Köszönöm az infot. Nekem is gyanús volt a szöveg. Főleg hogy ami itt van nálam 1200- as az nem kethengerezik, még nagy melegben sem városi használat közben.
Hiába van benne 103 ezer Km. Csak a tulaj küldte ezt a linket hogy mi lenne ha ...
Mégegyszer köszi.
Nagyon szépen köszönöm ismét az információkat!
Akkor tavasszal megy bele a speed box az már tuti!
Addig meg hátha látok mostmár tényleg bele való power commandert is!
Még egyszer nagyon köszönöm!
Üdv! Mihamarabbi tavaszt!
Mivel elég sok olyan cég van, akik ilyesmivel foglalkoznak és egyiknél sincs megoldás a tíltás kivételére, azért fenntartásom van vele kapcsolatba.
A karburátoros motorok egy részénél volt olyan "megoldás", hogy vagy a sebesség és a fordulatszámból számolt fokozattal vagy pedig a gázállás értékével kis fordulatszám tartományban utógyújtást adtak. Ha megszüntetted a bemenő jelet (mondjuk a TPS-t), akkor nem adott utógyújtást és ezzel lehetett alul kis mértékű LE növekedést.
Sajnos elég sok esetben, mivel ez főként csak injektoros motoron van, sok cég gyártott "kamu" kiiktatókat is. Van nálam a polcon pár ilyen is, amit kidobtunk motorokból...
A csati nem a VSS (sebességjel) csati, szóval valami mást iktat ki... megkéne néznem a gyári doksitját, hogy mi van abba a csatiba még az üresjelzőn kívül...
Ami feltünt, hogy én nem irnék ilyen mondatokat le:
"Ha nyáron bejáratósan bemész Budapestre, akkor hazafelé már csak 2 hengered jár jobb esetben."
"A motor erejét karburátoros lévén a német jogszabály miatt (Alsó sebességfokozatokban limitált teljesítmény) csak az előgyújtás egészségtelen visszavételével tudták visszafogni."
"Az eredmény a tiszta és megbízható működésen felül vérfagyasztó nyomaték és gyorsulás"
összegzem a leírtakat:
Ha ezt nem kötöd ki, akko Budapesten araszolva elöbb/utobb csak két hengered fog járni jobb esetben, viszont ha kjiiktatod az alsó tartományi LE tiltást, akkor felül kurvára fog menni a motor"
Mondjuk ebbe még belekavarja a bejáratás szót is, ami aztán végkép érdekes...
Érted?!
A városban sokan mennek ezzel a tipussal és láss csodát, nincs vele gondjuk és többek között két hengerrel ez a motor szerintem egyáltalán nem is megy.
Van valemyikből egy hazsnált (K1-k2 vagy k3-k4), de meg kell néznem!
Ha PC3USB piaci érteke olyan 35-45KHUF között van valahol...
A prop-tech-es cucc, ha egy fekete doboz belőle két háromszög alakú fehér csati, akkor azt csak be kell dugni és nem kell - nem is lehet - állítani semmit se.
A motor élettartamát nem rontja, fogyasztásba nem igazán szól bele, 1-2-3 sebesséégi fokozatban alsó/közép tartományban erősebb lesz a motor kb 15LE/15NM-rel.
A pirosba szerintem eddig is bele kell(ene) forognia....
ago:
Ok! megértettem! :) Nagyon szépen köszönöm a türelmedet! Akkor mostmár szám alapján fogok nézelődni a piacon!
Powercommander III USB
SKU: 315-411 (elvileg akkor)
Egyébként érdekelne is hogy van e véletlen használt nálatok jelenleg? vagy hogy mi ezeknek a reális piaci értéke? Mert az újat sajna nem engedhetem meg magamnak.
Valamint, több kérdésem nem lessz de tapasztalatokat szeretnék kérni erről a pop-tech suzuki speed box nevű cuccról! azt tudom hogy mit csinál a géppel mert elolvastam a leírást csak ez használatban hogy mutatkozik meg? Fogyasztás, motor élettartam, valamint h behelyezés után kell állítani valamit a gépen vagy csak bedugom és már mehet is? Ja és hogy a "fordulatszám" tiltást(tehát engedi beleforogni a motort a pirosba) is kiveheti ez a cucc a gépből vagy az benne marad?
Ezekre a kérdésekre ha irnátok még kommenteket akkor nagyon megköszönném, mert sajnos a társaságomban még senki nem élt hasonló cuccokkal. Így a környezetemből nem tudok ezekre választ kapni!
Még egyszer és utoljára köszi a segítséget!
Először is köszönöm a kommenteket és a segítséget!
Nem kint vettem ezt a cuccot hanem itt a képes motoron 15e Ft-ért és hozzácsaptak 1 proptech powerboxot is!
Csak hát ezek alapján akkor kamuzott az ember hogy jó a 1000 k3-ba is csak akkor azt nem értem hogy a k1-esébe mit keresett k3-k4be való powerbox, mert arra meg az van írva!:S
Kedves ago!
Akkor ez a power commander nem jó a k3ba semmiképp sem? mert azt mondta a srac hogy elötte abban volt mielött ő megvette! lehet hogy csak szabadulni akart?!?! :( Csak ennyit írj le légyszives h lehetséges e vagy nem! Előre is köszönöm! és már probálom is eladni!(csak azért kérdezek rá így is mert már úgy beleéltem magam!)
Köszönöm eddigi válaszaidat! És bocsi a nehéz felfogásomért!
A PC az ECU után van "bekötve", az injektorok elé. Szóval ben igazán "fontos", hogy az ECU milyen. Mivel az injektor vezérlés GND-12V-vel van vezérelve, ezért akár "bármelyik" PC betehető bármibe. Raktuk már be autóba is pl....
Az már más kérdés, hogy a PC belső adatait (alaptérkép, max fordulatszám állítási lehetőség, hengerszám, TPS bemenet, stb....), hogyan kezeli.
Persze az alaptérképet nem szabad összekeverni azzal a térképpel, ami preinstallálva van..
Működés: alaptérkép + korrekciós térkép. Ebből csak a korrekciós térkép módosítható, letölthető, állítható...
A motor injektor-rendszerének hangolásásra.
Tudja valaki mire jó a power commander?
Üdv!
Most volt itt egy banditos, aki kikötötte és azt mondta, hogy alul kezelhetettlen lett a motorja tőle....
Megnéztem a csatit és a benne lévő vezetékeket.
Lehet hatása, ha kikötöd, Ha majd lesz itt egy motor, kikötöm és megnézem mi a hatása fékpadon...
Hiába van benne 103 ezer Km. Csak a tulaj küldte ezt a linket hogy mi lenne ha ...
Mégegyszer köszi.
Akkor tavasszal megy bele a speed box az már tuti!
Addig meg hátha látok mostmár tényleg bele való power commandert is!
Még egyszer nagyon köszönöm!
Üdv! Mihamarabbi tavaszt!
Mivel elég sok olyan cég van, akik ilyesmivel foglalkoznak és egyiknél sincs megoldás a tíltás kivételére, azért fenntartásom van vele kapcsolatba.
A karburátoros motorok egy részénél volt olyan "megoldás", hogy vagy a sebesség és a fordulatszámból számolt fokozattal vagy pedig a gázállás értékével kis fordulatszám tartományban utógyújtást adtak. Ha megszüntetted a bemenő jelet (mondjuk a TPS-t), akkor nem adott utógyújtást és ezzel lehetett alul kis mértékű LE növekedést.
Sajnos elég sok esetben, mivel ez főként csak injektoros motoron van, sok cég gyártott "kamu" kiiktatókat is. Van nálam a polcon pár ilyen is, amit kidobtunk motorokból...
A csati nem a VSS (sebességjel) csati, szóval valami mást iktat ki... megkéne néznem a gyári doksitját, hogy mi van abba a csatiba még az üresjelzőn kívül...
Ami feltünt, hogy én nem irnék ilyen mondatokat le:
"Ha nyáron bejáratósan bemész Budapestre, akkor hazafelé már csak 2 hengered jár jobb esetben."
"A motor erejét karburátoros lévén a német jogszabály miatt (Alsó sebességfokozatokban limitált teljesítmény) csak az előgyújtás egészségtelen visszavételével tudták visszafogni."
"Az eredmény a tiszta és megbízható működésen felül vérfagyasztó nyomaték és gyorsulás"
összegzem a leírtakat:
Ha ezt nem kötöd ki, akko Budapesten araszolva elöbb/utobb csak két hengered fog járni jobb esetben, viszont ha kjiiktatod az alsó tartományi LE tiltást, akkor felül kurvára fog menni a motor"
Mondjuk ebbe még belekavarja a bejáratás szót is, ami aztán végkép érdekes...
Érted?!
A városban sokan mennek ezzel a tipussal és láss csodát, nincs vele gondjuk és többek között két hengerrel ez a motor szerintem egyáltalán nem is megy.
Van valemyikből egy hazsnált (K1-k2 vagy k3-k4), de meg kell néznem!
Ha PC3USB piaci érteke olyan 35-45KHUF között van valahol...
A prop-tech-es cucc, ha egy fekete doboz belőle két háromszög alakú fehér csati, akkor azt csak be kell dugni és nem kell - nem is lehet - állítani semmit se.
A motor élettartamát nem rontja, fogyasztásba nem igazán szól bele, 1-2-3 sebesséégi fokozatban alsó/közép tartományban erősebb lesz a motor kb 15LE/15NM-rel.
A pirosba szerintem eddig is bele kell(ene) forognia....
Ok! megértettem! :) Nagyon szépen köszönöm a türelmedet! Akkor mostmár szám alapján fogok nézelődni a piacon!
Powercommander III USB
SKU: 315-411 (elvileg akkor)
Egyébként érdekelne is hogy van e véletlen használt nálatok jelenleg? vagy hogy mi ezeknek a reális piaci értéke? Mert az újat sajna nem engedhetem meg magamnak.
Valamint, több kérdésem nem lessz de tapasztalatokat szeretnék kérni erről a pop-tech suzuki speed box nevű cuccról! azt tudom hogy mit csinál a géppel mert elolvastam a leírást csak ez használatban hogy mutatkozik meg? Fogyasztás, motor élettartam, valamint h behelyezés után kell állítani valamit a gépen vagy csak bedugom és már mehet is? Ja és hogy a "fordulatszám" tiltást(tehát engedi beleforogni a motort a pirosba) is kiveheti ez a cucc a gépből vagy az benne marad?
Ezekre a kérdésekre ha irnátok még kommenteket akkor nagyon megköszönném, mert sajnos a társaságomban még senki nem élt hasonló cuccokkal. Így a környezetemből nem tudok ezekre választ kapni!
Még egyszer és utoljára köszi a segítséget!
Üdv mindenkinek!
Nálunk a legdrágább azok közül, akit már kérdeztél!
A "power box" az összes injektoros suzukiba jó, tök mindegy mi van ráírva...
Fizikailag a k1-k2 és a k3-k4-nek is kocka alakú nagy csatlakozója van, de más a felépítése, szóval szerintem nem lehet beledugni se eleve!
Nem kint vettem ezt a cuccot hanem itt a képes motoron 15e Ft-ért és hozzácsaptak 1 proptech powerboxot is!
Csak hát ezek alapján akkor kamuzott az ember hogy jó a 1000 k3-ba is csak akkor azt nem értem hogy a k1-esébe mit keresett k3-k4be való powerbox, mert arra meg az van írva!:S
Kedves ago!
Akkor ez a power commander nem jó a k3ba semmiképp sem? mert azt mondta a srac hogy elötte abban volt mielött ő megvette! lehet hogy csak szabadulni akart?!?! :( Csak ennyit írj le légyszives h lehetséges e vagy nem! Előre is köszönöm! és már probálom is eladni!(csak azért kérdezek rá így is mert már úgy beleéltem magam!)
Köszönöm eddigi válaszaidat! És bocsi a nehéz felfogásomért!
A PC az ECU után van "bekötve", az injektorok elé. Szóval ben igazán "fontos", hogy az ECU milyen. Mivel az injektor vezérlés GND-12V-vel van vezérelve, ezért akár "bármelyik" PC betehető bármibe. Raktuk már be autóba is pl....
Az már más kérdés, hogy a PC belső adatait (alaptérkép, max fordulatszám állítási lehetőség, hengerszám, TPS bemenet, stb....), hogyan kezeli.
Persze az alaptérképet nem szabad összekeverni azzal a térképpel, ami preinstallálva van..
Működés: alaptérkép + korrekciós térkép. Ebből csak a korrekciós térkép módosítható, letölthető, állítható...
GGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.........
A PC-nek meg aztán mi köze az ECU-hoz, főként meg a proci buszához..
Nem arrol van szó, hogy az a PC amiről beszéltek 15 bites ECU-hoz való?