról beszélümk és milyen évjáratról. Mert ez sem mindegy.

Alapból a PC-ben (IIIUSB-ben és a PCV-ben) van beépített gyorsváltó funkció, amit egy külső gyorsváltó kapcsolóval lehet vezéreltetni. Gondolom erre gondoltál inkább. Viszont ez a funkció motorspevifikus. Ezért kellene tudnom mibe akarod
Na annyi pénze még a királynak sincs :)
Hayakend,

Nálunk csak új van qrva drágán! van vagy 3000HUF.
Szia Ago!

Egy Dynojet PC alapból tudja vezérelni a Dynojet gyorsváltót, vagy kell még hozzá valami? (esetleg speckó PC kell?)