Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

laca4025,

Ha megnyugtat, nagyon ritkán találkozta oylannal, aminek a ki/bemenete volt hibás. Összesen talán 2 darabbal.
Leggyakrabban az USB-je szokott behallni vagy a belső memóriája....
"hmmmm" amikor a mester töprengeni kezd .

Ha esetleg megvagy ezzel a szimulátorral megtennéd, hogy értesítesz? Leszervezném valahogy, hogy megkapd ezt a PC-t és rá tudjál nézni.

Előre kösz
laca4025,

Az összes ki/bemenet leteszteléséhez egy szimulátor-t kell "csinálni". Csinálok 1et, de nem mostanában... tudod, karácsony meg ilyenek.
Sajna Z750 meg nincs bent, amin kipróbáljam...
Az egyik bemenetet egyszerű lecsekkolni....
Az injektorra meg rá kell baxni egy négyszögjelet.. végülis azt is lehet....
hmmmm
Hű, bocs. Egy 2004-es Z750-be való használt PCIII-ról. 214-411
laca4025,

Azt azért elárulod, miylen PC-ről van szó... mert ez eddig nem derült ki...
Halló Ágó, a válaszom és a kérdésem elveszett ebben az előbbi viharban . Ahhoz, hogy az injektor kimeneteket meg bemeneteket le tudd ellenőrizni kell a motor is? Úgy értem az csak beszereléskor derül ki, hogy minden kerek-e velük? Nem volna esetleg valami módja annak, hogy ha a PC eljut hozzád, ezeket diagnosztizáld nekem? Ha megoldható, akkor megtennéd, hogy egy e-mailben küldesz nekem ehhez egy árat? laca4025-kukac-yahoo-pont-com.
Előre kösz
Ez túlzás. Felesbe birtoklom.
Ha visszaolvasnatok, latnatok, hogy en nem is Ago-hoz szoltam, hanem egy olvaso kerdesere valaszoltam, probaltam segiteni neki. Erre Ago kotott bele abba amit irtam, ennyi. En Ago-hoz nem is inteztem egy szot sem eredetileg.
s1000rr,

neked s1000rr-ed van?!
A ti ügyetek.
Nem vagyok egy suzuki fanatikus. És amúgy sem vagyok egy aktív netező csak most itthon fekszem mer elkapott az ebola.
Nem erről az oldalról beszéltem.
Azt kérdezted, hogyan intéztük a dolgot a gsxrfans.hu-n.

Sehogy.
Összeugrottak és Agó úgy döntött, hogy nem vitázik tovább.
Ma már látom, hogy hibáztam/tunk, amikor nem foglaltunk egyértelműen állást.
Kijavítjuk.
Nem akarsz regisztrálni a fansra?
Ezt elhiszem de itt előbb fog piros hó esni mint, hogy kitiltsanak valakit,. Kénytelenek vagyunk magunk közt intézni a dolgokat. És még istenes, hogy györffy ért a szépszóból.
Ja egyébként meg minek megy adminnak valaki ha nem bírja a gyomra? (Csak poén volt).
Ezekre most szivesen valaszolnek, de mivel latom, hogy ugyis csak belekotsz barmit mondok, teljesen felesleges. Latom hiba volt a Te felsegteruletedre lepnem. Elnezset kerek erte. Csak gondoltam Nem baj ha tobb megvilagitasbol latjak az emberek a dolgokat. Kar, hogy igy sok mindent nem tudnak meg a motorosok.
Leleptem, nem irok tobbet ide nem kell felni.
Figyelj rám.
Az egyik létező legrosszabb szituáció egy admin/moderátor életében az, amikor ki kell tiltania egy felhasználót.
gyorffyalmos,

egyszer már leirtam,akkor nem értetted meg, még egyszer megteszem, hátha... ha akkor sem, hagyom a faxba.

Ezt irtad, mint segítség:
"Kivalasztod a te motorod, majd letoltod a terkepet, ott vannak az AFR ertekek is amik elegge jok alapnak.
Aztan elmesz ago-hoz es o majd a padon kifinomitja neked"

1. nem is tudjuk milyen motorja van, csak annyir, hogy gsxr K8. Meg se kérdezted milyen csak irtad mi a megoldás.
2. ha kiválasztja a saját motorját (tipus, évjárat), akkor ott nincs se AFR, se PCV. Ezt is irtam neked, hogy amit irtál az megin nem egyértelmű.
3. Ha a K9-est tölti le, akkor se látja az AFR-t, mert ezt sem irtad le, hogy hogyan találja meg, amit alaból nem lehet látni, mert le van tiltva/ki vankapcsolva (offline). Ha eddig nem tudta hogy hogy kell, akkor az infód alapján továbbra sem tudja, csak probálja letölteni!
4. Persze, utána hozza el a padra, hogy az automata hangoló után utánhangoljak?! Ezt se értem! Mert ha elötte elhozza, hogy be legyen állítva ott is, ahol utcán nehezen tudja beállítani mert (pl. balesetveszélyes) és a padi beállítás után kapcsoljuk be az AFR-t a finomhangolásra utcai körülmények között.
5. Meg se kérdezted, hoyg jól van-e beszerelve,kikötötte-e a PAIR-t és még megcsinált-e pár beállítást, mielött ráengedi az AFR-t.
6. Ha csak simán (és jól) beszereli az AFR-t és használni fogja/akarja, akkor sem fog jól működni, mivel van jó pár trükk/beállítás, ami szükséges az AFR jó működéséhez.
7. Mivel van biztonsági beállítás az AFR-hez, igy egy "nyers/be nem állított motorra" feltzenni nem igazán jó megoldás, sőt...

...és még irhatnék pár dolgot, de nem teszem. Felesleges.

Számomra kb válaszoltál valamit, amiben semmi sem volt kézenfogható, semmit sem segített.

És most arra sem térek ki - ami a te véleményed, -, hogy mennyivel jobb megvenni egy több évet használ hungaroring versenymotort, mint egy utcait...

Utoljára leírtam... vagy megérted vagy nem... PONT
Hát tőlem ez tellik. Vagy hogy intéztétek a gsxrfanson? Annak az lett az eredménye, hogy Agó nem ír már oda? Ügyik vagytok!
Ágoston mester, ezt így soha nem mondtad nekem, ami itt alant található.
Persze én vagyok a hülye, hogy nem olvastam a sorok között...
Keresni foglak.

És ezt nyugodtan veheted fenyegetésnek!
Halló Ágó!

Bocs hogy csak mosr reagálok. Ha a PC odamenne hozzád, megoldható, hogy lecsekkold nekem az injektor kimenetet és bemenetet? E-mailben tudnál nekem mondani egy árat egy ilyen gyors diagnosztikára?

Előre kösz
Nem hiszem, hogy ez lenne a korrekt elintézési mód.
Még akkor sem, ha Agó nekem is haverom, sőt én hívtam meg az említett oldalra (gsxrfans), amelynek társtulajdonosa is vagyok.
El van nézve. Távozhatsz.
"Te ne okoskodjál itten az Ago területén! "

OK rendben. Igazatok van ket dudas nem fer el egy csardaban.
Elnezest, hogy segiteni probaltam.
Te ne okoskodjál itten az Ago területén!
"Szerintem, itt ebben az esetben nem Agonak kellene bizonygatni semmit. Bizonyított épp eleget."

Pont ezert nem ertem, hogy miert menekul elolem. en enm kellene hogy konkurencia legyek neki, az O hatterevel, es gyakorlataval. Mondjuk en csak orulok, ha veszelyes konkurencianak tunok, mert ez valahol elismeres a szamomra.

"Miért probléma, ha valaki abból szeretne megélni, amibe egy halom pénzt, energiát tudást áldozott."

Szerintem nem problema. Szerintem mindenki ebben a cipoben ja manapsag.

"A mindenhez értő, és megszerelő emberek megjönnek a kérdésekkel, hogy nem működik. Ez van sajnos általában."

Sajnos ezt en is nap mint nap tapasztalom. Tul sok a mindent-tudo ember...