Egyik ATRE sem dolgozik 1-2-3-ban!
Ha nem a kikapcsolt ATRE funkció ( "-"jel az ATRE funkciónál) van beállítva, akkor mindig dolgozik 1-2-3-ban. A különbség főként - egy két extra kivételtől eltekintve -, hogy 4.től, 5.-től vagy 6.tól ne dolgozzon....
Tehát:
4 mód: 1-2-3-4 fokozatban mindig 4.et küld, 5-6-ban az eredetit.
5 mód: 1-2-3-4-5 fokozatban mindig 5.-et küld, 6-ban az eredetit.
6 mód: 1-2-3-4-5-6 fokozatban mindig 6.-at küld.
El gondolkodtató,anyagi dolgok most húzósak,mert most volt egy 100EFt kiadásom.Láttam használtan egy power commandert cbr600f4i hez 45000Ft ért használtan nem érdemes venni?
Azt hiszem nem fogok tudni neked olyat mondani, aminek örülnél... sőt, igazán olyat sem fogok tudok mondani, ami biztos lenne.
Sajnos a motorok még típuson és évjáraton belül sem egyformák, így nem lehet általános dolgot mondani. Mivel a motor gyári állapotában sem működik "optimálisan" - azaz alapból kellene hangolni hogy jó legyen -, szóval bármiféle változtatás még ront(hat) a helyzeten. Általában a végdobok felrakása esetén a motor hangolás nélkül veszít a lóerejéből, alsó/közép tartományban "butább" lesz, de mivel ezek általában jó hangosak, úgy érzik a motorosok, hogy erősebb.
Még annyi kérdés lenne ha pl lenne egy power commanderem,meg ugye van egy mivv gp dobom de még kéne légszűrő,meg ugye be kéne állítani a motort az mennyibe kerülne össz vissz és hogy elég a dob nem muszáj rendszer a dolgokhoz ugye?
Meg próbálkozom itt is a kérdéssel bár félek nem jó hírt kapok,de az lenne a kérdésem hogy ha a motoromra rá rakok egy sportkipufogót mennyivel nő a fogyasztás és mennyivel gyengül?Volt egyszer egy kawám azt sport dobbal vettem de szerintem nem volt hozzá állítva de nem tudom,elég bika kis gép volt,most meg van egy 2001 es honda cbr600f4i fs gépem amin egy beépített db killeres sport dob volt na most ezt lecseréltem egy mivv gp nyitott dobra de szerintem a hondán sem volt hozzá lőve a dob gondolom én,ráadásúl ahogy látom a lambda szonda is ki van iktatva,és vajon sok hátrányt fogok szenvedni a fent említett mivv gp nyitott dobbal?
Hali! Köszi a felhomályosítást, valóban nem volt tiszta pár tény. motorvásárlás elött vagyok, szóval még nemtudok mondani típust, de ha megvan akkor szólok:)
Pray,
Van pár "dolog" a mondatodban, ami nem tiszta... mármint neked.. gondolom..:))))
A PC nem vezértli a Dynojet gyorsváltót, max fordítva és sőt olyen nicns is, hogy Dynojet gyorsváltó.
Van Dynojet gyorsváltó kapcsoló - a mi vezérli a PC-t (szerintem te erre gondoltál)
Van Dynojet Ignition Module, amit vezérel a PC, ha gyújtásmodulon keresztül akarod hazsnálni a gyorsváltót
Van a Dynojet Ignition Quick Shifter, aminek meg semmi köze sincs a PC-hez, hanem önmagában mint gyorsváltó elektronika működik.
És még ami fontos, hogy milyen motorról beszélümk és milyen évjáratról. Mert ez sem mindegy.
Alapból a PC-ben (IIIUSB-ben és a PCV-ben) van beépített gyorsváltó funkció, amit egy külső gyorsváltó kapcsolóval lehet vezéreltetni. Gondolom erre gondoltál inkább. Viszont ez a funkció motorspevifikus. Ezért kellene tudnom mibe akarod
2001-es CBR 600 F Sportra lehet gyorsváltót applikálni? PC már benne van