Augusztustól a Mátra Pályán edzések, edző versenyek, pályanapok, a Gokart Land aszfaltján!
Minden kedves motorost, robogóst-scootereseket, utcai és pitbike-sm, várunk! Scooter gyorsulási edzések és motoros oktatások teszik szinvonalassá a pályanapokat!
A legfontosabb hogy a napi díjak a rendezvények alkalmával, kedvezöbb díjazásba kerülnek!
Tegnap nekem is sikerült végre hozzájutnom egy Pitbike-hoz és azután érdeklődnék, hogy egyszer két valaki is feltöltött képet a pitbikejáról, ahogy a kocsijukra hátuljára volt téve egy kerékpártrartóhoz hasonló tartóra helyezve és érdeklődnék, hogy meg tudnátok-e adni az elérhetőségét ( tel. szám lenne a lejgobb) nekik vagy valaki olyannak akinek hasonló megoldása van a kocsin, mert én is szeretnék valami hasonlót csináltatni.
Az egyik amúgy egy I.-es fehér Golf volt fehér pitbikeal ( ha jól emlékszem a tankin lefényképezve), a másik meg egy Swift I.-es zöld Pitbike-al.
Ilyen megoldásra gondolok, ha valaki nem értené, amit próbáltam körülírni : http://media.photobucket.com/i...
Remélem mihamarabbi választ kapok
Tudod, ha valaki valamit nem akar csinálni csak szövegelni szeret, akkor mindíg meg tudja magyarázni, hogy miért nem csinálja:)
4kilométeres páylára azért nem mennek, mert túl hosszú és túl drága (pring, hring) 3 kilométeresre azért mert csúszós az aszfalt (ering) 1 kilométeresre meg azért nem mert túl kicsi, városira (bábolna, Bgyarmat)meg azért nem, mert túl veszélyes:)
Nálunk (cimcony) uygan ezek a problémák vannak évek óta.
(miylen szabályok legyenek, hogy legaláb nagyjából kiegyenlített legyen a mezőny technikai szempontból, és ne az döntsön, kinek mire futja anyagilag)
A szabályainkat 4 éve magunk(a versenyzők) találjuk ki, közösen, szavazásos alapon, ha megálmodtuk, végigrágtuk, akkor beadjuk a MAMI-nak, akik rábólintanak, hiszen nekik édes mindegy.
(tavaly a supermotosokkal mentünk, ott uygan ez volt)
HA jól látom, nálatok az a probléma, hogy vannak élesebb gépek nagyobb hengerűrtartalommal,8talán 160ccm körül) és kevésbé ütősek talán 120ccm környékén (nem ismerem pontosan, de asszem iylesmi)
HA az a gond, hogy a drágább gépek lelépnek, esetleg csinálhatnátok külön kategóriát 120 és 160 ccm nek.
Mi is ezt csinltuk, nálunk is van egy kisebb és egy nagyobb kategória, ami jól körülírva különbözik, ezek eredményeit külön számontartjuk.
(persze a hivatalos mami eredmény, csak az abszolut eredmény)
A robisoknál például léghűtés-vízhűtés felosztás van, az mejdnem uygan az, mint a kis ccm nagy ccm.
Ki kell forgácsolni a szabályokat, és akkor mindenki megtalálja a lehetőségeinek megfelelő kategóriát.
A pályahossz meg... ajjaj, bajotok lesz Kalocsán, meg Bgyarmaton. A veteránosok nagyobb része meg azért nem jön a Mami kupára, mert rövidek a pályák...
Ha akartok sikánokat, megoldható. Gumi, szalmabála, bármi, de Nektek kell megoldani...
A szabályokat Ti találjátok ki. És Ti is kell, hogy betartsátok/betartassátok.
A MAMI kupa egy keretet ad.
A kezdeti lelkesedést mindig felváltja ez az állapot, mondhatni törvényszerű.
Bármit kitalálhattok, pl. az MZ kupa szigorúan széria, precíz technikai szabályzattal. A Pannonia kupa meg a mindent lehet kategória.
Még egyszer, bármit lehet, de ne másra várjatok nektek kell megennetek, amit kifőztök.
A versenyzéssel nem szabad tönkretenni a barátságokat.
szépen szoltal. oan fasza volt egy évvel ezelött, voltam egyedul, aztan ketten , aztan negyen , majd a télre öszejottunk akár 8-10-en is. mostmeg mindenki szanaszét
bizom benne ha vége a versengésnek, megint járunk közös motorozasra mint azelott.
jöhetsz te is, meg más is.
A kisVéghnek úgy tudom, az ijedtségen és zúzódásokon kivül egyéb baja nincs.
Mondom csak félreértés a részemről. Van még 2verseny az idén, a jövőben meg majd látjuk
Továbbá az a véleményem,hogy jó lehetőség a Piteseknek a Mami kupa.Szervezet kereteken belül lehet versenyezni,de nem tartom jónak abból a szempontból,hogy hosszúak a pályák.Mivel nincs köbcenti határ,sem semmilyen szabály,így egy hosszú pályán könnyebben kijönnek a teljesítmény különbségek.Ezzel nem bántani akarok senkit.Minden tiszteletem a versenyzőknek,mert jó pilóta mindegyik.
Emlékszem még tavaly nézegettem képeket itt a fórumon a ,,Debrecen" környéki csapatról.Úgy irigyeltelek titeket,hogy van egy csapat akik mindig összejöttök egyet Pitezni.Család ,gyerekek,főzés....stb.Oda is költöztem volna(kis túlzással)
A versenyzéssel nem szabad tönkretenni a barátságokat.
Emlékszem Kakucson Zé azt mondta nekünk Pécsieknek,hogy ha kell inkább a 125-ös Pittel jön a következő versenyre,hogy ne menjen el a kedvünk az egésztől.Sajnos a hosszú ,gyors pályákon nem túl izgalmas a verseny,mert az a 7-8 ,,versenyző" elveszik a pályán.Ez egy próbálkozás idén és majd kiderül,hogy mennyire lesz életképes.Az egyéni véleményeket szívesen meghalgatom és vitába szállok,ha kell.Hiszen erre is való a fórum.
Minden kedves motorost, robogóst-scootereseket, utcai és pitbike-sm, várunk! Scooter gyorsulási edzések és motoros oktatások teszik szinvonalassá a pályanapokat!
A legfontosabb hogy a napi díjak a rendezvények alkalmával, kedvezöbb díjazásba kerülnek!
Tegnap nekem is sikerült végre hozzájutnom egy Pitbike-hoz és azután érdeklődnék, hogy egyszer két valaki is feltöltött képet a pitbikejáról, ahogy a kocsijukra hátuljára volt téve egy kerékpártrartóhoz hasonló tartóra helyezve és érdeklődnék, hogy meg tudnátok-e adni az elérhetőségét ( tel. szám lenne a lejgobb) nekik vagy valaki olyannak akinek hasonló megoldása van a kocsin, mert én is szeretnék valami hasonlót csináltatni.
Az egyik amúgy egy I.-es fehér Golf volt fehér pitbikeal ( ha jól emlékszem a tankin lefényképezve), a másik meg egy Swift I.-es zöld Pitbike-al.
Ilyen megoldásra gondolok, ha valaki nem értené, amit próbáltam körülírni : http://media.photobucket.com/i...
Remélem mihamarabbi választ kapok
Beszélnünk kellene!
Tudod a számom?
Imu ha tehetem elmegyek motorozni hozzátok.(nem versenyezni)
Majd kialakul.Bár Pitbikes hozzászólást várnék többet!
innova 3.00-10 hátsó gumi, cnc váltókar
4kilométeres páylára azért nem mennek, mert túl hosszú és túl drága (pring, hring) 3 kilométeresre azért mert csúszós az aszfalt (ering) 1 kilométeresre meg azért nem mert túl kicsi, városira (bábolna, Bgyarmat)meg azért nem, mert túl veszélyes:)
(miylen szabályok legyenek, hogy legaláb nagyjából kiegyenlített legyen a mezőny technikai szempontból, és ne az döntsön, kinek mire futja anyagilag)
A szabályainkat 4 éve magunk(a versenyzők) találjuk ki, közösen, szavazásos alapon, ha megálmodtuk, végigrágtuk, akkor beadjuk a MAMI-nak, akik rábólintanak, hiszen nekik édes mindegy.
(tavaly a supermotosokkal mentünk, ott uygan ez volt)
HA jól látom, nálatok az a probléma, hogy vannak élesebb gépek nagyobb hengerűrtartalommal,8talán 160ccm körül) és kevésbé ütősek talán 120ccm környékén (nem ismerem pontosan, de asszem iylesmi)
HA az a gond, hogy a drágább gépek lelépnek, esetleg csinálhatnátok külön kategóriát 120 és 160 ccm nek.
Mi is ezt csinltuk, nálunk is van egy kisebb és egy nagyobb kategória, ami jól körülírva különbözik, ezek eredményeit külön számontartjuk.
(persze a hivatalos mami eredmény, csak az abszolut eredmény)
A robisoknál például léghűtés-vízhűtés felosztás van, az mejdnem uygan az, mint a kis ccm nagy ccm.
Ki kell forgácsolni a szabályokat, és akkor mindenki megtalálja a lehetőségeinek megfelelő kategóriát.
Ha akartok sikánokat, megoldható. Gumi, szalmabála, bármi, de Nektek kell megoldani...
A MAMI kupa egy keretet ad.
A kezdeti lelkesedést mindig felváltja ez az állapot, mondhatni törvényszerű.
Bármit kitalálhattok, pl. az MZ kupa szigorúan széria, precíz technikai szabályzattal. A Pannonia kupa meg a mindent lehet kategória.
Még egyszer, bármit lehet, de ne másra várjatok nektek kell megennetek, amit kifőztök.
szépen szoltal. oan fasza volt egy évvel ezelött, voltam egyedul, aztan ketten , aztan negyen , majd a télre öszejottunk akár 8-10-en is. mostmeg mindenki szanaszét
bizom benne ha vége a versengésnek, megint járunk közös motorozasra mint azelott.
jöhetsz te is, meg más is.
Mondom csak félreértés a részemről. Van még 2verseny az idén, a jövőben meg majd látjuk
Amúgy mi lett a kis sráccal?(remélem semmi komoly)
A versenyzéssel nem szabad tönkretenni a barátságokat.
Emlékszem Kakucson Zé azt mondta nekünk Pécsieknek,hogy ha kell inkább a 125-ös Pittel jön a következő versenyre,hogy ne menjen el a kedvünk az egésztől.Sajnos a hosszú ,gyors pályákon nem túl izgalmas a verseny,mert az a 7-8 ,,versenyző" elveszik a pályán.Ez egy próbálkozás idén és majd kiderül,hogy mennyire lesz életképes.Az egyéni véleményeket szívesen meghalgatom és vitába szállok,ha kell.Hiszen erre is való a fórum.