Ma vettem egy powercommandert.
-nekem K6 gixerem van amiből kivették szintén ugyanilyen.
Minden egyforma csak a kipufogo rendszerünk különbözik.
A kérdésem: el kell-e vinnem hozzátok újra be álítan, vagy csak simán szereljem be?
Az én véleményem az, hogy nem rakok bele iridiumot, hanem normált, viszont abból 1el nagyobb hőértéküt.
Ha kiszámolod, akkor lehet nem jársz jobban a drága iridiummal, mint a simával, amit többször cserélsz...
Nem semmi a tenni akarásod, minden hozzászólásra válaszolsz!
Éppen ezért zaklatnálak én is egy kicsit!
Gixxer K6 750-hez ajánlanál iridiumos gyertyákat? Asszem a gyárból még nem ilyennel jön!
Szerinted érdemes ilyenre váltani, vagy maradjak a hagyományosnál? Tudom, hogy nem a PC-vel kapcsolatos a kérdés, de remélem válaszolsz! Bízom a hozzáértésedben!
Elméletileg jó bele, bár én nem raknám be.
A proptech-es fix 4.-et küld az ECU-nak, ami jó egy 1000-es, de nem a legjobb egy 750-esen. Ott én a 6.at küldeném az ECU-nak.
Ezért jó a GIpro with ATRE, mert azon beállítható
Igen, ezt tipikis gond a motoroknál. Egy jól beállított motornál ennek szinte el kell tünni. Legalábbis ha csak "injektor" gondja van.
A PC és az FI tuner között van különbség. Eleve másként működnek.
Mig az FI tuner a gyári ECU-t vezérli a programozói csatlakozón keresztül, addig a Power Commander közvetlenül az injektor jelét módosítja a megfelelő értékben. A Power Commander nagyobb értékben/tartományban képes az injektort módosítani és finomabb bontásban (250rpm-enként). Viszont ezért az ára is drágább.
PC:
9 gázállás
250 fordulatonként
+-100% érték
PC3: csak alsó injektorsort állítja PC5:alsó és felsőt állítja kiegészítő modullal
PC3: csak egy térképes mód PC5: két térképes mód
FI Tuner:
10 gázállás
500 fordulatonkánt
-10% + 15% közötti állítás
Minden injektort állít
3 térképes üzemmód
GIpro with ATRE:
Azt nem tudom, hogy te betudod-e szerelni, de egy átlag ember betudja
Szerintem belerakható és mintha már raktam volna másba. De ennek azért utána kell néznem.
PC3 vs. PC5.
A PC5 az összes funkciót tudja, mint a PC3 - a kézi, gombokkal történő állítás kivételével, ami amúgy is értelmetlen volt szerintem - csak a következő dolgokkal tudja többet:
- 15%-os gázállás beállítás
- fokozatfüggő injektor beállítás
- fokozatfüggő gyorsváltó tíltási idő
- Gyorsváltó kiegészítő modul a két injektorsoros motorokhoz
- Másodlagos injektor vezérlő a két injektoros motorokhoz
- Automata finomhangoló modul
- Két független térképcsoport kezelése, amit kapcsolóval lehet kiválasztani akár menet közben is.
remélem nem hagytam ki semmit se....
Ha jól emléxem, nekem most PC5 van a motoromban mindenféle modulokkal és jelen pillanatban azt hiszem 56 térkép van a Power Commanderemben, amit állandóan hazsnál is a motor....
Van egy Gsxr 750 K4-em. Minden gázelvétel után ha újra ráhúzom durran és lángol egy hatalmasat.Ez nagyon jó de pályázásnál elég kellemetlen mert ránt egyet a motoron és durván adja vissza a gázt.Amikor megvettem levették a yosi rendszert meg a power commandert és csak egy nyitott dobot raktak rá valamint vékonyabb hengerfej tömités van benne.Szerinted mit lehetne vele csinálni hogy simább gázreakciója legyen?
Érdekelne még hogy mi a különbség a PC és az FI tuner között melyiket ajánlanád? Ha rendelek egy Gipro Atre fokozatkijelzőt azt én is be tudom kötni?
Előre is köszönöm a válaszod!
A tavaszi "nagyfelujítás"-hoz kérdezném (amit egy ideje tervezem), hogy a PCV-t beleraknád egy 2008-as R6R-be? Elvileg csak PC3-jó hozzá...
Illetve, ha nem túl bonyolult elárulnád a PC3 és a PCV különbségét? Mármint azt gondolom, hogy továbbfejlesztett, de mennyiben számottevő? Vannak lényeges funkció különbségek?
Hivatalosan nem passzol... (most itt jön egy láthatatlan szöveg: én beleraknám... )
Katalizátort mindeféle képpen ki! összekötőcső van - mondjuk Bódis -, de azt nem tudom hogy "illeszkedik" az aprókaviccsal.
2007-es 600 RR-hez pásszol a Power Commander V. (16-001)? Lambdaszonda eliminátor gondolom kell, de mit csináljak a katalizátorral? Zúzni nem akarom, esetleg valami összekötőcső? Másik kérdésem: gyorsváltóhoz ugyanúgy kell a gyújtás modul mint a PC3 USB-nél, vagy van valami más okosság? Most gyári légszűrő, Aprókavics Slip-On kombó van reája téve. Ha szép válaszokat mondasz, veled lövetem össze! (Ha nem, én lövök! )
Teljesen széria (Gixxer K6 750) motorra érdemes PC-t tenni? Esetleg kiegészítve egy környezetvédelmi kiiktatással?
Így is jelentkeznek a PC jótékony hatásai?
Köszi a választ!
Ma vettem egy powercommandert.
-nekem K6 gixerem van amiből kivették szintén ugyanilyen.
Minden egyforma csak a kipufogo rendszerünk különbözik.
A kérdésem: el kell-e vinnem hozzátok újra be álítan, vagy csak simán szereljem be?
Az én véleményem az, hogy nem rakok bele iridiumot, hanem normált, viszont abból 1el nagyobb hőértéküt.
Ha kiszámolod, akkor lehet nem jársz jobban a drága iridiummal, mint a simával, amit többször cserélsz...
Nem semmi a tenni akarásod, minden hozzászólásra válaszolsz!
Éppen ezért zaklatnálak én is egy kicsit!
Gixxer K6 750-hez ajánlanál iridiumos gyertyákat? Asszem a gyárból még nem ilyennel jön!
Szerinted érdemes ilyenre váltani, vagy maradjak a hagyományosnál? Tudom, hogy nem a PC-vel kapcsolatos a kérdés, de remélem válaszolsz! Bízom a hozzáértésedben!
Fent van a hálóban, de lusta vagyok felmenni érte....
éppen reggelizek...
Elméletileg jó bele, bár én nem raknám be.
A proptech-es fix 4.-et küld az ECU-nak, ami jó egy 1000-es, de nem a legjobb egy 750-esen. Ott én a 6.at küldeném az ECU-nak.
Ezért jó a GIpro with ATRE, mert azon beállítható
Igen, ezt tipikis gond a motoroknál. Egy jól beállított motornál ennek szinte el kell tünni. Legalábbis ha csak "injektor" gondja van.
A PC és az FI tuner között van különbség. Eleve másként működnek.
Mig az FI tuner a gyári ECU-t vezérli a programozói csatlakozón keresztül, addig a Power Commander közvetlenül az injektor jelét módosítja a megfelelő értékben. A Power Commander nagyobb értékben/tartományban képes az injektort módosítani és finomabb bontásban (250rpm-enként). Viszont ezért az ára is drágább.
PC:
9 gázállás
250 fordulatonként
+-100% érték
PC3: csak alsó injektorsort állítja PC5:alsó és felsőt állítja kiegészítő modullal
PC3: csak egy térképes mód PC5: két térképes mód
FI Tuner:
10 gázállás
500 fordulatonkánt
-10% + 15% közötti állítás
Minden injektort állít
3 térképes üzemmód
GIpro with ATRE:
Azt nem tudom, hogy te betudod-e szerelni, de egy átlag ember betudja
Szerintem belerakható és mintha már raktam volna másba. De ennek azért utána kell néznem.
PC3 vs. PC5.
A PC5 az összes funkciót tudja, mint a PC3 - a kézi, gombokkal történő állítás kivételével, ami amúgy is értelmetlen volt szerintem - csak a következő dolgokkal tudja többet:
- 15%-os gázállás beállítás
- fokozatfüggő injektor beállítás
- fokozatfüggő gyorsváltó tíltási idő
- Gyorsváltó kiegészítő modul a két injektorsoros motorokhoz
- Másodlagos injektor vezérlő a két injektoros motorokhoz
- Automata finomhangoló modul
- Két független térképcsoport kezelése, amit kapcsolóval lehet kiválasztani akár menet közben is.
remélem nem hagytam ki semmit se....
Ha jól emléxem, nekem most PC5 van a motoromban mindenféle modulokkal és jelen pillanatban azt hiszem 56 térkép van a Power Commanderemben, amit állandóan hazsnál is a motor....
Van egy Gsxr 750 K4-em. Minden gázelvétel után ha újra ráhúzom durran és lángol egy hatalmasat.Ez nagyon jó de pályázásnál elég kellemetlen mert ránt egyet a motoron és durván adja vissza a gázt.Amikor megvettem levették a yosi rendszert meg a power commandert és csak egy nyitott dobot raktak rá valamint vékonyabb hengerfej tömités van benne.Szerinted mit lehetne vele csinálni hogy simább gázreakciója legyen?
Érdekelne még hogy mi a különbség a PC és az FI tuner között melyiket ajánlanád? Ha rendelek egy Gipro Atre fokozatkijelzőt azt én is be tudom kötni?
Előre is köszönöm a válaszod!
A tavaszi "nagyfelujítás"-hoz kérdezném (amit egy ideje tervezem), hogy a PCV-t beleraknád egy 2008-as R6R-be? Elvileg csak PC3-jó hozzá...
Illetve, ha nem túl bonyolult elárulnád a PC3 és a PCV különbségét? Mármint azt gondolom, hogy továbbfejlesztett, de mennyiben számottevő? Vannak lényeges funkció különbségek?
Köszi,
Z.
Hivatalosan nem passzol... (most itt jön egy láthatatlan szöveg: én beleraknám... )
Katalizátort mindeféle képpen ki! összekötőcső van - mondjuk Bódis -, de azt nem tudom hogy "illeszkedik" az aprókaviccsal.
gyorsváltó:
Ha PCV lesz benne, akkor is kell kiegészítő elektronika: Két lehetőség van
- Gyorsváltó kibővítő modul (QEM)
http://www.agomotors.hu/websho...
- Másodlagos injektor vezérlő (SFM)
http://www.agomotors.hu/websho...
A kettő között annyi a különbség, hogy a QEM csak lekapcsolja az injektort, mikor váltasz, az SFM viszont még tudja állítani is
Üdv
AGO
2007-es 600 RR-hez pásszol a Power Commander V. (16-001)? Lambdaszonda eliminátor gondolom kell, de mit csináljak a katalizátorral? Zúzni nem akarom, esetleg valami összekötőcső? Másik kérdésem: gyorsváltóhoz ugyanúgy kell a gyújtás modul mint a PC3 USB-nél, vagy van valami más okosság? Most gyári légszűrő, Aprókavics Slip-On kombó van reája téve. Ha szép válaszokat mondasz, veled lövetem össze! (Ha nem, én lövök! )
Aviszontlátásra!
inkább ezt magánban....
Mennyibe kerülne?
Igen, érdemes... És a környezetvédelmi tiltás kiiktatót is.
A kettőnek nincs köze egymáshoz, úgyhogy "kellene" mind a kettő...
Üdv
AGO
nem ártana....
Teljesen széria (Gixxer K6 750) motorra érdemes PC-t tenni? Esetleg kiegészítve egy környezetvédelmi kiiktatással?
Így is jelentkeznek a PC jótékony hatásai?
Köszi a választ!