250 es jobban kezelhető? ?Kinek?Akkorát rugott hogy azt hittem kiszakad a kezem.És 1 cm-t húztam sacc a gázon.A kanyarba lendülettel mentem be és az ugratókra is mert nem mertem gázt húzni hátha eldobja a seggét.
O.K.szólok,csak legyen jó idő mert múlt héten 2-3 nappal az eső után is állt sok helyen a víz a pályán.
Sógi az első körben az első visszafordító után a yamahával akkorát basz.dott mint az ólajtó .Pedig tud motorozni,nem most először ült motoron
Hetesről vettem (Kaposvár után 20 km sacc).Garantált 97es és full új 3 órát ment eddig a motorja.Új futómű cuccok,csapágyak stb-önélezős? hullámos versenyfékek elől hátul-verseny váltókar-új teló szimeringek-új olajak mindenhol,motorban,telókban-sportkipufogó-hibátlan karcmentes idomok-új gumik elöl,hátul-új láncszett stb stb stb.
Milliomos 20 éves sráctól,faterja autószerelő,tehát nem volt gond rákölteni neki folyamatosan bármi is kellett-és nem eladásra lett költve rá hanem magának csinálta.Mivel nem pályázott vele (mivel nincs a közelben) inkább endúró/erdő célra használta állítólag és a fatérral eggyütt moccoztak.
He-he gondolom Köszönöm szépen én csak a Banditot tudom cserébe felajánlani... az pont az ellenkező véglet... se nem kicsi se nem könnyű és eddig kétszer mentem vele erdei úton hát... pont nem oda való....
Előző héten a pályán összeismerkedtem 1 kx 125 és 1 yz 250 tulajjal.
Győzködtek hogy menjek eggyet a moccukkal és én mentem először a kx el.Brutális volt-mint a Cr em sacc kb.Aztán a 250 el is mentem eggyet.1-2 vége.Akkorát rugott a vas hogy nem mertem feljebb kapcsolni és 4-5000 nél tovább pörgetni.Akkor eldöntöttem hogy semmiképp se 250 veszek mert nem tudnék vele menni a hatalmas ereje miatt-pedig elötte nagyon azt akartam .Halálfélelmem volt rajta az alatt az 1 kör alatt-oda a 250 hez tényleg nagy tudás és tapasztalat kell.Sőt még jelenleg a Cr hez is amilyen brutális gépezet.
Qrva jó , gratulálok mondanom se kell igencsak kipróbálnám egyszer.... sok évvel ezelőtt volt szerencsém egy hasonlóhoz és tényleg nem sok köze van az első keréknek a talajhoz.... de fasza vót nagyon...
Vettem védőfelszerelést is elötte 1 nappal.Páncél,térd-könyökvédő-nadrágot-mezt-kesztyűt,csizmám meg van-bár nem full krosz de motoros , és hirtelen megfelel a célnak amíg óvatosan megyek .A krossz sisak folyamatban van,addig a pár napig ( ha lesz olyan idő eggyántalán) hordom az utcai hjc-t-védeni szerintem átmenetileg véd amíg kitalálom a sisak műsort.Ja és 125ccm de igazad van,nagyon meglepett engem is hogy milyen brutalitással megy.Nem szabad összehasonlítani a ccm eket ezt most nagyon megtanultam.A 80 kg hoz ez a kihegyezett majd közel 50 paci iszonyatos.
Sógi az első körben az első visszafordító után a yamahával akkorát basz.dott mint az ólajtó .Pedig tud motorozni,nem most először ült motoron
Milliomos 20 éves sráctól,faterja autószerelő,tehát nem volt gond rákölteni neki folyamatosan bármi is kellett-és nem eladásra lett költve rá hanem magának csinálta.Mivel nem pályázott vele (mivel nincs a közelben) inkább endúró/erdő célra használta állítólag és a fatérral eggyütt moccoztak.
a nagyot nem kell állandóan pörgetni
Győzködtek hogy menjek eggyet a moccukkal és én mentem először a kx el.Brutális volt-mint a Cr em sacc kb.Aztán a 250 el is mentem eggyet.1-2 vége.Akkorát rugott a vas hogy nem mertem feljebb kapcsolni és 4-5000 nél tovább pörgetni.Akkor eldöntöttem hogy semmiképp se 250 veszek mert nem tudnék vele menni a hatalmas ereje miatt-pedig elötte nagyon azt akartam .Halálfélelmem volt rajta az alatt az 1 kör alatt-oda a 250 hez tényleg nagy tudás és tapasztalat kell.Sőt még jelenleg a Cr hez is amilyen brutális gépezet.
mikori évjárat? honnan, kitől van?
vegyél védőfelszerelést, mert vigyázni kell a kis testedre!
ezek ilyenek
sok nagymotorost meg lehetne lepni vele, ha a feneke alá tesznek egy ilyet
nem látom a hengerét.. 125ös?