ha megszűnne a fizikai pénz egy hónapon belül "rend lenne" pénzügyileg, még adózni se kellene mert minden tranzakció után ugorna 20-30% aztán teljesen egyszerű lenne az élet....
Senkinek nem kell itt aggódni .Mindenikek lesz üvegzseb . Csak meg kell győzni a embereket kártyáról ( ami már nagy százékba meg van ). És a KP-ét csak a ócska maradiak használják a végégén ,míg lenem tűnik teljesen . És teljes lesz a kontroll Nakkor lesz szabadság a szép új világba 😅 😅
Az utobbi években a nav szerencsére nem nagyon piszkálodik a vállalkozások terén.Vagy mert nem mondták nekik vag mert nincs kapacitás vagy mert máshonnan van bevételük. Pl egyre sürübben látok az utszéleken navos autokat ellenörizgetni. Régen meg azzal nem foglalkoztak csak a határ közeli területeken.
Amióta a NAV nyomozati jogkörrel rendelkezik, azóta csak a lustaságukon és lehetőségeiken múlik.
Én kezdeném a köztéri kamerákkal és a mobilok cellainformációival.
Meg esetleg a szomszédok kikérdezésével.
Ahaaaa, na tehát akkor nincs a legolcsobb unixos vagy bárdis szűrő ? Mann, Mahle? Akkor mi a baj ? Én is dolgoztam márkaszervizben, ami garanciás szervizes autó volt abba csak a gyári szűrő mehetett. Ami már kifutott abba meg ami belefért a költségbe.
Itt most bőven 100ezer alatti kocsikról van szó, ezekbe biztosan nem AZ szűrőt rak a szerelő.
Hékás én az mondtam hogy mindenkinek
Van egy hivatalos munkahelyen fullgömbölyű minden
De ha életbe meg kér a harmad szomszéd hogy mokolj már meg neki valami mert ö nem ért hozzá de pénze is kevés
És te átszaladsz meg csinálni amiért cserbe kapsz 1 db őt ezrest már is lett fekete jövedelem
Régen a pincér hivatalosan dolgozott és bóravaló feketének számítót amire mamár rá is mentek hogy nehogy már na 😬
Munka után túl szorgalmas voltál és meg volt ihleted dolgozni 2-3 órát hogy egy kicsivel jobb legyen az is fekete volt
Pl gyerekként emlékszek esténként 80 évekbe jártam bútort összeszerelni faterral , persze nem gazdagságért hogy majd rozsa dombi villa legyen belőle ,csak úgy átlagosan oké voltunk
Dolgoztam márkaszervizbe,és a mai napig sok márkaszervizes barátom van,de ennek nem sok köze van ahhoz hogy tudjam,a márkaszervizbe gyári,gyári beszállító és a gyárival megegyező minőségű alkatrészeket szerelnek be .
Alapjában mind más tulajdonban lévö jogosult márkaszerviz, vállakozás. Lehet eltérés a javasolt rezsióradijakhoz képest, szabadpiac van. Mint ahogy ugyanazt az autot sem ugyanazon az áron árulja mindenki. A tavasszl bekért ugyanazon extrákat tartalmazo árajánlatokon netto 700 ezer körüli eltérések is voltak, plusz más mértékü elöleg bekérés.
Annyit ehhez hozzátennék hogy a ford gyári alkatrészek mellett gyári beszállitoi fomoco alkatrészeket is tart és többnyire azt ajánlja, ami valamivel olcsóbb mint az evhte ford. Legalábbis amiben rendelkezésre áll. Pl fékbetétek, szürök ilyesmik.
Gonsolkodom, hogy egyáltalán elvigyem-e a kötelezőre ami januárban esedékes mert a km messze nem lesz meg na meg anno a swiftre 5 év volt a gar és elvittem az ezresre meg még 2x, ami pár hónapon belül megvolt (akkor még egy autó volt és sokat mentünk azzal) utána viszomt bízva a suzukiban nem vittem többet és nem ia volt baja 16 évig míg idén el nem adtuk 240000km-el ( na jó, a klíma 3 éve nem ment) és remélem a rötyó is elpöfög ennyi időt ennyi bajjal főleg, hogy a km a negyede sem lesz benne így kidobott pénznek érzem a kötelezőt bár a para azért bennem van hisz mégsem suzuki. 😁
Ha te nem fizeted be amit kell, ne csodalkozz, ha megkeresnek.
A jatekszabalyok eleg egyszeruek.