Péntek este nem megyünk csövezni az tuti.Ne várjatok ZÉ!
Szombaton is csak du.-án érünk oda az Attilával,talán a 2. futamra.
Bár ha később lennének a futamok.........
kompletten 10, fékbetétet nemlehet bele kapni, vágni kell, van hozzá egy érintetlen(a gyári), most egy delta braking sinter betét van benne.Holnap csinálok neked képet róla, alja már nem arany szinű, hanem sima alu, teteje pedig matt fekete.
ma beállitottam kemény 2 ora hossza alatt. asszem jo lett.
zsivany kis muszer ez az inner rotor. idöjaras függö, pálya függö, na meg ki hogyan kezeli. azert köszi.
Ööö, és mennyi lenne az annyi? Csak egybe megy, vagy külön a nyereg is? Próbáltál már ilyet? Ha igen milyet fog? Vajon felpattintható ez 1:1-be az enyémre?
még soha nemraktam fel kínait, malossi rotornak a beállitás adatait tudom mondani ha érdekell, köbcentinként írja, 5000 res fordulatnál 29 és 32 fok között legyen, köbcentinként változi. Ha nagyon visszarugdos inditásnál, akkor inkább vedd vissza az előgyujtást, elég gyengepont a berugómechanika ezeknél, sőt a leggyengébb láncszem
Kééééészüljetek... mert nagy buli lesz!