egész élet? max 1 havi döntés van a kezében, szóval ha mind elbaszná műkörmösre akkor se lenne nagy baj, esetleg fogynék pár kilót
mert ugye ha nagyot hibázna kapna a pofájára utána nem lenne bőség, ezt tudja is szóval nem hibázik
bennem nincsenek gátlások, ha meg kell nyomni a reset gombot akkor az meg is lesz nyomva
😉
Volt a rokon, mondta, hogy a szomszédjánál csúcsidőszakban nem veszi át a termelt energiát a szolgáltató, tehát mondjuk 10:00 és 14:00 között, mert "túltermelés" van.
A lényege az, hogy elosztó hálózati topológia van, egy ponton be, ezer végponton ki, de fordítva, pláne sok és relatíve nagy végponti betápnál felborulna a rendszer, így ezt nem engedik.
Az érdekes az, hogy - nemcsak itt - de szinte MINDIG az a kifogás a különkassza ellen, hogy nem szokás, nem illik, bizalmatlanság, micsoda dolog, tehát valami elvont, szubjektív, rossz szocializáció, megfeleléskényszer.
Ha elolvastad tavaly ilyenkor a cikket, akkor olvashattad volna, hogy a hangos állatok miatt odáig fajult a helyzet, hogy a rendőrök NEM az E-betűt keresték, hanem dB-ben húztak egy határt, és ha E-betűs volt de átlépte azt a bizonyos határt, akkor a csákó átült a motorjáról a szopórollerre.
Kérdés:
- melyikből volt több, melyik húzta ki a gyufát? Az egy-két típus, akinek gyárilag tényleg magasabb volt a zajszintje, vagy a vélhetőleg sokkal-sokkal több hülye, aki minden szart ráakasztott a motorjára?
Ugyehogy.
És akkor most minden motoros szopik ott.
(Tudom, szóvá tettem a (egy-) motorosfórumon, hogy köztünk sok a másra figyelmetlen köcsög, ezért én mindig pária leszek, pedig én csak két keréken, néha egy kicsit gyorsabban szeretnék eljutni valahová. És mindezt úgy, hogy igen, a motoros általában kicsit hangosabb meg erőszakosabb is néha. Csak nem éjszaka a városban, egyik utcából a másikba valami szarral.)
Pedig azon is mérnökök dolgoznak.Ez kb olyan mint ha azt mondanád hogy egy adott motorból nem lehet nagyobb teljesítményt kihozni mint amit a gyár megcsinál.Ez egy baromság .Nem,a gyár úgy optimalizál hogy figyelembe kell venni a környezet és zaj szennyezést,a sport kipunál ez nem feltétlen van így .Motogp-be gyári dobbal mennek?Pedig biztos vagyok benne hogy ott a hang mellékes .
Gyári dob, e bötűs rajt a DB adattal fejből nemtom. Ezzel nem baszakolódhatnak. Nem használnék én sem gyáritól eltérőt. De ezt is el tudja mindenki dönteni saját maga. Mert ugye akkor át kell írni az ecu-t talán más tüdő is kell hozzá, hogy ne bassza szét a kipuszelepeket.
Ez elfogadható, de amikor eljutsz egy olyan helyre, ahol a buzi osztrák rendőrök a hangos fos miatt lehúznak, akkor is így gondolod?
(Azt ne írd, hogy oda nem jársz...)
Nekem a gyáriak is elég szépen dörmögnek, de pot letojom míg elindulok, az a pár pillanat... mert ugye nem melegítünk semmilyen motort hanem indulunk egyből vele.
...meg nem hiszek abban, hogy egy komplett rendszer EGYIK elemét megváltoztatva - a 200 éves gyári tapasztalatot és a tucatnyi mérnök munkáját felülírva - sok jó sül ki a dologból.
Akkor ilyen nekem is kell.