Ha nem nyúlsz a blokkhoz rengeteget kibír, amennyiben reszeled a hengerfejet ugy a motor élettartama exponenciálisan csökken a kompresszió növelésével, a gyáriban rengeteg biztosági tartalék van így rengeteg pálya kilómétert megtehetsz vele mielött beadná a kulcsot, lásd svéd k5je (ráadásul az még él is), egy gyári blokkban nemkell semmi mást csinálni mint rendesen olajat cserélni max szezononként szelephézag csekk, kb 10-15 ezer kilóméterenként fötengelycsapágy, ha biztosra akarsz menni. A szelepcserét meg felejtsd el 16 ezer 1 darab plusz munka abból veszel legalább 1 bontott blokkot, az meg hogy az új szelepekkel 1 lóval erösebb a kutyát nem érdekli nem azon múlik köridő. A köridö sokkal inkább azon múlik hogy a futóművedbe jo a szelepelés, a rugó és legföképpen azon hogy a reb. comp. és az elsö hátsó magasság úgy van betekerve, hogy az a legtökéletesebb legyen. Tekintve pedig, hogy magyarországon néhány kivételes embertől eltekinve senki nem tudja neked ezeket ilyen "tökéletesre" beállitani nem azon fog múlni a köridö hogy a kormszáradból 1 milliomod miliméter le van kopva, vagy hogy a "nyúlt" szeleped miatt 1 loval gyengébb, persze a nagy haszon ezen van legalábbis eladás szempontjából, gond nincs vele nem panaszkodik a versenyző se miatta, de gyorsabb se lesz töle egy mikroszekundummal se, aztán amikor ott vagy a tökéletes kromszáraddal, meg patika szelepeiddel de a köridö meg egy rakás trágya akkor jön a fejvakarás hogy mia baj pedig ugye te mindent megtettél amit mondtak.
Szeretnék egy kis segitséget kérni! Lehet valahol szerezni fejidomtartó konzolt pályaidomhoz,amin van a müszerfalnak is felfogatása? Mert átidomoztam a mocit de nem tudom felrakni a müszerfalat. /gsxr k4 / Ti hogyan oldottátok meg?
itt voltam eddig is.. de csak olvasás módban.. a háború pedig nem ért véget, sőt mivel márciusban érkezik úúúúj verzió, ezért valószínűleg erősödni fog...
Újra egy érdekes kérdést tennék föl!
Adott egy Suzuki gsxr-r 750 lejárt magyar okmányokkal. Pályaidom van rajta lámpa nélküli de a műszerfal és a kormányon lévő kapcsolók a gyáriak. Ha tennék a motorra lámpákat, indexet, hátsó ülést, hátsó lábtartót rendszámtáblatartót, visszapillantót akkor le lehetne műszakiztatni vagy belekötnének a kpm-esek? Nézzétek el nekem a "hülye" kérdéseket, csak okosodni akarok Mondhatjátok hogy vegyek inkább egy gyári idomszettet hozzá de bontóban is 200 ezer forint körül mozog és arra már nincs keret jelenleg.
Sziasztok! Van egy eladó WP rugóstagom 04-07-ig 1000 RR-hez ha valakit érdekel vagy látott már olyat aki hallott arról,hogy valaki nagyon akar ilyet venni tőlem!
következő futásteljesitményeket bírhat egy k7 1000 blokk:némi reszelgetés után200km(bár az önin dító alig forgatta)majd ujabb csiszi csiszi és 4km ,majd bele egy ámerikából lrkezett és köbö 2000km.tehát bátran mondhatom hogy a k7 egy szar! ez azért nem igaz...szívem csücske nekem enyémnek! meg azé elég hama körbe visz egy egy pályán!
az én blokkom darabokban van...mondjuk nem azért hogy ne essen szét,éppppp ellenkezőleg... megezmáanegyedikgenerációsk7blokk! na de ez most...ez aztán...hűűűűha...
SZIASZTOK képen látható pályaidomok eladók lllettek!
63 000FTÉRT-
A POSTAKÖLTSÉGET ÉN ÁLLOM !
AZ UTCSÓ KÉPEN a repedés a fejodom oldalán van és nem veszélyes....
és még úgy is hogy szerintem a hazai versenyzők egyike sem tesz bele annyi km-t szezononként a motorjába mint én