Wazz!
Jön valaki feldob egy baromságot,azt neki álltok osztani az észt.
Egy ilyen kérdésre nem kell válaszolni.Ilyet csak is egy hülye kérdez,hogy aztán okoskodjon a még hülyébb haverjai közt.
Na húzz a faszba mazsola
Ja ja! Honda Főleg ha nem használják,- mint te
Ez megint meddő eszmefuttatás, ki mit mikor és hogyan. Na ettől függ egy motor állapota. Ja,- és fajta független!
Szerintem attól is függ ki pályázik a motorral. De a szészedendő motorok típusai a következőek, YR1, R6, Kawa összes típusa, Aprilia, MV AUGUSZTA! az utolsó kettő évente töbször. És amit nem kell soha szétszedni : HONDA
Szia Félsvéd hidd el hogy ezek a pazar gépek nem pályára készülnek.
Minimális gyári alkatrészt használnak superbike és supersports gépek építésénél valyon a csapatoknál nem számít a pénz?Hiába cserélik ki a gyári pályára tervezett alkatrészeket?Egy apró szösszenet a 2010 Yam R1 egy bike versenyszezon után 2-3.5 mm nyilik szét a váza a villanyak mögött amit adata recording csak vibráció ként észlelt nagy féktávokon, de lézeres vázgeometria ellenőrzésnél kibukott.A ringen hányan cseréltek blokkot a Suzukiban mert összekócolta szelepeket vagy elrepedt a blokk.A supersport Suzukiknál 300 km ként blokkot kell cserélni mert úgy eldeformálodik hogy nem tud csúcsra pörögni ....és lehet még sorolni.
Gratulálok a videódhoz nagyon tetszik!
Van igazság abban amit mondasz de azért itt megemlíteném, hogy nem sok pályázós ismerősöm cserélgeti évente a szelepeket meg a csapágyakat. Nemtom Suzuki milyen árba de 16 szelep önmagában vagy 100-150eFt+a többi meg a munkadíj és már is 250-300e számlánk van. Annyiból kapsz bontott blokkot (kettőt).
Svéddel értek egyet. Ezeket a motorokat már nem utcára gyártják. Ha nincs gyári hibája akkor 15 000km ki kell bírnia pályán de MINIMUM! Utána jöhet a szétszedés alkatrészek kimérése és ami szar az csere. De ha Te mész mondjuk 4000km egy évben pályán ami elég sok és szétszeded a mocit (legyen K6 750) akkor valszeg minden főbb alkatrész a gyári értékeken lesz. Persze ha meg van reszelve a moci (emelt kompresszió, kitolt fordulatszámhatár) akkor üzemóra.
Én 2000km-ként olajat cserélek, (nem pályakm hanem vegyes használat) 2db légszűrőt váltogatok elég gyakran.
A futómű szerintem jobban megsínyli az utcai használatot mint a pályát. Pályán nincsenek akkora kátyúk.
De ez az én véleményem.
akkor elmondom a saját tapasztalatomat:
a k5 ezresemet csak pályán használtam 4 teljes szezonban és raktam bele vagy 33000 km-t
kuplung lamella csere és kettes fokozat fogaskerék csere volt szükséges. a suzuki lehet hogy jobban birja a pályázást mint a többi gép de szerintem az én 2005 ös gépem biztos van olyan jo állapotban mint bárki más utcai 2005 ös gixxere
szerintem ezek nem annyira utcára vannak készitve mint az elhangzott hiszen arra minden gyártó sokkal kényelmesebb gépeket gyárt
ezek sokkal inkább pályára való gépek mint utcára
és azt tudja a gyártó is ezért szerintem az alkatrészek birják is a strapát
és mint korábban elhagztott, a pályagépek sokkal rendszeresebben vannak szervizelve, sürübb olajcsere és egy pályázó pilota semmilyen fura zörejre nem legyint, hanem kivizsgálja a hangot....
Szia ezek a motorok utcára vannak tervezve egy kis versenymotor dizájnnal.Ha komolyan használják versenyzésre igen csak módosítani kell,a gyári első telókon lekopik a krómozás és a csillapító egységben elfáradnak a hézagoló lemezek(szelepek) a hátsó gátlóban ennél a szériánál a gázhólyag a nagy melegtől sérül és a szelepek is lelágyulnak.A motorblokkban a főtengely csapágyak és a titán szelepeket illik minden szezonban cserélni.
De tapasztalatom szerint a pályázós srácok sokkal jobban szervizelik a mocijaikat mint az utcai motorosok(gondolok olajcserékre,szelephézag ellenőrzés,főtengely csapágyazás,szelepcsere..)így ki tudsz fogni nagyon jó gépet csak jól nézd át nincs e váz problémája mert azért lehet hogy van pár esés benne.
Én egy 14 éves motorral szoktam bóklászni a pályán, egy k6 meg eléggé különbözik tőle, mind minőségben, mind technikában, szóval ne gondolkodj ilyen hülyeségeken, menj, és kend el a száját, aztán rájössz, hogy leszarom hogy mennyire árt, vagy használ érzés egy idő után elér, ahogy jönnek a mp-ek ,de komolyan, rendszeres odafigyelés, szervizeléssel sok baja nem lehet
A pályázás mindig is jobban megviseli a motort. Pont mint a motorost is. De ha egy évben 1-2 alkalommal használja a motort pályán attól elméletileg nem hiszem, hogy baja lesz.
Szerintetek egy mai sportmotort(Suzuki gsx-r 750 k6) mennyire visel meg a "pályázás"? A blokk, felfüggesztés jobban kopik ilyenkor vagy ezek a motorok pályán érzik igazán jól magukat és meg sem kottyan nekik, direkt oda vannak tervezve?
Jön valaki feldob egy baromságot,azt neki álltok osztani az észt.
Egy ilyen kérdésre nem kell válaszolni.Ilyet csak is egy hülye kérdez,hogy aztán okoskodjon a még hülyébb haverjai közt.
Na húzz a faszba mazsola
Ez megint meddő eszmefuttatás, ki mit mikor és hogyan. Na ettől függ egy motor állapota. Ja,- és fajta független!
Minimális gyári alkatrészt használnak superbike és supersports gépek építésénél valyon a csapatoknál nem számít a pénz?Hiába cserélik ki a gyári pályára tervezett alkatrészeket?Egy apró szösszenet a 2010 Yam R1 egy bike versenyszezon után 2-3.5 mm nyilik szét a váza a villanyak mögött amit adata recording csak vibráció ként észlelt nagy féktávokon, de lézeres vázgeometria ellenőrzésnél kibukott.A ringen hányan cseréltek blokkot a Suzukiban mert összekócolta szelepeket vagy elrepedt a blokk.A supersport Suzukiknál 300 km ként blokkot kell cserélni mert úgy eldeformálodik hogy nem tud csúcsra pörögni ....és lehet még sorolni.
Gratulálok a videódhoz nagyon tetszik!
Svéddel értek egyet. Ezeket a motorokat már nem utcára gyártják. Ha nincs gyári hibája akkor 15 000km ki kell bírnia pályán de MINIMUM! Utána jöhet a szétszedés alkatrészek kimérése és ami szar az csere. De ha Te mész mondjuk 4000km egy évben pályán ami elég sok és szétszeded a mocit (legyen K6 750) akkor valszeg minden főbb alkatrész a gyári értékeken lesz. Persze ha meg van reszelve a moci (emelt kompresszió, kitolt fordulatszámhatár) akkor üzemóra.
Én 2000km-ként olajat cserélek, (nem pályakm hanem vegyes használat) 2db légszűrőt váltogatok elég gyakran.
A futómű szerintem jobban megsínyli az utcai használatot mint a pályát. Pályán nincsenek akkora kátyúk.
De ez az én véleményem.
a k5 ezresemet csak pályán használtam 4 teljes szezonban és raktam bele vagy 33000 km-t
kuplung lamella csere és kettes fokozat fogaskerék csere volt szükséges. a suzuki lehet hogy jobban birja a pályázást mint a többi gép de szerintem az én 2005 ös gépem biztos van olyan jo állapotban mint bárki más utcai 2005 ös gixxere
szerintem ezek nem annyira utcára vannak készitve mint az elhangzott hiszen arra minden gyártó sokkal kényelmesebb gépeket gyárt
ezek sokkal inkább pályára való gépek mint utcára
és azt tudja a gyártó is ezért szerintem az alkatrészek birják is a strapát
és mint korábban elhagztott, a pályagépek sokkal rendszeresebben vannak szervizelve, sürübb olajcsere és egy pályázó pilota semmilyen fura zörejre nem legyint, hanem kivizsgálja a hangot....
van egy eladó nálam! nemsokára képet is csinálok csak éppen kicsit odébb van az idomszett!
De tapasztalatom szerint a pályázós srácok sokkal jobban szervizelik a mocijaikat mint az utcai motorosok(gondolok olajcserékre,szelephézag ellenőrzés,főtengely csapágyazás,szelepcsere..)így ki tudsz fogni nagyon jó gépet csak jól nézd át nincs e váz problémája mert azért lehet hogy van pár esés benne.
Ennek az észrevételnek van némi valóságtartalma(100%).
Szerintetek egy mai sportmotort(Suzuki gsx-r 750 k6) mennyire visel meg a "pályázás"? A blokk, felfüggesztés jobban kopik ilyenkor vagy ezek a motorok pályán érzik igazán jól magukat és meg sem kottyan nekik, direkt oda vannak tervezve?
Legyen szerény az akinek van mire.
(ez csak vicc volt)
Azért,ha meg jön oszd meg minden féleképen első tapasztalataidat.
Az emelőről csak annyit hogy azt vettem amit javasoltál, kösz a tippet, de szerdán kapom meg mindkettőt igy nyilatkozni nem tudok
Azt az emelőt veted amit ajánlottam?Csak azért érdekelne,mert én is be ruháznék egy ilyesmi fajtára.
Elég negy?
Nem nyeklik csuklik?
A sármodról ne is beszéljünk.