Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha sok fánkot viszek akkor simán lehetsz 110.

Tanult barátom mondaná ember kell oda nem Jeti
Figyu Gonzalító!
95 kg vagyok,elől teljesen be volt tekerve a rugó előfeszítés,hátul is lett feszítve,de csak annyira hogy a sag jó legyen.
Nem tudom hogy viselkedett volna ha 110kg vagyok és ezt már nem is tudom meg.
De valószínű összeülne....
Mint ahogy alattad is.....(tudom ki vagy)
Áhhh...
Köszönöm szépen. Már megérte regisztrálni.
A gyors gázkar boltban.
Majd kibaszok én neked méla undorral egy olyan 56-ot, hogy rögtön öszeszarod magadat.
Te ökörmarha, TEEEEEEEEEEE...............
Kolléga urak.
Hol lehet venni jó minőségű gyors gázkart, normális áron?
Nekem lenne egy kérdésem hozzád.Széria futóművel mentél ilyen időt.A súlyodhoz pont jó volt a rugó ami benne volt?Ha tegyük fel 100 kiló felett lennél,akkor is el tudtad volna érni ezt az időt?Vagy kellett volna rugót cserélned,hogy elérd ezt az időt?
Nem félsz, hogy elverem a szádat?




Senkit nem akartam megbántani!
Én így látom a dolgokat
A lényeg ami lemaradt!
Magunkba kell a problémát keresni nem a motorba,futóműbe....
Ha a hringet vesszük, ne 2:10 ről számoljuk vissza hogy mitől mennyit fejlődtem...mert ez így faszság.
bármelyik mai sportmotorral el lehet jutni 1:58-2:00 körül onnan már lehet mondani hogy mit érzel és a megfelelő szakértővel elindulni a jó irányba
Nekem a K5 1000 széria futóművel gurult.1:58,4 et tudtam vele a hringen, mindig erősen használt gumival mentem.
Egy ismerősöm aki ért hozzá meglökdöste ,beállította.Tökéletesen működött.Egyáltalán nem éreztem 58 nál hogy valami nem ok a futóművel.Jól fordult,tartotta az ívet,nem pumpált stb stb.
Terveim közt volt hogy majd veszek új gumit és akkor megmutatom,hogy kell kibaszni az 56 ot,de csóró vagyok meg hát kurvára nincs arányba az én értékrendemben a 100000=2 másodperc című sztori ezért ez a fejezet kimaradt az életem abból a szakaszából amit a K5-1000el töltöttem.
Idén méla undorral rá kell hogy üljek a K9-re és ha esetleg netalántán kibaszom vele az 56 ot vagy az 55 öt szintén széria futóművel akkor aztán elmehet mindeki a faszba a szelepelésével meg az öhlinsével...
Tisztelet a kivétel 2005 és előtti gépek
Szia Ficak mindenképp az átszelepelést végző cég beállításait használd mert ugyanabban a csillapító tű helyzetében az olaj csere és átszelepelés miatt a csillapítás teljesen más mint a gyári.
Várom futómüvel kapcsolatos kérdéseiteket őszintén válaszolok mert értek hozzá és ebből élek és nekem fontos a szakmám és a cégeim és ezért jutottam el idáig egy idegen országban is.
K.Béla.
Te mit gondolsz? Ugye át van szelepelve elöl - hátul a téma.
Szerinted milyen alapokkal kezdjek neki a szezonnak? Jó az ha a gyári értékekre tekerem a csavarokat és abból indulok ki? Vagy maradjak a tavaly beállított értékeknél?
Én nem mernék %-ot mondani de, hogy autóban nem zavar ha mászik a hátulja az biztos. Motoron ezt azért annyira nem élvezem. Ezért hát én is úgy gondolom, hogy autóval közelebb lehet kerülni a határainkhoz mint motoron. Két keréken kaszni nélkül normális ember jobban félti a picsácskáját.
egyezek de én 50%-50% osztom szét az arányokat
Én nem egy motorost ismerek a ringen, akinek a motorjában nagyobb értékű tuning van, mint a motor értéke. Ennek ellenére a széria közeli 600-assal kikerülöm(néha ). Ez nem feltétlen azért van, mert hű de jó vagyok, inkább ők hű annyira nem jók, tuninggal sem. De megmondták az igazán okosak amikor Alonso fikázta a motorosokat, hogy míg autóban 80% technika 20% tudás, addig motoron ez fordított arány. Én egyetértek vele.
Kedeves Jani de mi volt a köridő GP technikával!
Azt ugye meg talán le se írjam, hogy csak egy oldalra lett beszerelve! De nem mondom meg melyikre!
Ismered Sonájt kérdezd meg mennyit tudott menni a 2005 ös mocijával gyári futómüvel a Dávid ja el ne felejtsem kölcsönadtam neki egy első rugót, ennyi volt a tuning meg nekem a nagy kasza.
A futómű témához még csak annyit. Én tavaly kezdtem el foglalkozni vele. Saját magam állítgattam, pár hónap alatt rájöttem hogy mit érdemes csavargatni ahoz hogy jobb legyen. Nyárra a motorom érezhetően jobban viselkedett, köridőkben komoly fejlődést sikerült elérnem. Persze nem vagyok profi a témában, de úgy gondolom hogy a gyárin jól meg lehet tanulni az alapokat. Aztán érdemes tuning cuccot vásárolni. Erre az évre olajcsere + szelepelés elöl hátul. Kiváncsian várom az eredményeket.
Hát erröl eltérö a véleményünk én mindig csak akkor mentem gyorsabban ha valami volt csinálva a motorral a motorra a fizika törvényei vonatkoznak és egyszerüen azt nem lehet meghazudtolni, ha rossz a motor nemlehet vele menni sztem bár lehet hogy kicsit furcsa lesz nagyon jo példa a szimulátor a sok változo körülmény miatt a valo életbe ebbe a sportba nehéz bármit teljesen objektive lemérni én rengeteget szimulátoroztam f1-el és mondjuk hogy adott pályán szimulátorba Hungaroringen nagyon hamar elértem 1:21-re aztán megin viszonylaeg könnyen de azért koránt se olyan könnyen 1:20ra aztán utána már csak egy fél másodpercet tudtam beletenni kinkeservvel a max amit sztem ember életébe adott körülmények között ki tud hozni az 1:19 alja lenne szimulátorba az analogia teljesen ugyanilyen a motorozásba is (persze most itt biztos jöttök hogy az játék meg minden ilyesmi de azért vessünk egy pillantást hogy Michelis vagy az egész magyar mezöny honnan kezdte) amint tudsz valamennyire értelmesen menni utána már nagyon kicsi lesz az emberi tényezö mint ahogy a szimulátor is mutatja mert ott mindig uolyanok a körülmények és tényleg ott minden a pilotán mulik nincs kibuvo nincs szöveg persze egy futomüvesnek nyilván az a kényelmes hogy a versenyzö a hibás én forditva látom van egy határ amelyik határ kis rátermettséggel és tapasztalattal fizikai korláttá válik viszonylag hamar pilota szempontbol onnantol pedig motor minden bármelyik motorsportág ezt igazolja nüanszok persze lehetnek versenyzö és versenyzö közt de azt tizedekben századokban mérik és igenis az hogy én megyek nullanullát a pataki meg 51et az motor
He he!
Snowine leszerződött a futóművesekkel Ezen túl az összes "lassú"azt hiszi,hogy csak a futóműve a ludas.Lesz munkájuk majd a ringen tekergetni ide oda.
Örülök hogy te így ítéled meg a munkám! Köszi