Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Budapesten vagy környékén keresek futóművest...gsxr-6008 beállítására, gyári futóművel... Mailemre is jöhetnek válaszok, esetleg árakat ha tud mondani valaki azt megköszönném..
Szia Snowine szomorú ha úgy látod hogy a futómüvesek úgy dolgoznak hogy csak ne zavarjátok el a p.....Mert szerintem a motoros
fejlődésével együtt kell fejleszteni a futómüvet
Jó hát egyedi esetek lehetnek most szivesen leirnám az én történetemet a gyöngyösi uriemerrel és utána mindenki látná hogy mennyire nem vagyok elfogult vele szemben, de sztem ebbe mindenképp jobb mármint beálitásba. Majd alkalom adtán azér megirom de egyenlőre nem szeretnék vagdalkozni. Addig meg jobb talonba tenni az egész témát.
Ne is várd hogy beljebb leszel söt minden csak roszabb lesz döntsd el hogy elviszed futomüveshez de mint mondtam öket csak a pénz érdekli nem céljuk hogy igazán jól menjél ki rendesebb nagyobb erkölcsi gátakkal más még jobban átkur egyik se leányálom az szent ezér nem is mondok senkit hogy kihez vidd. Vagy hagyd a picsába ezt az egészet mint ahogy énis teszek... ez Hungarisztán
nekem az offtopic gépem a gyöngyösi úriembernél 187,5 lóerő volt, míg a pesten 176,6. Nem mellékesen a pc beállításakor gyöngyösön elfelejtették kikötni a gyári lambda szondát, így a beállítás után ugyanolyan kalap szar volt a motor, mint előtte. Érdekes módon erre AGO már az előzetes beszélgetés során felhívta a figyelmemet, hogy vegyem ki, és sikerült is jóra megcsinálni...
Köszi a válaszokat. Nem vagyok beljebb tőlük de majd lesz valami..
Ja és sztem ilyen konkrét kérdést soha ne tegyél fel forumon hogy "tolja az elejét mit csináljak?" ezért kapsz 100 helyrol 100 szar választ és ezért nemtudod kinek mit higgyél el en megmondom neked talán amit még soha senkitöl nem halottál mer mindenki olyan k..va nagy okos fingom sincs nemtudom mitöl tolja az orrát pedig nem ma kezdtem az ipart és ha más ilyet kérdezel azt se fogom tudni mer milio dolog lehet vagy akár olyan dolog amiröl nemis halottam soha és nem is tapasztaltam...azt hiszem ennél öszintébb válaszokat nem kaphatsz
Azt hiszem kb ugyanazt mondjuk, csak más megközelítéssel.
Mi a cél? Az OB? Akkor mehet a futómű. Ha csak magadnak motorozol, akkor irány a futóműves, és egy jó beállítás is csodákat tehet.
Magadnak soha nem fogod jol megcsinálni erre vegyél mérget, nem ma kezdtem probálkoztam is egyedül de mindig az volt a vége hogy amikor elvittem ahoz a futomüveshez akit a legjobbnak és a legrendesebbnek is tartok ezen a szemétdombon azonnal másodperceket javultam legutobb pl 5 másodpercet 1 nap alatt amikor vele dolgoztam... akkor hogyvan ez hirtelen megtanultam motorozni 1 nap alatt vagy teljesen másképp vezettem elötte ? Nyilván nem hanem ennyivel jobb lett a futomü ilyen 1szerü ezek pedig tények. Van egy mondás amit a motoros jo ha az eszébe vés bocsánat hogy angolul irom de igy jobban hangzik "the fastest you know is the fastest you've ridden" erre akkor jöttem rá amikor r6om volt ráültem egy sokkal jobb R6ra és nem akartam elhinni hogy ilyen motor létezik a világon pedig r6 ezis azis nagyjábol uolyan szinvonalu tuninggal de mégis... csak a baj hogy magyarországon csak néhány kivételes bennfentesnek adatnak meg az ilyen motorok és persze akkor ök itt a nagymenök hogy huuu 53at meg 54et megy a WSBK szinvonalu cuccal közbe más aki tud tényleg motorozni mint pl a bérczi uannyit megy a csotánnyal
Akkor azt mondanám még felesleges a csere, kivéve ha ez nem okoz egyáltalán terhet. Persze itt megint mást mondunk, és az én véleményem nem jelenti azt, hogy másnak nincs igaza. Sztem a gyári futómű tudásának végét hamarabb eléred, és talán könnyebben megtanulod, hgy mit is csinálj, ha jelentkezik valamilyen gondod.
Amúgy ha pályanapon odamész valamelyik futóműveshez, pl K. Bélához, tuti segít neked egy jó alapbeállításban, és onnan kellene kezdeni a finomítást.
Az R6-nál ennél a jelenségnél érdemes emelni a hátulján, ha ilyen gondod van, hidd el segíteni fog! de mindenképp egy jó alapbeállítással kezdeném.

Mindenkinek van igaza a hozzászólásokban, én a saját példámból indulok ki. Az én futóművem gyári, át van szelepelve és hátul egy erősebb rugó van benne. De valószínű számomra is a jó megoldás egy komolyabb futómű lenne...
Gondom? Az nincs. Annyi van, hogy én amikor megvettem a jelenlegi motoromat, már előtte pályáztak vele 1 évet. A srác súlyra nehezebb volt mint én és azt se tudom hogy van elcsavargatva. Én csak ráültem és lenyomtam vele egy idényt úgy hogy nem nyúltunk hozzá. Most már úgy érzem megszoktam a motort és lehetne csavargatni rajta mert mikor nagyobb lendülettel megyek be egy kanyarba, akárhogy próbálom mélyebbre dönteni nem akar, leesek az ívről. Mintha tolná az elejét. De én nem értek a futóműhöz, azt se tudom milyen érzés egy jól beállított futóművel menni...
Persze mindenki kábítja a másikat, tudom jól engemis basztak át nem egyszer, persze te most azt gondolod hogy akkor itvan megin egy másik aki mond valamit de miért is higgyed el hiszen annyian mondtak már annyi mindent. Elhiheted, hogy nekem nem érdekem hogy szarul menjél pláne nem is egy kategoriába megyünk ráadásul nemis egy versenysorozatba, de én ugyis záros határidön belül abbahagyom ezt az egészet uhogy ezek után pláne nem érdekem a dezinformálás. Egyet jegyezz meg bárkihez viszed a futomüvedet ö a pénzeszsákot fogja benned látni semmi mást az itteni futomüveseknek van egy hosszu évek alatt megszerzett tudása ami ha tetszik ha nem sajnos sokkal nagyobb mint a te vagy akár az én tudásom (sajnos ) persze nyilván nem ez a tudás a non plus ultra vannak még náluk is jobbak külföldön. Szoval mivel ök ugy vannak vele hogy a lehetö legtöbb pénzt sajtolják ki belöled nem fogják "odaadni" egyszerre a legjobb tudásukat mert nem éri meg nekik anyagilag hiszen akkor 1 rezsönap alatt csinál egy tökéletes motort a legjob tudása szerint és nem jössz hozzájuk többet csak motorozol. Nekik az az érdek hogy olyat csináljanak ami kicsit jobb mint mondjuk a gyári javulj is valamit ami épp arra elég hogy ne mond nekik azt hogy menny a picsába szar az egész, és nem dolgoztatsz velük többet mer berágsz hogy semmit nem csinált és elpártolsz, de nemis kapod a legjobbat mert akkor azért nem dolgoztatsz többet velük mer ha jo akkor nincs mit csinálni rajta egyszerüen igy éri meg anyagilag ez a szín tiszta igazság. Persze ha gyorsan akarsz menni velük kell együtmüködni mert mint mondtam sajnos ök értenek hozzá csak ebbe a rendszerbe leszel kb 70 éves mire lesz egy jo motorod mondanom se kell hogy ez igy nem hatékony, persze ha magad csinálod uugy 70 éves leszel mire lesz jo motorod mer addigra tanulod meg amit ök tudnak. Azt meg nyugotan elhiheted hogy a gyári alkalmatlan a gyors menésre mindenki magába keresi a bajt de én már rég tudom hogy aki nem teljesen alkalmatlan erre a sportra és nem gyáva és ugy huzza ahogy kell ott 90%+ már csak a motorrol szol köridö szempontjábol.
Hozzá teszem, ha a pénz nem számítana, már nekem is lenne!
Nagyon remélem hogy nem lesz igazad!
Hallgass magadra! Ha van gondod vele, amit már nem tudsz állítgatással kiküszöbölni, és van egy zsák pénzed rá mindenképp vegyél bele valami spécit. Ha nem érzel semmi különöset, és költeni sem akarsz rá feleslegesen akkor még ne nyúlj hozzá. A kettő a két véglet, és közöttük sok minden van, a döntés rajtad áll! Amúgy ahány embert fogsz megkérdezni, kb annyi választ fogsz kapni. Az csupán a szempontokon múlik, mi a jó döntés.
Sziasztok előre a cartridge nagyon fontos bizonyos köridők elérése után előtte meg növeli a komfort és a biztonságot,az biztos hogy megfontolandó befektetés de aki rászánja magát nem szokta megbánni.
Hiszek neked, én csak a pesti emberkét ismerem személyesen, három motoromat csinálta Ő. Egyiken sem volt rendszer, mindegyik slip-on + PC + légszűrő + gyorsváltó kombó volt. A 2006-os R1-em (RN12) lóerőre ugyanazt tudta, mint a 2007-es új modell (RN19), az újat mégis sokkal erősebbnek érzem. Viszont a számokat nézve ugyanazt tudják. Ami viszont érdekes, hogy a 2006-os nyáron lett mérve új gumival, míg a 2007-es télen, használt gumival lett belőve. Itt is eltűnhetnek lovak. Játék a számokkal. Nem értünk hozzá, ezért muszáj elfogadnunk amit a szakember mond. Azt meg mindannyian tudjuk, hogy egy légszűrő-slip-on-PC-egy térképes beállítás párosítás lóerőt nem hoz (vagy csak marginálisat, 1-2 lovat), csak a karakterisztikát simítja ki, hozza rendbe, a gázreakciót javítja, stb... Ahhoz hogy az elektronika erőt is hozzon 4 térképes beállítás kell, és rendszer. De én azt vallom, amit már Te is leírtál, hogy a blokk reszelgetése, meg a csilliárdok kiszórása tuningra az bárkinek felesleges aki ebbe a topicba irogat, mert az már nem a mi szintünk.
Én nem gondolom hogy kifogtál egy "hibás" darabot és ennyivel el kell intézni és beletörödni blokk az blokk ekkora hibaszázalék nem lehet ez nem zsiguli.
azt mosolygom, hogy mindenki mást mond. Van aki azt mondja ó elég a gyári, más azt hogy a yamahákba jó a gyári szelepelés csak rugót cserélj. Van aki meg azt hogy csak rugót kell.....
Hát végülis 400km az már nem kevés ha valaki supersportot csinált belöle elötted persze nyilván nem erröl van szo már rég kikönyökölt volna. Amugy fenntartom hogy nem a vasba van a hiba hanem valahol máshol van aza bizonyos eb elhantolva. De majd kiderül. Vagy nem...
Elhiheted hogy nekem se a szivem csücske sok boszuságot okozott nekem de nagyon jól tudom miről beszélek nekem a pesti álitotta a motoromat nem panaszkodhatok 116.5 nemrossz ismerek embert aki elvitte a 08as r6-ját bodissal 118 jött ki a gyöngyösinél gyári blokkal nem egy nagy különbség legalábbis amiröl te beszélsz nagyjábol ez is a realitás ráadásul hidegbe álitotta én azt mondom hogy ennyivel többet ki tud hozni mer töviröl hegyire vágja hogy mit merre ilyen 15 lo különbségek nem reálisak. Amugy vezettem már általa csinált 06-os R6-ot 122 lo hát le a kalappal az annyi amennyi tudom hiszem az enyém 116 és ment mint a meszes ahhozképest és megbizhato blokkokat is csinál (ha olyan a kedve ) 127 lovas r6ok simán kibirnak nála egy szezont. De pl a kovácsnikié is 125 felé korrelál és tökéletes. Mint mondtam semmi személyes söt ha személyes lenne akkor én lennék az utolso aki ajánlja de ezvan ért hozzá...
Amit gyurkesz mond az nagyjábol reális nagyon nagy eröfeszítések árán lehet menni vele nullanullát gyárilag én gyárival 08ba 1 métert nem mentem 06al igen nem volt katasztrofális a gyári, de teljesen egyértelmű hogy hozzá kell nyúlni, ezt nem tudom tapasztalatból mivel én nem mértem meg öket soha (sajnos) de a gyári rugok között nagy lehet a szórás szoval a rugót kikell mérni mindenképp elvileg a yamaha elsője 90es szoval jonak kell lenni nekem amugy egy most meg nem nevezett futomüves szerint 83-as volt a gyári 08as rugo ami ha igaz (ki tudja ) édes kevés vagy csak azér mondta hogy rámsózhasson egy rugót 30 ezerér de egy kimérés senkinek nem fáj ha meg rossz akkor csere ha jo akkor mák a hátsó rugo meg mindenképp kuka sokkal keményebb kell bele mint a gyári persze ahhoz már ildomos átszelepelni is de legegyszerübb venni egy ölinszt egy szelepelés az 0 forintot ér miután megvan csinálva az ölinsz meg alig veszít ráadásul jobb is, tőke kérdése. Szelepelni meg mindenképp kell elöl a yamahának nagyon rossz gyárilag a csillapitás persze nem mind1 hogy milyen irányba meg hogy ki csinálja kartridzs elöre már nem éri meg az már nem ad akkora "edge-et" ahogy az angol mondja.
Ez lehet, de sajna nem vigasztal! Szóval ennyit még megpróbálok, és kíváncsi vagyok milyen eredménnyel jár. Utána első kézből tudok beszámolni, volt-e értelme.
Bár annyit még hozzátennék, hogy korábban azért erősebbnek éreztem, de lehet ezt már csak bebeszélem magamnak.
Gyurkesz,
a 109 LE benne van a tűrésben, és az elfogadható minőségbiztosítási hibaszázalékban. Te egy olyan darabot fogtál ki amelyik gyengébb. Ennyi.
Nem titok, hogy 109LE volt padon(keréken). Szétszedésnél ha a blokkban van gigszer(amit azért nem hiszek, mert bár nem erős, jól tette a dolgát) valószínű kiderül. 400 km-el vettem és én járattam be. Utána megy megint padra és meglátjuk a különbséget. Ha tapasztalunk vmi különöset majd megírom! A 116-al kibékülnék!