Énis kiváncsi vagyok ha nem titok írd meg én sem hiszem hogy a padozással volt gond mivel nekem elég jo eredmény jött ki nyilván ugyanúgy csinált mindent nem akarom arra fogni hogy elcseszték (az ajánlásomat amugy ettől függetlenül fenntartom), de azt se hiszem hogy a blokk ludas bár ha használtan vetted akkor az előélete mindig kérdéses. Sztem valami elektronikai malőr volt a hibakódokkal sem lehet viccelni azt nagyon fontos megnézni én már basztam rá ezzel r6al. Én az egész motort csavarrol csavarra vezetékröl vezetékre ujraépíteném, mindent duplán átellenőrizve, nem tudok jobbat mondani.
Én 10 kilóval nehezebb vagyok, és 2.00ig nem nyúltam a futóműhöz, akkor is csak szelepelve lett. Ha érzed, hogy valami nem jó, akkor érdemes utána menni, de lehet csak beállítás kérdése.
Engem pont nem érdekel a papír, sokkal inkább az, hogy ne legyen 5-10 LE hátrányom abban a mezőnyben, ahol boldogulni szeretnék! De jó tudni mi van alattam, és sokan mondanak sokfélét, sajna az én esetemben ez reális volt.
Az miért van, hogy a gyöngyösi illetőségű uriembert nemzetközi körökben a Dynojet nem ajánlja, mert irreális eredményeket hoz ki a mérésekkor? 600-as (VB, EB, SST-SSP) motoroknál, míg a pesti uriember 130 LE körüli eredményeket hoz ki, és mér, addig a gyöngyösi 10-15 LE-vel többet. Aztán ugyanez a mérés a Dynojet gyári kamionjában is a 130-hoz közelít. Mindenesetre érdekes, nem? Sok embernek az a lényeg, hogy kapjon egy papírt amin 140-145 LE van. Arra nem gondolnak, hogy az faszság?
Szia!
Ha 2008-as R6-od volt akkor biztos tudsz nekem válaszolni. A gyári futóművedbe te cseréltél valamit ahhoz, hogy egy jó beállításod legyen? Érdemes valamit cserélni 75 kg-hoz vagy jó a gyári?
A hétvégén kikerül a blokk, és az említett szerviz megtörténik. Sajna nem valószínű, hogy a padozással volt a gond, mert pályán is érezhető volt, különösen hogy állandóan a célegyenesben előztek meg.
Remélem a beavatkozás segít majd, marha kíváncsi vagyok az eredményre.
Ahova te vitted nem te vagy az első akinek ilyen rossz eredmények jöttek ki legalábbis én ezt hallottam ráadásul zsírosan uj blokkokkal is. Nekem amugy uott 116.5 jött ki r6-ra 2008as modellel 2006os akrával (bár ennek vleg semmi jelentösége elvileg más a dob) +pécé 30 fokos hömérsékleten ugyhogy én nem panaszkodhatok. Sztem ha ilyen öreg a blokk akkor hajtokarcsapágy és fötengelycsapágy csere lehetne de az nem egy tétel legalábbis a már tárgyalt (teljesen felesleges) szelepcseréhez képest pláne ha magad csinálod lekell tölteni egy szerviz manuált és el se lehet rontani, meg szelephézag beállítás mindenkép érdemes. Az tény hogy a szelepek nyúnak föleg a kipuff oldal ahol semmi hütést nem kap és gyakorlatilag vörösen izzik folyamatosan a szivooldallal ellentétbe ahova folyamatosan áramlik a hűs benya. A gyenge eredmény bármitöl lehet amugy én nem gyanakszok arra hogy a blokk gyengült el ettöl függetlenül érdemes megcsinálni a fent említett karbantartást, asszem 2000 forint a csapágy és kell belöle 8. Szoval elektronika is lehet roszul bekötött pécé (bár azt azér nehéz elcseszni) de lehet akár rossz pécé is nekem pl a gyorsválto ment el ugy hogy gyakorlatilag működött hibátlanul csak nem lehetett állitani mer az a funkcio ütés következtében elment, valamelyik áramkör rész megsérült ami nem vágta teljesen gallyra csak részben. Egy szó mint 100 a lehetöségek tárháza végtelen ki kell vizsgálni és sztem -és ez nem a reklám helye- érdemes a gyöngyösi illetőségű uriemberhez vinni állitani amugy nekem bőven 4000 pályakilóméter felett gyakorlatilag 1 lovat se dobott el az r6.
ne viccelj, ott nem azért estem el
összeakadtam valakivel
és amikor a kavicsban is még a krományon logtam (sajnos ez gázon logást jelent) akkor már épp hogy én akartam megválni a géptől mert a fal nagyon jött felém
Igen ezért is korrigáltam a hozzászolást nekem ilyen mélységű tapasztalatom nincs vele és mivel tényleg profi csapatok is használják ezért biztos lehet jó. Viszont az eredetileg vázolt problémára nem megoldás semiképp, mármint a kormány emelgetésre egyenesekbe. Amúgy arra irtam hogy beavatkozik ahol nemkéne és ahol meg kéne ott nem hogy a pálya bizonyos részein mit csinál fordulatszámtol függetlenül pl minusz kettöböl kifele folyamatosan ropogott meg +1be is totál feleslegesen viszont az uszodába a huplikon meg gyönyörüen ment el a segge és nemcsinált semmit, de ez csak 1 tapasztalat egy garázsbol kihozott teljesen beállitatlan motorral messzemenő következtetéseket nemlehet belöle levonni. Bár én akkor is dynojet párti maradok :P
Én jelenleg 3 éve motorozom ua a blokkal mindössze olajcserés beavatkozásokkal. Tavaly év elején padozásnál pc+rendszerrel kevesebb teljesítményt adott le, mint egy gyári motor a szalonból kitolva. tuningolni nem fogom a blokkot, de azt hiszem ráfér egy alaposabb szerviz, és egy kis generál...
De érdekelne mi lehet az oka!?
@Snowine
evvel nem teljesen értek egyet
"bazzaz TC egy kalap szamócát nem ér tapasztalataim szerint ott dolgozik ahol nem kéne, rontva a köridöt, ahol meg tényleg bekéne avatkozni ott semmit nemcsinál"
ha te pontosan tudod hogy hol dolgozik feleslegesen akkor a laptopodon azoknál a fordulatszámoknál csökkentheted a TC beavatkozást
Ahol meg tudod hogy be kéne avatkoznia de nem teszi, azoknál a fordulatszámoknál magasabb beavatkozást programozhatsz.
Ha ezt nem fordulatszámra hanem gázkar állásra tudod inkább pontositani akkor a Bazzaznál a gázkar állásra is beállíthatod a TC beavatkozási hatásfokot
Ha pedig bizonyos sebesség fokozatokban akarod a TC szabályozást érezni, akkor a BAzzaz ezt is megengedi neked akár a pálya szélén, csak a laptopod kell hozzá
korlátlan számu térképet irhatsz magadnak és ezeket otthon éjjel előre is megirhatod és bármennyiszer cserélheted ezeket a térképeket.
és ezek összességét még a kormányon lévő kapcsolon keresztül 10 fokozatban felerősitheted illetve legyengitheted
én nekem a k5 ben is van és a k9 ben is tehát 4. éve használom és még egyszer sem ment el a segge kigyorsitáson pedig a haverok szerint brutális fekete csikot rajzolok kigyorsitáson
most tett Almano bele egy TC aktiv visszajelző led-et amitől pont ezt várom, hogy mégtisztábban léssam hogy mennyiszer, mikor avatkzik be a TC. Egy felszerelt kamerával, gyerekjáték lesz visszanézni a felvételt ahol tisztán fogom látni hogy mikor gyullad ki a TC lámpa, melyik fordulatnál melyik sebességnél, ezek alapján szerintem sokkal jobb TC térképeket fogok tudni magamnak irni
Hajrá Bazzaz
Ja még annyit hogy a bazaz-al egyszer mentem csak egy teljesen nyers motoron, úgy hogy szerintem összevissza el volt állítva minden ugyhogy a técé-je még akár jo is lehet, jól beállítva, a jordan ama team is használja pedig 5 milió dodós éves költségvetésböl nemhiszem hogy szart vennének, de emelkedésgátlót biztos hogy nem tud az fizikai képtelenség lenne.
Csak az érzékelős "técé" a jó azért írom idézöjelbe mert ez nem a técé funkcio hanem az emelkedésgátló amilyen jelenségről írok az egyenesbe történik meg értelmeszerűen és nem lapon. Emelkedésgátlót pedig csakis elsö hátsó érzékelővel lehet csinálni amint az eleje elhagyja a talajt lelassul a kerék a hátsóval összeveti és azonnal elcsapja a gázt. A másik baj hogyha még van ilyen cuccod akkoris veszitesz -igaz korántse annyit mintha elcsapnád a gázt mivel az elektronika pár ezerszer legalább gyorsabb mintaz emberi csukló- hiszen az elektronika is elveszi a gázt ahol jo futoművel át tudna menni anélkül hogy egyszer is megszólalna tehát az általam olyannyira kedvelt tétel megáll neveztesen hogy elektronikával nem lehet futómüvet csinálni. A bazaz a fordulatmegugrásokat érzékeli ebböl következően ilyet nem tud, de tapasztalatból is mondom a bazaz técé egy kalap szamócát nem ér tapasztalataim szerint ott dolgozik ahol nem kéne, rontva a köridöt, ahol meg tényleg bekéne avatkozni ott semmit nemcsinál.
mondjuk egy Traction Control-lal ezt kilehet küszöbölni (Ducatiba van gyárilag, vagy egy jól behangolt Bazzazba), viszont amit írtál az valóban ígyvan, illetve ha megnézed IDM-en tesznek bele mindent és pukkannak a blokkok nemegyszer!
Új gumi adott hőmérsékletre, jó futómű, jó pilóta :)
Tovább megyek nyugodtan el lehet nekem hinni hogy pc+rendszerrel hatszázzal legalább 54-et lehet menni ezressel meg 51-et teljesen hozzányúlatlan blokkal Hungarón "gyors" pályákon valamennyivel többet számithat a reszelés de az arányok minimálisan változnak ott is. Söt ezressel nem hogy gyorsabb leszel a tuningblokk+szar futómű párosítás esetén, hanem lasabb mivel kurvára emeli az elejét minden kanyarba és szar futőművel kicsavarja a kezedből a kormányt ha tetszik ha nem és ha maga az atya úristen ül is rajta elkell venni a gázt, hogy lecsillapodjon a kormány és irányitani lehessen a megbokrosodott paripát, persze a gázelvétel nagy idöveszteség magyarul jobban jársz ebben az esetben, ha a gyenge nem emeli annyira és átmész nyélgázon (így jártam énis a fene nagy tuningoltatással). Persze ilyen időket már csak ténylegesen - a blokk tuningolásán kívül - vébés szinvonalú motorral lehet menni hiszen ezek vébés idők. Lásd Chrobák, Kisp. egyik se az agyon reszeltjéről híres mégis tudják ezeket az időket mert tudják hogy nem a blokk erő a lényeg hanem a futómű számit, és ugye a blokk tuningolásával indokolatlanul növekszenek a költésgek is a fent említett exponenciális élettartam miatt, egy tuning blokkot már valóban évente fel kell újítani. Inkább vegyetek gumit helyette.
Kérek mindenkit hogy legyen a pályán megadott időben, mivel sokaknak jobban tetszik a mérlegeléses verzio, tehát egy csapat minimum 320 kg kell hogy legyen
Mivel végre jelentkeztek tartalékversenyzők is igy még fontossabb az időben megjelenés.
Abban az esetben ha mindenki megjelenne időben, ugy természetesen az utolsóknak csak akkor van esélyük ha ismerőseikkel 5 fős csapatokat alkotnak (a csapat ára akkor is 32000 ft de akkor minden tag olcsobban és kevesebbet megy) az 5 fős csapat esetén a csapat összsulya minimum 400 kg
3 órás Gokart Endurance motorosoknak január 30.- án vasárnap
Január 30.-án vasárnap 14.30 a Silverkartban http://www.silverkart.hu
1108. Budapest, Kozma utca 3
A verseny szokásos modon edzéssel kezdödik, utána idömérö/kvalifikácio aztán 4 fös csapatokban nekivágunk a másfél órás versenynek.
A részvételi dij változatlan CSAPATONKÉNT 32.000 FT -ban megszabni. (fejenként 8000 ft)
8 csapat indulhat tehát 32 fö, + kérnék további 4 föt a várolistára
A pálya 15.00-18.00 ig a miénk, de a gyülekezést mindenképpen kérem 14.30 ra betartani
1.Mindenkinek egy teljes menet pályaedzés, megismered a pályát ez 4 menet egymás után
2 utána kvalifikácios versenyek következnek, nem rajtrácsról, hanem az óra ellen versenyeztek tehát köridök döntik el a rajtsorrendet.
Ez eddig kb másfél óra
A verseny maga másfél órás lesz. Csapatonként minimum 11 db cserét kell végrehajtani ez a verseny alatt fejenként minimum 3 vezetést jelent , de lehet több is ha a csapat ugy akarja.
1 csere kihagyásáért a büntetés 1 kör levonást jelent a végelszámolásnál.
Saját bukót érdemes hozni, de van a helyszinen is, tiszta maszkokat kapunk a sisakokhoz. Kesztyü is jol jöhet.
Svéd
crazyJoe
crazyZso
brunekker
Áki48
vincze
aron
Bereczki_
Gábor
Simon_Róbert
Fehér_Attila
Varga_László
SonáJ
Dávid 92
Tomi 87
Laci
Guruu
Gyuzsó
Robi
Öcsi
scott99
KZ
hilac
tomgsi
gerg
?
Koca
Gyuri
Csabi
Zoli
Thomastic
Pepe
Sanyi
Pete
Hóman_Péte
r
Bazs_#7
Kis Viki_7#
malac
szevasztok. volna egy eladó gsx-r 1000 k2-esem 17 000 km-el magyar paíros fighternek átalakítva de túrázásra használtam nekem maga csak a stílus tettszik. másik motor vásárlása miatt adnám el és nagyon sűrgős ezért ennyi az ára, már 600 000 ft ba is oda adnám. egy pálya fej megy oldalidom kell rá és nagyon jó lenne pályázni is akár. ha valakit mozgat a dolog kérem jelezze 0670 421 68 29 köszi szépen szevasztok
Osztom én is a véleményt.
Szerintem amíg nem sikerül 1.55-öt menni, addig nem érdemes a blokkhoz hozzányúlni. Bár egy rendszer Pc-vel és sportlégszűrővel simán játszhat mindig. A futómű viszont már fontosabb. Én tavaly egész évben bíbelődtem vele. Elöl jó volt a gyári, jól be lehetett állítani. Viszont hátul sehogy sem sikerült. Aztán év végére sikerült rájönnöm hogy a hátsó gátlóba muszáj lecserélni az olajat + az sem árt ha át van szelepelve.
Heló srácok egy kis szakma segítséget szeretnék kérni.
Felkerült a motoromra (K5 600) egy gyors gáz, így a gyári kormánykacsolónak menni kell.
A kérdésem a következő lenne, a gyári kapcsolóban az indító gombhoz 4 szál kábel megy, két vékony és két vastagabb (gondolom a vastagabb végzi az indítást a másik kettő meg a kuplungkarnál lévő kapcsoló tol jönne).
A probléma itt kezdődik hogy rámértem műszerrel és a gomb megnyomásakor a vastag kábelnek az áramköre megszakad, a másik pedig záródik.
Szereztem egy kicsi Aprillia kapcsolót de annak a kapcsolójába csak két kábel megy és azt is zárja a gomb megnyomásakor.
Kérdés tehát a következő rá lehet e valahogy építeni hogy működjön illetve a kuplung kapcsolót valahogy ki lehet iktatni
?
Vagy nézzek másik kapcsolót ? (hondát azt ajánlottak)
Engem pont nem érdekel a papír, sokkal inkább az, hogy ne legyen 5-10 LE hátrányom abban a mezőnyben, ahol boldogulni szeretnék! De jó tudni mi van alattam, és sokan mondanak sokfélét, sajna az én esetemben ez reális volt.
Ha 2008-as R6-od volt akkor biztos tudsz nekem válaszolni. A gyári futóművedbe te cseréltél valamit ahhoz, hogy egy jó beállításod legyen? Érdemes valamit cserélni 75 kg-hoz vagy jó a gyári?
Remélem a beavatkozás segít majd, marha kíváncsi vagyok az eredményre.
összeakadtam valakivel
és amikor a kavicsban is még a krományon logtam (sajnos ez gázon logást jelent) akkor már épp hogy én akartam megválni a géptől mert a fal nagyon jött felém
De érdekelne mi lehet az oka!?
evvel nem teljesen értek egyet
"bazzaz TC egy kalap szamócát nem ér tapasztalataim szerint ott dolgozik ahol nem kéne, rontva a köridöt, ahol meg tényleg bekéne avatkozni ott semmit nemcsinál"
ha te pontosan tudod hogy hol dolgozik feleslegesen akkor a laptopodon azoknál a fordulatszámoknál csökkentheted a TC beavatkozást
Ahol meg tudod hogy be kéne avatkoznia de nem teszi, azoknál a fordulatszámoknál magasabb beavatkozást programozhatsz.
Ha ezt nem fordulatszámra hanem gázkar állásra tudod inkább pontositani akkor a Bazzaznál a gázkar állásra is beállíthatod a TC beavatkozási hatásfokot
Ha pedig bizonyos sebesség fokozatokban akarod a TC szabályozást érezni, akkor a BAzzaz ezt is megengedi neked akár a pálya szélén, csak a laptopod kell hozzá
korlátlan számu térképet irhatsz magadnak és ezeket otthon éjjel előre is megirhatod és bármennyiszer cserélheted ezeket a térképeket.
és ezek összességét még a kormányon lévő kapcsolon keresztül 10 fokozatban felerősitheted illetve legyengitheted
én nekem a k5 ben is van és a k9 ben is tehát 4. éve használom és még egyszer sem ment el a segge kigyorsitáson pedig a haverok szerint brutális fekete csikot rajzolok kigyorsitáson
most tett Almano bele egy TC aktiv visszajelző led-et amitől pont ezt várom, hogy mégtisztábban léssam hogy mennyiszer, mikor avatkzik be a TC. Egy felszerelt kamerával, gyerekjáték lesz visszanézni a felvételt ahol tisztán fogom látni hogy mikor gyullad ki a TC lámpa, melyik fordulatnál melyik sebességnél, ezek alapján szerintem sokkal jobb TC térképeket fogok tudni magamnak irni
Hajrá Bazzaz
egy tuning blokkot már valóban évente fel kell újítani.
Új gumi adott hőmérsékletre, jó futómű, jó pilóta :)
Mivel végre jelentkeztek tartalékversenyzők is igy még fontossabb az időben megjelenés.
Abban az esetben ha mindenki megjelenne időben, ugy természetesen az utolsóknak csak akkor van esélyük ha ismerőseikkel 5 fős csapatokat alkotnak (a csapat ára akkor is 32000 ft de akkor minden tag olcsobban és kevesebbet megy) az 5 fős csapat esetén a csapat összsulya minimum 400 kg
3 órás Gokart Endurance motorosoknak január 30.- án vasárnap
Január 30.-án vasárnap 14.30 a Silverkartban http://www.silverkart.hu
1108. Budapest, Kozma utca 3
A verseny szokásos modon edzéssel kezdödik, utána idömérö/kvalifikácio aztán 4 fös csapatokban nekivágunk a másfél órás versenynek.
A részvételi dij változatlan CSAPATONKÉNT 32.000 FT -ban megszabni. (fejenként 8000 ft)
8 csapat indulhat tehát 32 fö, + kérnék további 4 föt a várolistára
A pálya 15.00-18.00 ig a miénk, de a gyülekezést mindenképpen kérem 14.30 ra betartani
1.Mindenkinek egy teljes menet pályaedzés, megismered a pályát ez 4 menet egymás után
2 utána kvalifikácios versenyek következnek, nem rajtrácsról, hanem az óra ellen versenyeztek tehát köridök döntik el a rajtsorrendet.
Ez eddig kb másfél óra
A verseny maga másfél órás lesz. Csapatonként minimum 11 db cserét kell végrehajtani ez a verseny alatt fejenként minimum 3 vezetést jelent , de lehet több is ha a csapat ugy akarja.
1 csere kihagyásáért a büntetés 1 kör levonást jelent a végelszámolásnál.
Saját bukót érdemes hozni, de van a helyszinen is, tiszta maszkokat kapunk a sisakokhoz. Kesztyü is jol jöhet.
Svéd
crazyJoe
crazyZso
brunekker
Áki48
vincze
aron
Bereczki_
Gábor
Simon_Róbert
Fehér_Attila
Varga_László
SonáJ
Dávid 92
Tomi 87
Laci
Guruu
Gyuzsó
Robi
Öcsi
scott99
KZ
hilac
tomgsi
gerg
?
Koca
Gyuri
Csabi
Zoli
Thomastic
Pepe
Sanyi
Pete
Hóman_Péte
r
Bazs_#7
Kis Viki_7#
malac
glob
Szerintem amíg nem sikerül 1.55-öt menni, addig nem érdemes a blokkhoz hozzányúlni. Bár egy rendszer Pc-vel és sportlégszűrővel simán játszhat mindig. A futómű viszont már fontosabb. Én tavaly egész évben bíbelődtem vele. Elöl jó volt a gyári, jól be lehetett állítani. Viszont hátul sehogy sem sikerült. Aztán év végére sikerült rájönnöm hogy a hátsó gátlóba muszáj lecserélni az olajat + az sem árt ha át van szelepelve.
Felkerült a motoromra (K5 600) egy gyors gáz, így a gyári kormánykacsolónak menni kell.
A kérdésem a következő lenne, a gyári kapcsolóban az indító gombhoz 4 szál kábel megy, két vékony és két vastagabb (gondolom a vastagabb végzi az indítást a másik kettő meg a kuplungkarnál lévő kapcsoló tol jönne).
A probléma itt kezdődik hogy rámértem műszerrel és a gomb megnyomásakor a vastag kábelnek az áramköre megszakad, a másik pedig záródik.
Szereztem egy kicsi Aprillia kapcsolót de annak a kapcsolójába csak két kábel megy és azt is zárja a gomb megnyomásakor.
Kérdés tehát a következő rá lehet e valahogy építeni hogy működjön illetve a kuplung kapcsolót valahogy ki lehet iktatni
?
Vagy nézzek másik kapcsolót ? (hondát azt ajánlottak)