Sziasztok!
Szeretnék ezekben a hideg napokban, némi melegséget vinni a motoros szívekbe, ezzel a kis videóval. A japcsik ismét alkottak, főleg a video közepétől észbontó a koreográfia. http://www.sportmotor.hu/motor...
Hali.Szerintem ha teheted ne nagyon járasd tartósan 9000 fordulaton mert az tuti hogy használni nem használ neki.Az hogy el-el pörgeted neki odáig az szerintem sem gáz de tartósan. ..odabasz neki az biztos.Ha még valami japán (nem azért mert az olasz de...) lenne akkor sem tuti hogy használna neki de szó mi szó én is van hogy lecibálom neki tiltásig 1-2 alkalommal,de nem minden nap és minden eggyes alkalommal.Szóval tapasztad ki hogy mi az a normál használathoz jó fordulat mint ahogy "kollegám"is itt mondta az elöbb és használd jóóó sokáig.Ne meg cibáld meg neki had menjen
Igazából szerintem neked kell érezni, hogy mi az a fordulat amin kellemesen megy (nem visít és nem is erőlködik feleslegesen)
Mellesleg a jó 2T olajjal és kis odafigyeléssel sokat spórolhatsz a szervizeken.Én napi használatban jártam egy 94-es AF-1 Futura-val, ezen 90-es pollini volt de igazából így sem húzta rövidebb ideig mint a gyári hengerszettel
Pedig én is el-el húztam a száját .
Helló Mindenkinek! :)
Remélem nem baj, h ide írok, de hát siklósi vagyok ami szerintem belefér a Pécs környéke kategóriába! :)
Nem vagyok nagyon otthon ebben a fórumvilágban, de csak egy egyszerű kérdést szeretnék feltenni! :)
Utazóba mekkora fordulatszámon ajánlott pörgetni egy 50-es kávédarálót? :D Azaz egy 70-es Polini hengeres Aprilia AF-1-em van! :)
Mert hallottam az elmúlt napon, h a 9000-res fordulatszámot is bírnia kell...
De én hang alapján inkább 6000-7000-nél szoktam használni...
Esetleg valami tipp és javaslat? :)
Köszönöm szépen.Rendes vagy,ha esetleg úgy tervezem meglátogatom a pályát szerintem rácsörgök,nagy baj nem lehet abból az tuti.De akkor jól láttam múltkor hogy boldog,boldogtalan (70/80% ) ott motorozgat és le mertem volna fogadni hogy nem voltak vérprofi csapattagok ahogy mentek .Én nem vagyok profi crossos de még mindíg jobb ott próbálkozni/gyakorolni mint a közúton egy részben ismeretlen motorral.Bár én ezért használom a lőteret-se fa/se baj-viszont technikás részek is vannak ahol ki lehet ismerni hogy viselkedik a mocc.
Hy, ha még nem kopott le a tábláról a telefonszám, akkor azon ottvan egy szám (PMSE-Elnök) azt felhivod, hogy lehet- e menni akkor nyugodt a lelked, de az idegenek 70-80 %-a nem hivja föl, amig nem csinál kárt, addig nincs is probléma belőle. Nekem idén már nemhiszem, hogy azon a pályán lesz lelki erőm menni a baleset miatt Biztonság kedvéért a szám: 06 20/ kilenc négy három hetven nyolcvan- Nagy Attila
Hali!
Gyógyult és pihent "agyu" vagyok. Most már csak a fogamnak kell helyre jönni, mert sajna ráhúzódott az influenza, de a fogdoki már dolgozik rajta.
De érdekesség képpen pár hónappal ezelött (talán augusztusban) voltam azon a krosszpályán versenyt nézni a családdal-mint néző csak- és elképesztő mit mentek ott a motorokkal.Csak néztem hogy 5-10 cm porban-homokban-sárban hogy merik neki cibálni.Volt is 1-2 borulás és nem kívánom magamnak-bár én óvatosabb vagyok főleg az ismeretlennel szemben.De ahhoz meg kéne szokni a motort és baromira megtanulni bánni a technikával hogy úgy merjek menni (megpróbáljak inkább) mint azok a profik.
Ja neeem.Mivel nem vagyok profi krosszos csak nagyon óvatosan ismerkedve használom az endurót.Az erdő nálam a szabolcsfalu-vasas közti két hatalmas hegyvidékes lőtéri rész erdős közepét jelenti,állatkodni meg a vasasi lőtéren szoktam csak,és otthon meg tudják hogy ott vagyok,ha bármi lenne 2 perc sétára laknak fateromék.Nálam inkább a terepjárás van előnyben és nem a gyors erdőben száguldás elsősorban szerencsére.De még nem tartok ott hogy 12 méter magasba repkedjek és 90 el menjek fel a sziklafalon .Az ismeretlen részen 30-40 km/h is soknak tűnik de komolyan-aki nem jár ilyen motorral terepen az nem is gondolná hogy nem is kevés az a 40 es tempó,ahol meg ismerem a terepet azért bátrabb vagyok és ott kerekezgetek,gyorsulgatok és ott mászok dombot,hegyet (már ha annak nevezhető-de vannak jó részek).De amúgy én alapjában inkább a motorral ismerkedek először mivel nem ültem crosson vagy 5 éve a sport meg nem kicsit más.
egyedül ne menj rá.. ne legyen,de ha véletlen eldölsz és segitség kellene... erdőben sem tanácsos egyedül menni..
megeszneka medvék mielött rádtalálna valaki..
Most majd magyarázom azzal otthon hogy a kmx nek meg jó helye lessz az előszobába ahol meg ugyebár 2 motor nem fér el egymás mellett a 6 négyzetméternyi helyen.Kint meg már csak nem hagyom az udvaron (bár van tető/nyitott garázs is) a kocsi mellett elférne,ha nagyon nagyon akarnám megoldanám azért.
Jaa.Amúgy tavaly is bent volt a házba de igaz csak az előszobáig jutottam vele .Idén már csak csak bejut hogy nehogy megfázzon odakint a hideg előszobába.Mint egy jó okos kutya.Egyre beljebb és beljebb jut .
Hát akkor nem tudom merészkedjek e rá.Bár max ha nincs ott senki kipróbálom ha meg jönnek akkor átengedem a pályát a profiknak .Nagy baj csak nem lessz belőle ha kipróbálom
Amúgy lehet hétvégén én is lemosom és rendberakom télire a ZX et ,és ebben a pocsék időben lehet hogy csak a kmx et használom majd.Kellemetlen lenne most szezon végén elcsúszni vele a dzsuvás nyálkás úton.A kmx meg nem tud olyan anyagilag hatalmas kárt magával hordozni ha a földesúton/pályán/erdőbe stb 30-40 el elcsúszok vele.A Zx meg bekerül majd a szobába a radiátor mellé pihizni.
Hello .hát azért én nem vagyok ennyire elszánt de én is nagyon élvezem,és most még tart az újdonság ereje is .Amúgy nem tudod megmondani azt hogy a 6os út melletti (homokbánya melletti vasas felé) krosszpálya használható e szabadon vagy fizetős/engedélyköteles-e.Vagy ha arra járok akkor lehet ott menni pár kört rajta?Szombaton arra is elnéztem az erdőn át és páran álltak a pálya mellett beszélgetve,de nem mentem fel a pályára és nem is kérdeztem meg hogy lehetne e menni rajta párat.Szerinted ?Amúgy jut eszembe hogy holnap kiderül elvileg mi lessz a robesszal kapcsolatban.
szép ködöd napunk van
egy nappal közelebb vagyunk a tavaszhoz