Hááá eztet vakerálom én is na.A Sala meg balos alkatrészeket keres asszem.
Ha felfele mennek és jobbos kanyar akkor az óóudi ment a belsőbe a soma a külsőbe és sodrósik a gixxivel akkor nekimehet az audi jobb hátuljának ergo a gixxi bal oldala rotty-a soma a hunyó.
Ha foditva mennek akkor a somát áttolja a szembejövőbe -mindene törik-vagy legalábbis a mocc jobb oldala és quattro bal oldala.
Balos kanyarnál mindez fordítva de az elmélet u.a.Szembe sehogy se érteném hogy az autó jobb hátulja és a mocc bal oldala-sehogy...
fölösleges itt vitatkozni, megtörtént kész. mi mentünk felfelé, ő jött lefelé. ha be lettem volna döntve nem tudja a lábszáram meg a bokám eltalálni. na ennyi.. nincs miről beszélni. ha ő volt a hibás ezvan, ha mindketten akkor is ezvan, ha énvoltam akkor is ez van. szerencsére nekik nem lett bajuk, a térdünk meg a gixer meg bírja.
Szép estét...
Én is most olvastam bele az előzőekbe...Hát, az nekem sem kerek, hogy az hogy a faszba lehet, hogy jobb hátul találta el az Audit...Szerintem max akkor, ha fölfelé mentek mindketten és az Audi a belső sávban, a motoros meg jobbról előzi...de átsodródni akkor is csak balos kanyarban tud az Audi...különben...
Mindenképpen szerencse, hogy nem lett nagyobb baj belőle
Ja, még csak annyit...a kurvaanyázást meg tényleg nem kellene itt..
Mondjuk vizuális tipus vagyok de hogy a szarba sikerült összebaszni a jobb hátulját a kocsinak?Akkor a szalagkorlát és az autó között kellett lenni a motornak...Lerajzoltam 3X is hátha én vagyok a hülye ...
A jobb hátulja a leg védettebb mert ha a mocc sokall be és nekimegy akkor az a bal hátulja nem?Mert ellenkező irányba mennek tehát két bal oldal érintkezhet vagy frontál van.Na most akkor ez nem kerek. Max angliában.
Nekem az Attis mesélte el aki az audival volt(Attis-országosbajnok motorversenyzőha vki nem tudná)Ő ment lefele neki az egy jobbos na ha ő kicsuszott volna akkor mivel találja el?nah?az elejével nem?!Az autónak a jobb hátulja lett összebaszva akkor azt hogy?keresztbe állt a Quattro?na ahhoz bekéne érkezni 2kiloval biztos:) Nagyon egyszerű a kép ha lerajzolod magad elé akkor látható h a motoros srác döntötte rá!ha egy auto telibe ver akár 60 al te nem maradsz rajta azt garantálom!
Mindenkinek széles utat!
Részedről-mivel én nem láttam itt elötte sem vitát .
De ha te tudod mi hogy történt akkor osszad már meg velünk is légyszíves mert mi csak 1 verziót ismerünk .Amit hallunk-olvasunk az csak a szokásos-egy állat motoros a 66sz úton a mecsekbe stb-de a Sala szerint nem ő volt a hunyó.
Mivel én nem voltam ott és semmit sem tudok kiváncsi lennék a te verziódra is ,gondolom te tudod ha ismered és véded a másik felet.Ha meg nem tudod mi hogy akkor meg...
hallod srác hajrá látogasd meg csak nehogy forditva süljön el a dolog csak 120 kilo izom:D amugy kurvára nem az attis baszta el gondolkozzatok már egy quattro audi eláll keresztbe?és akkor a hátuljával kapja el?na ennyít erről vita lezárva!
haj sala én is jobbulást kivánok nekd meg az asszonykádnak is az audisnak meg a ku anyját kapja be elbsz@szta és még el sem vállalja én lehet hogy meglátogatnám otthon egy fa testápoloval
Ma is egy Kapsvári motoros az árokba csuszott egy autos miatt aki elévágott a visszaforditó kanyarál. A müszerfal, a tükrök apró darabokra törtek a blok megrepett olaj kifolyt.
na srácok elolvastam a blikket is. nem a helikobakter vitt el, mert inkább mentőzünk. amugy az autós nem ismerte el, + még ismerem is. Amugy jah, lánykának megy a bőrruci télen. Kérdeztem is anyáméktól hogy bután fognak e nézni ha karácsonyra 37 es női csizmát kérek :) amugy nem tom hogy szedtem össze, de lényeg hogy sikerült. ha valaki ismerőstől tud olcsón, bal idom kisebb részét, tükröt, meg kormány csutkát akkor az majd fog érdekelni. mert eddig 60 at mondtak rá. valamit ki kell majd találni:) de remélem jövő szezonra meglesz minden. Jard nem kötekedett mert elvitt a mentő. :) köszi mindenkinek. ha hétvégén szép idő van akkor pihenőn talállkozunk. kimankózunk:)
Jobbulást kívánok mindkettőtöknek! És gratula, hogy az eltört kormánnyal is meg tudtad fogni a mocit! Audis orra, foga nem sérült? Csak mert egy sisakos lefejelést megérdemelt volna!
Amúgy meg midenki vigyázzon magára, mert ma egy barátom is elesett Orfű fele, és sajnos neki is a bokája sérült meg.
Ha felfele mennek és jobbos kanyar akkor az óóudi ment a belsőbe a soma a külsőbe és sodrósik a gixxivel akkor nekimehet az audi jobb hátuljának ergo a gixxi bal oldala rotty-a soma a hunyó.
Ha foditva mennek akkor a somát áttolja a szembejövőbe -mindene törik-vagy legalábbis a mocc jobb oldala és quattro bal oldala.
Balos kanyarnál mindez fordítva de az elmélet u.a.Szembe sehogy se érteném hogy az autó jobb hátulja és a mocc bal oldala-sehogy...
Én is most olvastam bele az előzőekbe...Hát, az nekem sem kerek, hogy az hogy a faszba lehet, hogy jobb hátul találta el az Audit...Szerintem max akkor, ha fölfelé mentek mindketten és az Audi a belső sávban, a motoros meg jobbról előzi...de átsodródni akkor is csak balos kanyarban tud az Audi...különben...
Mindenképpen szerencse, hogy nem lett nagyobb baj belőle
Ja, még csak annyit...a kurvaanyázást meg tényleg nem kellene itt..
Mondjuk vizuális tipus vagyok de hogy a szarba sikerült összebaszni a jobb hátulját a kocsinak?Akkor a szalagkorlát és az autó között kellett lenni a motornak...Lerajzoltam 3X is hátha én vagyok a hülye ...
A jobb hátulja a leg védettebb mert ha a mocc sokall be és nekimegy akkor az a bal hátulja nem?Mert ellenkező irányba mennek tehát két bal oldal érintkezhet vagy frontál van.Na most akkor ez nem kerek. Max angliában.
Mindenkinek széles utat!
De ha te tudod mi hogy történt akkor osszad már meg velünk is légyszíves mert mi csak 1 verziót ismerünk .Amit hallunk-olvasunk az csak a szokásos-egy állat motoros a 66sz úton a mecsekbe stb-de a Sala szerint nem ő volt a hunyó.
Mivel én nem voltam ott és semmit sem tudok kiváncsi lennék a te verziódra is ,gondolom te tudod ha ismered és véded a másik felet.Ha meg nem tudod mi hogy akkor meg...
Amúgy meg midenki vigyázzon magára, mert ma egy barátom is elesett Orfű fele, és sajnos neki is a bokája sérült meg.
Hát itt a szezon vége.