Figyelj,semmi gáz nincs abból,hogy kicsit lassabban kanyarodsz...abból mondom,baj még nem volt. Az lenne a para,ha nem félnél,bedöntenéd aztán repülnél be a korlát alá....az már tényleg gázos lenne Így viszont sztem semmi vész nincs.
Na ez az.Tegnap néztem faterodét a nyomdánál és iszonyat tapadós guma.A metzeler M1 és M3 közti különbség az mondják(írják) nem ég és föld különbségű.És itt jön a dologba a félsz szerintem részemről.Tuti lehetne még jobban dönteni de a kanyar elött inkább kicsit mégis visszaveszek és úgy döntöm rá.Pedig lehet bemenne az a kigondolt tempóval is de ki tudja-és ha nem az gáz?Ezért kell kitapasztalni/litapasztalnom mit bír a pld guma,és akkor már ha nincs meg a félsz akkor lehet térdig döntögetni a vasat ahogy kell ,ahogy faterod pld csinálja.
szevasztok nekem azt monta tegnap a taxis ati hogy nem a legjobb gumim van fenn mondott valamit de má nem emlékszem majd rákérdezek legközelebb azt monta hogy ezek elég csuszos gumik
Fateré nagyon ragadós Pireli,az enyém meg Metzeller M3 Sporttech és igazából mind2 elég megbízható eddig Az enyém is frankón bemelegszik...fateré meg olyan mint a gyurma ha meleg
Na ez az .Jó gumi és meleg gumi.Az addig o.k.Hátul Conti road attack új van-elől Metzeler M1 új van.Bemelegszik mindkettő szerintem amennyire kell.Ez is o.k.szerintem.Namost.Azt hogy ezek mennyire alkalmasak arra (nem tescós gumik az tuti de nem is pirelli supercorsa pályagumik) hogy fullra le lehessen dönteni velük a moccot azt nem tudom sajnos.Nehogy úgy járjak hogy döntöm döntöm azt sok lesz hírtelen mert megadja magát a tapadás.Hozzáteszem hogy még eddig kanyarban egyszer sem csúszott meg eggyik sem soha (csak nagyon vad kigyorsítástól a hátsó pörgött el) de ki tudja ezeknél hol a határ.Na ezt kell kitapasztalni nekem,nehogy egyszercsak a centrifugális erő nagyobb legyen mint amit a gumi tapadása meg tud fogni.
Én is 4-5-ben de inkább 5-ben jövök felfelé végig,nehogy kiforduljon alólam kigyorsításoknál....egyedül a visszafordító balosban tolom 3.-ba. Jó gumi kell,meleg gumi kell és nem lehet baj
Én is így gondolom .Abbol nagy baj nem lehet ha óvatos az ember.Amúgy lehet hogy igazad van és az ültetés is közrejátszik (bár az elején is ugyanannyi lett ültetve) a dologban.Bár 3 napja még volt vagy 3 cm-rinyacsík most meg van 1.5 cm. Meg te is mondtad hogy ahogy láttad mikor jöttél mögöttem hogy lehetne még jobban is dönteni.Szerintem bár az ültetés nem használ az tény (inkább alátétezni-emelni kéne a seggét) de az én parám jobban ludas a dologba.És ami a fő dolog-talán nem bízom a gumikba (félek hogy kicsúszik) és attol is fosok hogy leér valami és az dobja meg az miatt csúszik ki.Bár lehet hogy hülyeség-kevés esély van leérni bárminek akkor már nagyon dönteni kellene tudom és is.De a gumiban lehet jobban kéne bíznom,attol nagyon parázok hogy megcsúszik a gumi azt kicsúszik a mocc.
Abból még sosem volt baj,ha vki kicsit óvatosabb a kelleténél Lehet amúgy,hogy az ültetés nem kimondottan tett jót a motor fordulékonyságának,azért érzed furcsának kanyaroknál.
Hát Fire én nem tudom .Én tavaly vettem ezt,elötte is sokat motoroztam nagymotorral (600-as több is).Én mégis fosok pld egyik pillanatról a másikra fullra ledönteni illetve annyira mint te vagy faterod (arra is gondoltam talán a súlya nagyobb mint az eddigi pld 600 as moccoknak és ez furcsa nekem) és komolyan mondom még így is sokszor meglep a vas.Túl gyors,túl erős bárhol,bármikor.És lehet hogy ezért is vagyok óvatosabb mint talán kéne.De szerintem ez nem baj (legalábbis nekem nem baj).Azt mondom majd ha minden nap megyek/megyünk és nem lesz 1 hét kihagyás 2 menet közt akkor jobban ki lehet tapasztalni a gép reakcióit is.
Szerintem egy 600-as az a motor amit ha nagyon érzed a témát és frankón be van lőve a technika és ráadásul még össze is vagytok szokva+jó napod van,akkor esetleg ki lehet motorozni.
A Busa képességei messze-messze túlmutatnak a legtöbb halandó képességein
Az 5 évet csak képletesen értettem én is.Persze hogy nem kell annyi.Kimotorozni?Itt magyaroszágon?Soha nem lehetne szerintem egy busát.Sőőőt.Talán egy 600 as motort sem lehetne igazán kimotorozni.1 ben megszegsz bármilyen magyarországon érvényben lévő szabályt.
Ki az a srác a millével?
igabo ha mentek pihenőbe csörögj pls...
A Busa képességei messze-messze túlmutatnak a legtöbb halandó képességein