Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először is köszi,
Hát ez az hogy nem szeretném leszarni,hosszú távra tervezek ezért is kérdeztem.Nálad a pc beszerelve mennyi volna?
Én azt gondolom dob- levegőszűrő cserénél érdemes optimalizálni. Hiszen a gyári rendszer az elejétől a végéig ki van optimalizálva (gondolok itt az akusztikára a szívó és a kipufogó gázoszlopokra)
Én is azt tapasztalom hogy sokan csak a hangra mennek sok esetben teljesítmény veszteséggel.
Exup,

Ezek mindig nehéz kérdések. Én azt mondom, hogy alapból kell(ene) bele, hogy jó legyen a motor, de nagyon sokan úgy mennek vele, hogy leszarják.

A sportlégszűrő több levegőt enged át, igy ott, ahol a motor több benzint kapot, mint amennyire szüksége van, ott segít. Ahol kevesebbet kapot, mint amennyi kellene, ott meg nem...
Eleve én sportlégszűrőt csak annak ajánlom, aki képes arra, hoyg kb 2000km-enként tiszticccssssa...

A slipon még tovább belekavar a dolgokba

Én azt mondom, hogyha van rá "kereted" és a motort nem rövidtávra tervezted, akkor csináltasd meg mondjuk PC-vel.
Ha leszarod az egészet, mert neked így is jó, akkor meg motorozzál...


Üdv
AGO Motors
Szia Ago!
Olyan kérdéssel zaklatnálak ha van egy sport végdob a motoromon,és szeretnék bele egy sportlégszürőt,akkor nem e csinálok hülyeséget avval hogy nem állitok semmin?
Vagy ilyenkor már illik belerakni egy pc-t?
Cbr 600f4-röl lenne szó.
Szia Ago!

A mérést te el tudod végezni? , Mert ez lenne a legtisztább, hogy elgurulok, rámérsz, és ha nem jó akkor kicseréled ? Persze egy előre megbeszélt időpontban.

Tisztelettel: black0412
Zolee75,

Ez éltalános probléma, mivel a rendszer "megszívja" a katalizátor nemléte miatt..
Ettől függetlenül lehet más is a gond...

Power Commander orvosolná a dolgot megfelelő beállítás esetén.
black0412,

Kicserélhetem, de nem szeretném úg ykicserélni, hogy nem ellenőrizte le valaki a fokozatkapcsolót. Értem én, hogy az érzékelőket megtisztítottátok, de ez még nem jelenti azt, hogy jó...

Megkéne mérni, hogy a fix jel jön a váltóból... Ha igen, kicserélem a készüéket, ha nem, akkor hiába cserélném ki...
Zolee75,

a másik olcsóbbik megoldás ha eladod nekem a rendszeredet és visszarakod a gyárit

üdv
Szia Ago!

Újra jelentkezem. Nem biztos hogy emlékszel, az enyém a meghülyült Gipro With Atre. A motor Suzuki GSX R 600 2003-as. Az utolsó beszélgetésünk óta voltam vele szervízben, megtisztították a fokozatkapcsolót amit tanácsoltál. Utána járó motornál újratanítottuk, de a hiba (5-ben 6-at mutat,majd megint 5-t és ezt ismétli menet közben) nem múlt el. Még mindig nem jó a kijelző. Mi legyen a következő lépés, mert így nem jó, és így nem sok hasznát veszem.
Válaszodat előre is köszönöm:

black0412
Halihó Ago motor! Kawa ZX-14-emet yoshi rendszerrel vásároltam. A gondom az, hogy nagy valószínűséggel a rendszernek hála 4 és 5 ezeres fordulatszám között megtorpan a gépezet. Power commander és beállítás segít rajta? Ez egyáltalán a probléma?
Ja látom, az már megvolt.
Újra kell tanítani neki a sebességeket. Lásd a manuálban, hogy hogyan.
Szia Ago!

Újra jelentkezem. Nem biztos hogy emlékszel, az enyém a meghülyült Gipro With Atre. A motor Suzuki GSX R 600 2003-as. Az utolsó beszélgetésünk óta voltam vele szervízben, megtisztították a fokozatkapcsolót amit tanácsoltál. Utána járó motornál újratanítottuk, de a hiba (5-ben 6-at mutat,majd megint 5-t és ezt ismétli menet közben) nem múlt el. Még mindig nem jó a kijelző. Mi legyen a következő lépés, mert így nem jó, és így nem sok hasznát veszem.
Válaszodat előre is köszönöm:

black0412
Szia Ago!
Még gyári állapotban van,nyitott kipufogóm van.sportlégszűrő és egy új program kellene rá.
A héten terveztem, hogy beugrom, de amikor időm volt, épp szakadt az eső! A jövő hét valamelyik napján beugrom. Kíváncsi vagyok a véleményedre az új Pluszfélmilliólóerőtuningról70ér amit hallottam...
jó lesz nekem a III is, ha lesz még akkor
badzoli,

Nincs raktáron jelen pillanatban....
Elvitték két hete...
RZ-Matyi,

Igen, lesz... de az nem rajtam múlik, hoyg mikor...
OK, köszi az infót.
Így maradok a PC+beállításnál, valamikor május elején. Van raktáron, vagy szóljak előtte? És lehet, hogy kéne egy sportlégszűrő is bele, ha már nyitott cső van rajta...
Ago,

ezek szerint a CBR600F-re is lesz PC V? Valamikor ősszel lenne esedékes a dolog...
Zorkán,

Tudod, itt mindenki ért hozzá, csak én vagyok sárga villamos és néha csilingelek...
Amúgy a "konkurencia" eddig is ezt állította....

Valamikor ugorj be...ha arra jársz... Vendégem vagy ag üditőre vagy ha az asszony is bent van, akár egy teára is...
badzoli,

Igen, nálunk még a PCIII van fent, mert még nem volt idő lecserélni.
A Dynojet csak a 2009-es modellektől készítette el a Power Commander V-öt, de mivel most van "idejük", elkezdték lecserélni a sportmotorok PCIIIUSB-jét PCV-re. Elöbb utobb gondolom csak PCV lesz.

AutoTune-t csak annak szoktam ajánlani, aki eléggé "perverz" és maximalista. Az eddigi tesztek alapján 1-2-ot jelent max az AutoTune-nal kiegészített PCV beállítás után. Ha valakinek van erre pénze... akkor hajrá.

PCV+AutoTune+Beállítás: kb. 200KHUF
Ez a rész tetszett:"Mondjuk én nem értek hozzá" Nem lenne szabad ilyet írnod, mert a konkurencia még felkapja...
OK, csak azért kérdeztem, mert nálad a honlapon még mindig csak PC3 van a 07es 600rr-hez. De a gyártó honlapja a 2007es utáni modelleket nem különbözteti meg.
Viszont, ha PC5, akkor érdemes AutoTune-nal venni? Miben előnyösebb?
És árban mennyivel több a PC5+AutoTune+beállítás?
manorsv,

Mivel nem tudom mi van rajta, így nehéz mit mondani.
Amit általában szoktak blokk belenyúlása nélkül:
- kipufogó rendszer
- sportlégszűrő
- Power Commander 2 térképes beállítás (hengerenkénti)
- elől -1 fogaskerék