Mint mindig leszoktam irni, előre nem lehet megmondani, hogy hogyan változik a fogyasztása, mennyivel lesz erősebb, nyomatékosabb, stb.
Nem ismerem a motorodat, nem mértük meg, nem láttuk,hoyg jelen pillanatban hogyan működik a karburátorod, stb...
A kitt tartalmaz általában 4 db tűt, minek más a formája és állítható, 4 darab precízebb rugót, 16 db fúvókát, stb...
Ha ez jól van beállítva - és a hangsúly a jól beállításon van - akkor a motor dinamikusabb, egyenletesebb, közép tartományban jóval erősebb és feltehetőleg jobb fogyasztású lesz.
Egy ilyen kittnek az a menete, hogy bele kell rakni "valahogy" a motorba, aztán el kell jönni megméretni, az alapján átállítani és ezt addig csinálni, míg a legjobb állapotot el nem éri.
Javasolni szoktam erre a Yamaha Word-ben Kozma Tomit, mivel vele sok ilyet csináltunk már, közel vannak, stb....
weboldalon láttam karburátor kitteket. Nekem egy 2005ös karbis fzs1000esem van.Mit lehet elvárni/ kapni egy ilyen kittől? hogyan változik a motor karakterisztikája? fogyasztása
Ér!
Belegondolsz a motrorod sem éppen egy 450e Ft-os 13éves valami. Ha úgy nézet, meg hogy a BMW-re minden egyébként is aranyárban van talán nem is olyan sok ez. Nekem is Ago csinálta, amikor már azt hittem jobb nem lehet, addig volt így, amíg haza nem indultam tőle
Nem írtál évjáratot, csak azt hogy azonos.... de ELMÉLETILEG kompatibilis egymás helyett, bár én még nem raktam így be.
Nem tudom melyik évjáratú QS4 USB-ről van szó, a firmware-ében már konfigurálható-e a fokozat vagy még preprogramozott?! Max fokozat opció nélkül tud működni csak.
Szóval ha valamiért mégse menne, ne egem hibáztass!
Ha minket kérdeztél, akkor igen, 8900HUF az ára.
Jelen pillanatban van az angol raktárban.
Mivel a múlt7en jött árum tőlük, így várhatóan december közepén jön a következő csomag, amibe rendelhető!
Mint mindig leszoktam irni, előre nem lehet megmondani, hogy hogyan változik a fogyasztása, mennyivel lesz erősebb, nyomatékosabb, stb.
Nem ismerem a motorodat, nem mértük meg, nem láttuk,hoyg jelen pillanatban hogyan működik a karburátorod, stb...
A kitt tartalmaz általában 4 db tűt, minek más a formája és állítható, 4 darab precízebb rugót, 16 db fúvókát, stb...
Ha ez jól van beállítva - és a hangsúly a jól beállításon van - akkor a motor dinamikusabb, egyenletesebb, közép tartományban jóval erősebb és feltehetőleg jobb fogyasztású lesz.
Egy ilyen kittnek az a menete, hogy bele kell rakni "valahogy" a motorba, aztán el kell jönni megméretni, az alapján átállítani és ezt addig csinálni, míg a legjobb állapotot el nem éri.
Javasolni szoktam erre a Yamaha Word-ben Kozma Tomit, mivel vele sok ilyet csináltunk már, közel vannak, stb....